Sjamanen: Ja, heel herkenbaar dat trekkerige gevoel. Was zelfs dat het op mn werk ineens erin schoot bij mn lies richting bovenbeen en deed een tijdje zeer..daarna zakte het weer en toen alleen nog kleine trekkerige steekjes wat ik nu en dan voel. Strandbal87: Dat je last hebt van flinke symptomen blijkt wel, vervelend dat je nu al zo oververmoeid bent! Het zou kunnen dat je misschien een tweeling draagt, maar je kan inderdaad ook al iets langer zwanger zijn en bij iedereen is het hcg hormoon qua opbouw verschillend. Alleen een echo zal die vragen weg kunnen nemen . @weekend: Ik heb het weekend avonddiensten, dus ga niet veel ondernemen haha...fijn weekend iedereen!
Bedankt voor de reacties. Wij houden rekening mee met een late innesteling. We proberen zo positief mogelijk te blijven. Volgende week donderdag is de controle. Dan hopen we dat we meer zien en de kleine mooi is gegroeid. Het is nu echt per week kijken hoe het gaat De echo van 25 april mag eruit. Die gaat niet door.
Ahh, ik duim voor je Miekie! Lijkt me echt super naar om zo lang in onzekerheid te zitten, maar inderdaad, er is hoop! Hier ook nog steeds enige onzekerheid over mijn lichte testjes. Veel lichter dan de testjes die ik hier op het forum zie rond dezelfde dpo. Ik weet dat ik me er geen zorgen om moet maken, maar toch blijft het knagen. Dinsdag heb ik een belafspraak met de huisarts over mijn schildklier anti-stoffen en andere bloedwaarden. Dan weet ik ook iets meer over de kans dat deze zwangerschap kans van slagen heeft of niet. Daarna kan ik evt. afspraak met gyn inplannen.
Lieke: goed idee van het hartje in de lijst. mamavand: klinkt inderdaad als bandenpijn, kan erg vervelend voelen. Strandbal: wat vervelend dat je zo misselijk bent en vanaf een uur of 14 je werk bijna niet meer kunt volhouden. Wat lief van je collega zeg. Miekelief: ik hoop echt voor jullie dat jullie donderdag al wat meer kunnen zien op echo. Spannende tijd voor jullie. Kitsune: dat zijn mooie oplopende testen hoor. Misschien niet zo donker als bij anderen, maar dat zegt niets. de een maakt gewoon veel sneller hcg aan dan de ander. Daarbij ben je nog maar 4 weken en 2 dagen zwanger. Het hcg heeft ook tijd nodig he om op te lopen. Mijn test zag er met jou termijn net zo uit als jou eerste test. Ik heb toen alleen nog maar een digitale gedaan, om juist dat onzekere te voorkomen. Probeer op je lichaam te vertrouwen meis. Al snap ik best dat dat soms heel lastig is. all: Ik heb vandaag een drukke werkdag gehad en daarbij ben ik dit weekend ook nog eens alleen met mijn zoontje. Mijn vriend is met vrienden een weekend naar Engeland. Ik merk het nu wel, ben behoorlijk moe. Mijn borsten worden wat gevoeliger. Voor de rest merk ik nog niet echt dat ik zwanger ben. Wat het allemaal nog wel wat onwerkelijker maakt. Heb wel veel last van de bijwerkingen van de abkuur die ik voor mijn voorhoofdsholteontsteking heb gekregen. Dit weekend ben ik dus alleen met mijn zoontje en hoop dat het een beetje mooi weer wordt, kunnen we lekker veel met ons tweeën naar buiten. Fijn weekend allemaal.
Pff wat ontzettend spannend miekielief. Wat knap dat je zo positief bent! Lieke wat fijn n kloppend hartje!! Goed idee van t hartje bij de naam! Hier sloeg vanavond ineens wat paniek toe.. waarom.. btje meer afscheiding dan anders.. gegoogled hoort erbij.. pff., t kan me nog niet echt geruststellen.. stom. Ff mijn zinnen op wat anders zetten! Sorry voor mijn gemopper meiden. Ben zo onzeker!
