Lieke als je zoekt naar Richtlijn Perinataal Beleid bij Extreme Vroeggeboorte, dan kun je alle details zien. Voor de 24 weken grens mogen ze het niet eens proberen geloof ik. Kansen tussen 24 en 26 zijn nog heel slecht dacht ik me te herinneren. Vanaf 32 weken mag je in een streekziekenhuis bevallen. Dus dan geen nicu (neonatale intersive care) meer nodig blijkbaar.
Volgens mij krijg je die korting persoonlijk als je die spullen vaak koopt (met bonuskaart). Ik krijg regelmatig korting op glutenvrije spullen of diepvriesfruit. Heb nog een code liggen voor gratis ophalen en denk dat ik dat volgende week ga doen. (Veel tilwerk dus wordt in de auto gezet). @Lieke86: het is cazou. redelijk nieuwe site maar aangezien Hema ook Hemarkt heb kijk ik daar eerst even.
Als je kindje geen schijn van kans heeft doen ze nix maar zodra je kindje laat zien dat het een Vechter Is doen ze wel iets.
Ik dans met je mee! 👯 Ja klopt, als je iets regelmatig hebt gekocht (vooral als je het dan weer een tijdje niet koopt) krijg je een persoonlijke aanbieding met je bonus kaart (krijg het per week in de email). Of dingen die je nog nooit hebt gekocht, maar waarvan zij denken dat je het interessant vindt, zoals Nijntje koekjes, vol suiker en zout, ik houd het wel bij rijstwafels en volkoren soepstengels voor m'n meisje 😇 Daarvoor heb je dus een bonus kaart nodig en ik denk dat ze ook pas zo'n aanbieding geven als je er regelmatig je boodschappen doet. Ik kom nooit bij andere supermarkten..
Hier dans ik ook even mee! 24 weken vandaag! Voor de 24 weken grijpen ze niet in. Vanaf 24 weken wel. Geen idee of ze ook een bepaald gewicht moeten hebben. Dacht alleen qua termijn. Maaar we gaan nog hopelijk heel lang volhouden. Ik wil nog 14 weken volhouden! hihi
22 weken dansje! En gefeliciteerd met de 24 weken, lijkt me inderdaad een fijne volgende mijlpaal. Op naar de 40! Hier vandaag afspraak gehad met verloskundige. Weinig nieuws over de hartklep. Ziekenhuis had de resultaten van de echo nog niet doorgestuurd. Verder was alles prima. Nu weer verder afwachten dus...
Gefeliciteerd met jullie dansjes meiden!! Hier dans ik de 23 weken dansje!!! Wat balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt kitsune. Al moet ik zeggen volgens mij is geen enkele ziekenhuis snel.met dingen doorsturen was bij ons ook het geval.met de guo dat ze nog niks hadden gehad.
Ze kijken ook naar gewicht heb k wel eens begrepen. Maar we gaan ervoor nog 14 weken dat is ook mijn streven toen ging m'n bloeddruk omhoog dus ben benieuwd nu dit keer
Fijn he die 24 weken grens. Maar elke week erbij is weer mooi meegenomen. Vandaag de proefdruk van ons geboortekaartje binnen gehad. Ik vind hem zo leuk! Alleen nog een paar kleine aanpassingen en dan is die perfect. Ook niet fijn @kitstune dat ze dat nog niet hadden. Hier was dat ook zo.. vond wel jammer want had het graag nog met de vk besproken als bevestiging. Nu alweer 4 weken geleden dus zal wel goed zijn allemaal.
Elke week is een dansje waard . Leuk dat je de kaartjes al hebt. Wij gaan binnenkort op bezoek bij een zakenrelatie van mijn man. Het enige waar wij uit zijn is de tekst die erop komt .
24 weken controle gehad. Weer een stapel nieuwe afspraken en de 29e zit ik de hele dag in het ziekenhuis. (Door de suikertest, pijnbeleving en anesthesie). Kweekje afgenomen voor de schimmel en nog even mogen spieken. Baby zag er goed uit en draaide zich alweer om (is fotoschuw).
Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt kitsune! Ja de aanbiedingen van de bonuskaart zijn idd ideaal soms! Hier is het zover.. rennies gekocht.. gisteren weer behoorlijke last van zuur en dacht probeer het eens. Het werkte zowaar.. Hopelijk hoef ik erniet te vaak naar te grijpen. Maar dit was al fijn.
Bah... Maagzuur is idd irritant. Sterkte. Kitsune balen dat je nog niets weet. Had vanochtend weer knallende hoofdpijn. Gister naar de sauna geweest en toch nog veel gedronken dacht ik.(dus niet). Maar lang leve de cola. Manlief is druk bezig met de laatste kleine klusjes boven dus schiet ook al op. Zojuist ook mijn bestelling wasbare inlegkruisjes en zoogcompressen binnen gekregen. Kijken of het me bevalt
Kitsune Wat balen dat ze nog niks hadden doorgestuurd. Het zou fijn zijn als je het even bespreekbaar kon maken. Lin aah maagzuur... niet fijn... vanillepudding eten.. is beter dan rennies en heeft dezelfde werking Lieke Hopelijk blijft je bloeddruk gewoon mooi laag richting het einde van de zwangerschap. Of ja.. laag... gaat ie niet flink omhoog. Ik moet eigenlijk nog even een kraampakket aanvragen bij de zorgverzekering... zal ik volgende week is even doen. 4 jaar geleden kreeg ik hem gratis maar nu niet meer blijkbaar... haha Wauw de proefdruk al binnen! Hier moet ik nog kaartjes uitzoeken. Ik ga is ff vragen hoe ver ze is met ontwerpen
Hier vandaag 23 weken dansje!! Heerlijk komen steeds dichterbij die grens van levensvatbaarheid! Heerlijk aan het genieten op vakantie! 😍😍😍😍
Mooi mamavand. Twijfel of ik de spoedlijn moet bellen of niet. Vrijdag was alles goed. Zaterdag paar druppels bloed verloren naar nu duidelijk meer. Nog wel een paar schopjes gehad(minder dan anders) maar het bloed zit me niet lekker.
Zit u in de auto richting ziekenhuis. Het bloedverlies / steken strookt niet dus willen t controleren. Vrijdag was alles nog goed 😢