1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik moest even helemaal bij lezen..

Ik heb ook verdrietig nieuws gelezen wat erg..

En een kloppend hartje en dat was best vroeg las ik wat fijn he!!nou meiden wij mogen ook bijna en gaan we ook voor een kloppend hartje..

Hoe gaat het met Julie ik lees bij sommige klachten en bij sommige nog helemaal niks hahaha ik heb ook nog steeds nergens last van maar goed wat je nu nog nie heb kan nog komen;)

2. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Dames, you're the best. In plaats van alleen maar te piekeren heb ik net lekker ontspannen een douche genomen en voel ik me nu bijna helemaal zen. :D Ik voel me ook steeds meer zwanger, dus dat helpt ook wel.

Opvallende symptomen:
    - super zichtbare aderen, overal! Handen, voeten, benen, armen, alles. Ik lijk wel zo'n pop die ze vroeger bij biologie hadden op school. :D
    - een zwangerschapsstreep op mijn buik! Best duidelijk ook. :eek:

@Annneliesje: spannend zeg, zo na een bbz. Hopelijk is je kleintje op de goede plek gaan nestelen dit keer. Gelukkig is 19 april niet zo ver weg.
    @4dogs82: ha, tof, al lekker shoppen! Tof dat je al zo'n mooie wagen hebt kunnen scoren!
    @Mamavand: aiii, sterkte met de misselijkheid. Hopelijk lukt het je toch om er nog lekker van te genieten. :)

3. Evianne

Evianne Lid

25 jul 2013
    36
    0
    6
    jee wat een hoop terug moeten lezen.
    Lieke: gefeliciteerd met je kloppend hartje! fijn zeg. ik kan niet wachten tot ik dat ook weer mag meemaken.
    MIeke; fijn dat jullie positief blijven, ik hoop zo voor je dat er volgende week een kloppend hartje zit.
    kitsune; Ik had dat ook hoor. mijn testen liepen ook langzaam op, en heb nu besloten om niet meer te testen, het is goed zo haha. Anders maak ik mezelf helemaal gek.
    4dogs; ahh nou je kan er beter vroeg bij zijn met een wagen en dan voor een mooi prijsje.. je heb gelijk. wij kopen geen nieuwe, mn eerste dochter is bijna 3 als ik moet bevallen (mocht alles goed gaan) dus dan loopt ze naast me of een meerijd plankje. En ik oefen met een loopfietsje, kan ze daar mee naast me fietsen.

klachten; Hier ook nog niet echt onwijs, ik voel me goed. Maar wel slapeloze nachten. Kan misschien ook nog zijn van t "afkicken" van het roken, ben nu 4 weken gestopt..Niet dat ik heel veel rookte maar toch.. En idd moodswings hier ook. En afgelopen echt heel erg kramp, leken wel weeën. Maar vanmorgen heel erg dunne ontlasting, (sorry ;)

ik ben bijna klaar met werken, en hoop dat ik vanavond wel gewoon kan slapen,,sjonge zie er nu al tegen op..
    Morgen kijken naar de koeien die weer het land in gaan :)

4. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn buik is ook opgezet alsof ik te veel gegeten heb! Heb trouwens sinds vandaag af en toe felle steken in m'n vagina/ baarmoedermond.. Ik schrik daarvan! Herkent iemand dit??

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dankjulliewel allemaal zo onwerkelijk nog na een rot jaar vorig jaar. Zo magisch gisterochtend en bijzonder mooi :)

@anneliesje blijft toch spannend het zown vroege echo. Vond ik ook hoor en was blij dat het goed zit :)

@4dogs82 zeker doen indd anders had n anders het gedaan denk k ;)

@kitsune ze zeiden tegen mij altijd een streep is een streep en de 1 maakt sneller hcg aan dan de ander :)

@kwaaltjes voornl erg weeig gevoel in m'n maag en voel dat m'n banden nu al gaan uitrekken. En k zie ook veel aderen lopen zag ik gisteren. En vooral heeeeeel moe en een opgezette buik nu al beloofd wat voor de komende weken hihi en die moodswings pffff jeetje zeg kan soms heel erg zijn hoor :(

6. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieke86 wat een super nieuws! Lekker van genieten!!

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Kitsune: dit zijn prima testen hoor voor 12-16 dpo. Mijne begonnen ook zo ongeveer en begonnen pas richting de 5 weken donkerder te worden, maar waar je ook aan kan zien dat je hcg oploopt is aan de snelheid dat je 2e streepje zichtbaar wordt..want vind persoonlijk dat kv niet meer zo snel donker kleurt als van een paar jaar terug...en inderdaad die van de action zijn minder gevoelig, dus duurt langer voordat die donkerder worden :).

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Moodwings goeie uitspraak! Hier zijn ze vollop aanwezig vandaag! Heel gezellig!

Heb soms ook felle steken. Soms daar en soms iets hoger! Ik maak me ermaar geen zorgen over!