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje Ummk, 24 jaar, 2e kindje pienvd90, 23 jaar, 1e kindje snoop22, 34 jaar, 3e kindje 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje Strandbal87, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje JevD, 35 jaar, 3e kindje kroelen, 27 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje Claudy, 32 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje Evianne, 29 jaar, 2e kindje joo2, 3e kindje 6. 7. 8. Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje 9. 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje Lola3, 29 jaar, 1e kindje Melis123, ? 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) Lies1994, 21 jaar, 1e kindje Mamavand, ? jaar, 3e kindje 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje piko, 36 jaar, 2e kindje 14. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje WeFly, 31 jaar, 1e kindje 15. Totaal aantal : 27 Afspraken : 8 april - MiekieLief - controle 11 april - UmmK - 1e echo 11 april - ciprilla - 1e echo 11 april - snoop222 - 1e echo 11 april - pienvd90 - 1e echo 14 april - Strandbal87 - 1e echo 14 april - Chantallcindy - 1e echo 18 april - lin1989 - 1e echo 18 april - joo2 - intake 19 april - Mamavand - 1e echo 19 april - Evianne - 1e echo (pretecho) 19 april - joo2 - 1e echo 19 april - annneliesje - 1ste echo 20 april - Koekie2 - 1e echo 20 april - pienvd90 - intake (geen echo?) 21 april - 4dogs82 - 1e echo 21 April - Lieke86 - 2e echo 25 april - MiekieLief - 1e echo 25 april - Melis123 - intake vk 26 april - Sjamanen - 2e echo 26 april - Lola3 - 1e echo 28 april - ingie87 - 1e echo 28 april - Lies1994 - 1e echo 28 april - Desstiiny - 1e echo 29 april - Yaisa - intake 2 mei - bubblybaby - 1e echo 4 mei - Claudy - intake 9 mei - Claudy - 1e echo 10 mei - Evianne - 1e echo VK 11 mei - piko - intake MvM : Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994 Sterretje : Kahlan83★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Lin1989: Schrikken kan je soms he van nieuwe gekke dingen die met je lijf gebeuren. Bij mijn eerste zwangerschap had ik daar ook veel last van, gelukkig is het onschuldig, al kan het soms voor je zelf wel lastig zijn.
Thanks, doet me toch wel goed dit te horen. Soms maken we onszelf zo gek met alles he? Heb ik wel het juiste kwaaltje, is mijn test wel donker genoeg, etc. etc. En uiteindelijk kunnen we toch niks meer doen dan gezond leven en een beetje genieten van het idee dat, zelfs als het misloopt, we wel mooi zwanger zijn geworden en dat we misschien wel de kerstdagen vieren met een kleine uk op schoot. Kwaaltjes: Inmiddels mijn normale bh maar verruild voor mijn meest comfortabele sport-bh. Auuuu, boobies.
@lichte testjes: Ze lopen wel heel mooi op! @veel afscheiding: Ik heb tijdens zwangerschap ook veel meer afscheiding dan ervoor. Smakelijk is anders, maar volkomen normaal! Relax ^^! Ik heb echt heel erg last van mijn hormonen vandaag Moodswings...
Jeetje wat veel reacties weer. Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd @lieke gefeliciteerd wat zul jij blij zijn geweest @mieke: jeetje wat spannend zeg. Sterkte ik hoop dat alles goedkomt. @chantallcindy: bah vervelend dat je aan het overgeven bent. @dessstinny wow mooie test hoor. Ik hoop binnenkort ook nog een mooie 3+ te zien. @sjamanen ookal zo'n mooie test. @mamavd: spannend he dat je toch op één of andere manier blijft testen, maar je hebt gelijk op een gegeven moment moet je er vanuit gaan dat het goed is. Dat gevoel in je buik dat heb ik ook en had ik ook bij mijn eerste. @strandbal: ik persoonlijk zou niet eerder een echo willen hebben dan 8 weken. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent. Helaas moet ik vanwege mijn verleden een vroege echo en ik snap precies wat je bedoeld. Die angst heb ik dus ook (geen kloppend hartje = het kan zijn dat er iets niet goed is = enorm veel spanning). Ik ben benieuwd wat jij en je man uiteindelijk samen beslissen. @kitsune: iedereen maakt op zijn eigen wijze HCG aan. Je rijtje kruidvattestjes loopt mooi op. Die action is altijd wat lichter (tenminste bij mij was hij dat wel). @claudy hopelijk worden de bijwerkingen van de antibioticakuur snel minder. @lin1989 ook meer afscheiding hoort erbij. Bij de zwangerschap van T. had ik echt enorm vieze wittige afscheiding (niet leuk) Ik zie dat je de echo één dag voor mij hebt. @bubblybaby owww moodswings, beetje boel herkenbaar Ik heb gebeld met de verpleegkundige en heb 19 april mijn eerste vroege echo (ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die ik heb gehad). Ze gaan dan kijken of het op de juiste pek zit, maar verder konden ze niets zeggen gaf ze aan. 1,5 week klinkt nog zooooo ver weg en tegelijk is het heel dichtbij.
