Hier 2,6 kg aangekomen mocht wel wat meer bij! Maar voor nu prima kleine doet het goed. Dus maak me verder geen zorgen om!
Hier ook suikertest. Volgende week vrijdag. Gister controle gehad. Alles was goed. Buikje liep iets achter met de rest van de groei. Niet zorgwekkend. Over 2 weken weer laten controleren. Moet wel wat meer op mijn voeding letten. Dat vind ik niet zo erg.
Hier ook de suikertest 31 augustus. Ik zie er nu al tegenop. Ben benieuwd of ik het drankje uberhaupt binnen hou.
Wat zijn er een hoop meiden die een suikertest krijgen. Hier nog niks over gehoord! Succes meiden met de suikertest. Ben nu 3,5 kilo aangekomen.. wennen om de weegschaal om hoog te mogen zien schieten. Hihi.. Hier alles goed! Wat vermoeid. Maar goed het wordt ook langzaam wat zwaarder en ik werk ook nog fulltime. Hoeveel weken van te voren gaan jullie met verlof?
@lin1989; Ik ga wss met 6 weken met verlof. Ook omdat ik een redelijk medisch verleden heb en door de zwangerschap de helft van mijn medicatie spuit. Maar binnenkort met de bedrijfsarts een afspraak voor de definitieve datum. Ik kan so wie so mijn sokken niet meer normaal aan doen xD. Buik zit in de weg. Sinds maandagmiddag geen bloedverlies meer gehad (snel afkloppen) en kleine beweegt ook wel lekker. Gister was het een rustig dagje in mijn buik maar vannochtend ging het weer los.
Lin ik ben gestopt met werken toen ik 20weken zwanger was van mijn dochter, ik deed zwaar werk (schoonmaken). Ik ben nu thuisblijfmoeder, dus geen verlof
Ik probeer vier weken van tevoren met verlof te gaan. Ik heb ook nog anderhalve week vakantie die ik ervoor opneem dus kan met een beetje geluk er bijna zes weken van te voren uit. Zal zo 4 november of iets zijn...
Hier zes weken van te voren met verlof ivm kans op vroeggeboorte en drukke baan. Vanmorgen zei de weegschaal 58 ipv de 49 voor mijn zwangerschap. En iedereen maar zeggen dat mijn buikje nog zo klein is. In kilo's gaat het wel hard iig, haha.
Suc6 meiden met de suikertest! Ik ga 6 weken van te voren eruit. K ben zwemonderwijzer en zwemles geven wordt fysiek zwaar nu merk k. Ga als M'n leidinggevende er is even gesprekje voeren want dit ga k niet trekken zo tot m'n verlof. Morgen 25 weekjes!! Echte mijlpaal 😃
Wauw de kilo's vallen hier idd erg mee in dit groepje. Lieke Ja weer een weekje erbij Hier morgen ook. Hihi. Verlof Hier 6 weken van tevoren. Kwam er maandag achter dat ik dus al 2,5 maand volledig in de ziektewet zit... Uhm.... oke.... vaag.. haha. Nu laten we dit zo staan dus als ik wil kan ik gewoon naar mindere uren... dus in principe kan ik thuis blijven geloof ik. Maar werk nog gewoon de helft van mijn contract uren. Suikertest, Hier hoef ik alleen maar 2x bloed te prikken. Nuchter en een half uur na mijn ontbijt. Heb gezegd dat ik dat drankje niet wil drinken... haha... dat moet ik 31 augustus.. dan heb ik ook echo en controle gyn. Weet iemand waar de lijst staat op welke bladzijde?