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Nou, heb ik toevallig net onder de douche elke x als ik voorover boog om mijn linkerbeen te scheren trekkende steken in mijn buik. Niet in mijn vagina, maar in mijn baarmoeder zelf. Vond ik ook niet leuk! Maar hoort er allemaal bij denk ik dan maar. Het is allemaal flink aan het veranderen daar binnen.

10. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    1 t/m 15 december 2016

1.

4dogs82, 34 jaar, 2e kindje
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡
    Miekelief, 32 jaar, 2e kindje
    Ummk, 24 jaar, 2e kindje
    pienvd90, 23 jaar, 1e kindje
    snoop22, 34 jaar, 3e kindje

2.
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje
    Strandbal87, 2e kindje
    Koekie2, 30 jaar, 3e kindje
    JevD, 35 jaar, 3e kindje
    kroelen, 27 jaar, 3e kindje

3.
    Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje
    Claudy, 32 jaar, 2e kindje
    4.

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje
    Evianne, 29 jaar, 2e kindje
    joo2, 3e kindje

6.

7.

8.
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje
    Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje

9.

10.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje
    Melis123, ?

11.
    ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon)
    Lies1994, 21 jaar, 1e kindje
    Mamavand, ? jaar, 3e kindje

12.
    Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje

13.
    bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje
    piko, 36 jaar, 2e kindje

14.
    Kitsune, 29 jaar, 1e kindje
    WeFly, 31 jaar, 1e kindje

15.

Totaal aantal : 27

Afspraken :
    11 april - UmmK - 1e echo
    11 april - ciprilla - 1e echo
    11 april - snoop222 - 1e echo
    11 april - pienvd90 - 1e echo
    14 april - Miekielief - controle
    14 april - Strandbal87 - 1e echo
    14 april - Chantallcindy - 1e echo
    18 april - lin1989 - 1e echo
    18 april - joo2 - intake
    19 april - Mamavand - 1e echo
    19 april - Evianne - 1e echo (pretecho)
    19 april - joo2 - 1e echo
    19 april - annneliesje - 1ste echo
    20 april - Koekie2 - 1e echo
    20 april - pienvd90 - intake (geen echo?)
    21 april - 4dogs82 - 1e echo
    21 April - Lieke86 - 2e echo
    25 april - Melis123 - intake vk
    26 april - Sjamanen - 2e echo
    26 april - Lola3 - 1e echo
    28 april - ingie87 - 1e echo
    28 april - Lies1994 - 1e echo
    28 april - Desstiiny - 1e echo
    29 april - Yaisa - intake
    2 mei - bubblybaby - 1e echo
    4 mei - Claudy - intake
    9 mei - Claudy - 1e echo
    10 mei - Evianne - 1e echo VK
    11 mei - piko - intake

MvM :
    Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994

Sterretje : Kahlan83★

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik heb even de lijst aangepast.

Mooie testen hoor die ik zag.

Hier ook heel erg veel last van kwaaltjes. Heel veel buikpijn... niet onderin maar echt midden in mijn buik.. zo vreemd. En misselijk.. werken gaat echt bijna niet meer... nog ff volhouden

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier vandaag toch nog een action test gedaan en JEEEEJJ die knalt eindelijk! Dus ik ben gerustgesteld ga nu lekker genieten vanmiddag uitzet lijstje maken.... Gister al even met m'n vriendin bij de babyplanet geweest... Ik wil straks alles graag van Koeka dat vind ik zo leuk.

13. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Gefeliciteerd! Koeka zijn inderdaad mooie spullen. Geniet van alle voorbereidingen. ;)

Hier vandaag ook Action test gedaan en die was juist minder duidelijk van die van gisteren. Ook geen kwaaltjes meer. Pijn in mijn borsten en buik zijn verdwenen. :( We bereiden ons voor op het ergste, maar houden hoop.

14. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik kom mij voorzichtig aanmelden hier. Mijn uitgerekende datum zou 15 december zijn. 32 jaar (volgende maand 33) 2e kindje

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oh Kitsune, dat is niet leuk :( ... met ochtendurine?

Missreddragon: Gefeliciteerd! :D

16. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Gefeliciteerd MissRedDragon! Twee kindjes vlak na elkaar zo te zien? Leuk hoor!

Helaas met ochtendurine ja, en duidelijk lichter dan die van gisteren. Erg moeilijk om positief te blijven momenteel... maar nog geen bloeding.

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Kitsune hoop blijven houden! Het kan zijn dat je gisteravond veel hebt gedronken waardoor hij lichter is?? We duimen voor je

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn testen waren eerst ook lichter en nu toch een knaller!! Effe 2 dagen tussen laten dan weer testen!

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Heb je foto van de testen?

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb 19 april controle vk en 2 mei bij de gyn in het zkh. Maandag komt mvm

Deel Deze Pagina