Bubblybaby.. Herkenbaaaar hier ook last van en het was mezelf nog niet opgevallen Kitsune, ik vind ze mooi oplopen hoor! Ik zelf ben nu een paar dagen ook echt moe, ik werk veel in de avond en ga het liefst in de middag een uurtje liggen. Vandaag overdag gewerkt en wordt net wakker heb gewoon 2 uur geslapen.. Meer dames die zo moe zijn?
Lieke gefeliciteerd met je mooie echo Mieke, jeetje dat is wel even schrikken maar kan nog de goede kant op gaan natuurlijk. Kitsune, je testjes lopen mooi op hoor. Ik moet elke keer zoveel bijlezen, maar zo te zien ben ik niet de enige met kwaaltjes op dit termijn. Vandaag toevallig een goede dag dus lekker geshopt voor positiebroeken, want ja die heb ik al nodig. Ik probeer het nog even uit te stellen maar hij ligt alvast in de kast. Weekend ga ik niet veel doen, voornamelijk uitrusten en het huishouden. Veel zwangerschapsboeken lezen als ik daarvoor tijd kan vinden en natuurlijk aftellen tot eerste echo maandag.
Actiontestjes zijn idd veel minder gevoelig dan Kruidvat ^^ Jup, ik ben ook mega moe. Vandaag dacht ik nog "hee, ik heb weer wat meer energie" - totdat het 4 uur was en mijn ogen bijna spontaan dichtvielen. *gaap* Oh, en Anneliesje; ohh dat is spannend! Fijn dat je vroeg terecht mag. maar ja, dat wachten vreselijk he... ik mag over 24 nachtjes. Duurt laaannnnggg xD.
Kitsune, ik had ook zulke streepjes bij mijn zwangerschap van mijn dochter, geen zorgen om maken, ieder lijf en iedere zwangerschap is weer anders. De streepjes die ik toen op 16dpo had, heb ik nu al op 12dpo gehad Wat een drukte hier Ik heb ook steeds bandenpijn, vooral als ik even stil heb gezeten, dan moet ik niet te snel op staan, dat doet echt pijn! Ik heb vanmiddag een nieuwe kinderwagen gekocht, ik had een goedkope en die was ik al flink zat (knopjes bleven hangen, wielen blokkeerde en meer van die ongemakken), nu zag ik vorige week bij de baby winkel een Bugaboo Donky (is een duo wagen) showmodel voor een zeer interessant prijsje, ik weet dat het vroeg is en vorige week had ik zoiets van "nee nog niet", maar het bleef in m'n hoofd spoken en vandaag toch overlegd met m'n man en hij zei ook "Beter niet wachten, anders koopt een ander hem, misschien is hij al weg", 2ehands zijn ze zelfs duurder dan dit dus echt een mazzeltje. Hij ziet er ook gewoon echt als nieuw uit! De winkeldame zei ook "Je hebt geluk dat het de hele week rustig is geweest" verder doen we dus niks vh weekend, we zijn blut geintje hoor Fijn weekend!
Buikpijn is weg.... Maar m'n buikje is enorm opgezet.... 😂😂😂 verder nog steeds misselijk en beroerd... Ik ga nu echt genieten want straks vliegen de weken om en zit ik alleen maar te stresse