Hoi dames, Wij zijn terug van een heerlijkr vakantie! Heb alles een beetje terug gelezen maar het is tè veel om overal op te reageren dus ff een paar algemene reacties op wat is blijven hangen en dan haak ik vanaf nu weer in. bloedverlies he bah dat is wel het laatste wat je wilt hebben, gelukkig las ik ook al dat het onschuldig was! kilo's ik gok dat er al wel een kilo a 6 of 7 aan zit in totaal.... volgende week weer wegen bij vk, heb thuis geen weegschaal. Weet van mezelf dat ik niet anders/ongezond ben gaan eten dus ik zit er niet mee. Bij zoon ook redelijk veel aangekomen, 16 kilo en dat was er in een paar weken vanaf met de borstvoeding. suikertest net voor de vakantie gehad. Drankje drinken ging oké, verstand op 0 en zo snel mogelijk drinken. Tweede glas ging iets moeilijker, maar alles vlot op en binnen gehouden. Niks gehoord over de uitslag dus zal wel goed zijn. Wij kregen hem omdat onze knul voor ligt op groei. Maar alles is in verhouding en zowel man als ik zijn aardig groot dus maak me er geen zorgen over. verlof lees dat de meesten kiezen tussen 4 of 6 weken, ik ga 5 weken van te voren haha. Sluit op mn werk mooi aan met de planning van projecten. Ik rond er dan 1 af en kom ook rond een nieuw project weer terug. hier heerlijke vakantie gehad. Van begin tot eind genoten. Baby laat zich nu elke avond en ochtend duidelijk voelen, komt soms ook op mn hand af als ik deze op mn buik leg met een beetje druk. Vandaag weer controle ivm nierbekken gehad en de situatie is stabiel gebleven. Erg fijn. Over 3 weken weer controle @ Radboud. Inmiddels staat de ledikant weer omhoog, zijn alle kleertjes van oudste zoon uitgezocht en aangevuld met nieuwe items. Over een paar weken maar beginnen met wassen. En we hebben een wiegje gekocht, wil dit kleintje graag bij ons op de kamer in het begin. Ook al blijf ik op mn hoede vanwege de afwijking, ik heb er een goed gevoel over en zit weer aardig op mn roze wolkje geloof ik😊!
Strandbal wat fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. En super om te horen dat alles stabiel is gebleven. En super dat hij zich zo vaak laat voelen. Leuk is dat he. Daar geniet ik zelf ook echt van. Hier wisselt het heel erg hoe druk welk kindje is. Deze avond voel ik voornamelijk kindje B heel goed... blijft lekker druk bezig. Kindje A is nu vrij rustig met af en toe een schop of duw van hey ik ben er ook nog. Maar het kan ook zo ineens andersom zijn. Best grappig. Enne... welcome back
Hallo allemaal, Hier weer even een berichtje van mij. Probeer geregeld mee te lezen maar moet dan vaak 4 of meer pagina's door. Weet aan het einde dan niet meer wie wat schreef en waar ik op wilde reageren. Merk dat ik warriger begin te worden en sneller moe ben. Buik voelt de laatste 2 weken ook wat opgeblazen dus zal wel hard groeien. Verder geen noemenswaardige klachten gelukkig dus ben ik blij mee. Begin steeds nieuwsgieriger te worden naar het kleine ukkie. Hoe zal hij eruit zien, welk karaktertje etc. Is zo onwerkelijk dat hij er over 4 maanden ws is of bijna is.
Strandbal: wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! En dat jullie mannetje stabiel is gebleven! Goed dat je de roze wolk weer wat hebt teruggevonden! Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Heb ook best zwaar werk. Merk dat ik nu al wat aftel naar mijn verlof toe! Koekie grappig dat verschil zo. Hier 1 kindje in de buik.. maar die kan ook de ene avond en dag heel druk zijn en de andere dag heel rustig. En dan idd af en toe 1 schop., van.. ik ben er nog hoor! Hihi
Buikfoto tijd ben benieuwd naar die van jullie, mijn dochtertje wilde er ook bij op de foto 25weken nu:
Fijn Strandbal dat alles stabiel gebleven is is toch weer een geruststelling. Mooi 4dogs! 25 weken dansje vandaag!🎉🎉
Fijn strandbal dat alles stabiel is!!! Dit soort spanningen is niet fijn. Hier gaat alles goed 24 weken zwanger vandaag 😍 Verder alleen last van slapende handen en vingers al een week nu dus bel vanmiddag toch maar even met de verloskundige om het na te vragen. Verder is de kleine echt enorm druk en zie je soms me buik al bewegen. Hier nog 4 weken wachten en dan ben ik even wat minder hier gaan dan nog even lekker met vakantie samen.
Fijn dat alles stabiel is strandbal! Wauw mooi buikje 4dogs82. Hier groeit het nog niet echt door, ik wacht geduldig af
Lekker Marcella even er tussenuit. Geniet ervan. Ik dans met Lieke mee.. Mooi buikje zeg! Hier groeit ie ook goed... hihi.. Lin ja zo grappig. Vandaag is kindje A errug druk... Kindje B ook maar A veel drukker... dus het blijft hier ook fijn aan het wisselen. Lijst gevonden... ik zet m er even neer. Als mensen nog iets voor de lijst hebben, dan roep maar... ik ga eerst even eten... haha.. Heb namelijk geen zin om meer dan 30 bladzijdes door te nemen wat er bij moet... Sorry!