1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nieuwe dame welkom.

Hier zijn m'n afspraken wat omgegooid want zoals het nu lijkt gaan wij toch lekker naar Italië!!
    Ik voel me goed en twijfel waarom we niet zouden gaan, ondanks die placenta heb ik geen bloedverlies en voel ik me super goed.

Vandaag lekker doorgebracht aan het strand met de kids die hebben heerlijk gespeeld en ik heb ook heerlijk in het zonnetje gezeten.
    Dus laat de zomer maar beginnen ik kan me wel vermaken met dit weer. Beter als al die regen.

Morgen controle 28 jullie 20 weken echo en 2 aug controle gyn

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Welkom krakeling.

Fijn dat er weer goede 20w echo's voorbij komen !!

30 graden in NL voelt wel veel benauwder dan 30 graden aan de Franse kust. Ik hou niet vd hitte, 24 vind ik warm zat :)
    Ik zit zo veel mogelijk binnen, mét de airco vol aan :D woensdag staat er wel een zwembad uitje op de planning, met z'n 3en, maar we gaan gewoon zo vroeg mogelijk ;)

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Welkom krakeling

Wat betreft de warmte ben ik het met 4dogs82 eens, ik vind het ook zo snel benauwd. Dat heb ik veel minder snel in het buitenland.

Mamavand, lekker hoor Italië. :)

Controle bij de vk was goed. Ben er alleen achter gekomen dat mn navel hoger ligt als normaal. Heeft geen invloed op de zwangerschap of iets alleen de baarmoeder meten aan de hand van de navel gaat bij mij niet.

4. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Nieuwe dame welkom!
    Dat is vast goed schrikken geweest dat je uitgleed!

Hier gisteren avond de 20 wk echo gehad. Alles zag er goed uit! Zo blij, dankbaar en trots!!

De warmte: ik kan er alleen snachts niet zo goed tegen! Veel plezier met de zwembadjes etc

5. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Welkom krakeling.

Lin wat fijn super dat alles goed is!!

Hier erg zenuwachtig hebben vanmiddag om 13 uur de guo. Heb ook onwijs slecht geslapen ben al wakker vanaf 3 uur 🙈

6. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Succes marcella, het gaat vast goedkomen. Probeer ook een beetje te genieten van je mooie baby!

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Succes marcella,
    Ik heb vandaag controle ben benieuwd hoe m placenta ligt!

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat fijn Lin! Dames met controles en echo's vandaag, succes!!

9. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes allemaal vandaag! Ik heb hetzelfde jurkje aan 4dogs haha.

Ik merk dat alles nu echt begint te landen bij ons. Inmiddels ook al 3 verhalen van dichtbij gehoord met dezelfde situatie bij wie het allemaal goed is gekomen. 1x met operatie, 1x zonder (daar zijn beide nierbekken nog wat verwijd maar dat hindert niet zo erg) en 1 geval waarbij het tijdens de zwangerschap al bijgetrokken was. Ik snap wel dat dit niks zegt over onze situatie? Maar het geeft de burger wel moed!

10. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Zo zeg, dat is indd fijn Strandbal!! Ben blij voor je, vol positieve moed op naar december! Hoop voor jullie de meest gunstige uitkomst!!!
    Heb je ook de maxidress? Ik zag hem nu ook in kort jurkje hangen ;)

11. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes allemaal met de echo's.
    Ondanks de pijn in mijn kont en enkel goed geslapen. Eindelijk eens 'uit' kunnen slapen tot 06.45.
    Kleine is weer lekker druk. Voor de zekerheid de verloskundige nog gebeld maar omdat ik niet op mijn buik ben gevallen hoef ik me geen zorgen te maken.
    Vanmiddag naar de fysio om mijn enkel in te laten tapen. Denk dat ie toch iets van gekneusd is ( kan bepaalde bewegingen niet maken).

Leuk jurkje !
    Moet zelf ook mijn kast maar eens in gaan duiken om een leuk jurkje te zoeken.

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn dat het goed was Theeleut! :)

Hoe was de GUO Marcella?

Pffff die warmte blegh k heb er weer hoofdpijn van :( van mij mag het echt minder hoor kom amper buiten op die manier.

@mamavand fijne vakantie alvast in Italië! :)

13. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Onze babyboy is goed gekeurd😍😍😍
    Hij was heerlijk bewegelijk en lag lekker te trappen op me blaas 🙈

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Fijn dat er goede berichten zijn over de 20-weken echo's :)

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn Marcella :) heb je pb beantwoord ;)

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik zag hem ik zal even terug antwoorden

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Fijn meiden dat jullie 20 weken echo's goed waren :)!

Krakeling: welkom hier hoor :)!

18. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Fijn de goede echo's! Ook prettig om positieve verhalen te horen strandbal, maar kan me voorstellen dat het nog steeds een schok is. Hopelijk valt het mee.
    Mamavand: hoe lag de placenta? Al iets betere vooruitzichten?

Hier doen we een 20weken dansje! Zo raar om te bedenken dat ik misschien al op de helft ben...

Ik heb gelukkig nog weinig last van de warmte. Ik werk 4 dagen per week in de horeca en doe het gewoon ietsje rustiger aan. En op m'n vrije dagen lekker genieten van m'n mannetje van bijna 2 waar we potty training mee doen. Hij gaf al een tijdje aan dat ie geplast had, dus nu een potje neergezet en hij doet plasjes en poepjes heel netjes op het potje 😊 De baby voel ik echt elke dag nu, meerdere keren en ook aan de buitenkant. Zag gister m'n buik ook bewegen... Vrijdag20 weken echo, toch wel weer spannend...

Pfff ik hoop dat jullie en ik een beetje slapen vannacht met de warmte. Afgelopen nacht heel beroerd geslapen. Kon vroeger beter tegen de warmte. Mag nu nog niet klagen hoor, nog geen opgezwollen ledematen gelukkig.

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Fijn al die goede echo's!

Hier al dikke enkels gespot :( morgen maar een dagje binnen blijven denk ik.

20. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind eind nov meeeeeer dan prima hoor ;) 28 november uitgerekend. ;) Ik heb de korte variant inderdaad... hij zit heerlijk!

Deel Deze Pagina