1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hahahhahaha Jaaaa die onderbroeken. Moest ik hier met de ks aan... hahhaha. Ik schaamde me kapot :p

Kraampakket Hier ook binnen. Heb hem zelf aangevraagd. Zat niet meer in mijn verzekering. Aanvullend verzekerd maar alles is verschoven. Zat eerst bijna het hoogst verzekerd maar nu is er dus 1 pakket bijgekomen. Heb er verder nooit meer naar gekeken maar vind het wel prima zo..

Jij Wij gebruiken geen 2e naam :)

Voor diegene die niet op fb zitten:

Vandaag zijn we weer op controle geweest in het ziekenhuis.
    Wat een andere wending was dat.
    Onze wondertjes groeien op de onderste lijn.
    Als dit zo door gaat is er niks aan de hand maar moet nu wel stoppen met werken. Dus direct gemaild aan de bedrijfsarts en manager.
    Ook moet ik nu elke week op controle in het ziekenhuis.
    De ene week is het een doppler meting met de echo en CTG.
    De andere week groei echo, doppler en flow meting, CTG en gesprek met de gyn.
    Mocht er iets veranderen of vertrouwen ze het niet, dan volgt er direct ziekenhuis opname met 2x per dag CTG,

Nu gaan we dus heeeeel rustig aan doen want ik wil dat deze wonders niet onder de lijn gaan zitten. Ze zei dat ik echt niet langer door zal lopen dan 37 weken. Hoop echt die 37 weken te halen en het liefst zelfs de 38 weken en dat zonder zh opname.

Morgen 27 weken. We bekijken het nu maar per week.
    Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis.
    Ook flink wat buisjes bloed moeten prikken om alle waardes na te checken... Echt een andere wending maar alles voor onze kindjes.
    Super leuke echo foto's zijn er gemaakt maar door de drukte zijn ze deze helaas vergeten mee te geven. Baal baal

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Kraampakket verwacht k hier rond 27-28 weken tenminste dat zei CZ haha :)

Sorry meiden k heb niet alles teruggegeven druk dagje gehad met werken ;)

Zaterdag 3-4D echo! Even ons meisje bekijken ben zo benieuwd :) ze Is lekker actief ook kan ik zo van genieten 😍

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb kraampakket ook ontvangen maar vond het erg tegenvallen😬😬

Aisa beterschap meid!

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Spannende tijden Koekie! Liepen je meisjes rond deze termijn ook op de onderlijn?
    Ik duim voor je dat ze nog lekker lang blijven zitten!

5. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    suikertest net maar even beeld wat zo nieuwsgierig naar de uitslag en deze was goed gelukkig :D

Ohja en me 26 weken dansje vandaag :D

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn Marcella :)

27 weken dansje vandaag 🎉🎉

7. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Dank je wel Lieke!

Wat leuk wij lopen een week na elkaar 😊

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    grappig hea we blijven elke week een dansje doen! ik vind elke week verder ook echt een dansje waard!

Net lag ik even op mijn rug op bed de kleine was echt flink aan het bewegen. manlief kwam net binnen en die heeft heerlijk op zijn buik van dit tafereel liggen genieten! zo leuk om te zien dat hij op deze manier er ook best wat van mee krijgt!

Marcella wat fijn dat de uitslag goed was!

leuk de 3d/4d echo lieke! alvast veel plezier zaterdag!

hier krijg ik nu wel een beetje de kriebels dat ik vind dat het kamertje af moet (verwarming ophangen en behangen) en dat sommige spullen besteld/gekocht moeten worden! hihi! Ik wil het onderhand allemaal een beetje kunnen ordenen!

9. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    4dogs Ja rond dit termijn zag je het ook bij de meiden en met 30 weken zwangerschap begonnen ze echt af te buigen.
    Hopelijk doen deze frummels dat niet.

Ik dans even mee met Lieke. Ook 27 weken vandaag

10. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik ook Lin! Ik wil m'n dochter haar kamer af hebben! Tis nu een puinzooi boven :(

Ik heb gister ook de uitslag gekregen vd suikertest, ook geen zwangerschapsdiabetes!! 🎉 Zoals ik al dacht, ik baar gewoon reusjes :p

Goed weekend dames! Ik zal wat minder online zijn, moet vh weekend veel wassen en inpakken, gaan maandag een midweekje naar CenterParcs ;)

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Veel plezier

12. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier op vakantie. Wij gaan n lang weekend kamperen (in een grote tent).
    Zojuist bij de bedrijfsarts geweest. Wordt voor 25% ziekgemeld en moet 6weken vooraf met verlof.
    Qua vermoeidheid loop ik op mijn tenen en om mijn gezondheid verder niet in 'gevaar' te laten komen moet ik rustiger aan doen.
    Op zich logisch maar t voelt een beetje als 'falen' (ik loop met 40 graden koorts nog op het werk).

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Blijft leuk al die weken dansjes :)

Waar ga je heen 4dogs welk park?

Jaaa heb zin in de echo ben zo benieuwd naar ons meisje 😍

14. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    VIP in De Eemhof :D

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Koekie2, gelukkig worden de babies goed in de gaten gehouden. Duimen maar dat ze gewoon goed doorgroeien.

4dogs82, veel plezier alvast!

Hier een schoonmaakdagje gepland, moet alleen nog even zin maken...

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Wat fijn 4 dogs!!! Hele fijne vakantie!!
    Hier moeten we helaas nog 11 dagen wachten tot we op vakantie gaan 🙈 hihi ik tel niet af ofzo hoor.
    Zo meteen nog ff wat kleding shoppen voor de vakantie altijd leuk. Heb echt een super leuk winkeltje hier in de buurt gevonden.
    Verder morgen de 2d 3d 4d echo kan echt niet wachten om onze kleine man weer te zien.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Leuk hè vip zijn in cp :) doen wij ook altijd met Prenatal kinderkorting :)

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Veel plezier morgenochtend! :) hoelaat mag jij? Wij 10 uur ;)

19. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Lieke wij mogen om 11 uur 😍

20. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Net weer even bijgelezen na een heftige week.
    Vriendin heeft vorige week eindelijk bekend gemaakt dat ze zwanger was van een tweeling. 2 meiden. Helemaal happy want ze hadden de week ervoor te horen gekregen dat er toch een tussenschot aanwezig was.

Ik ben zelf met manager in gesprek gegaan om me voor 1 dag ziek te melden. En dat werd gelijk geregeld. Helemaal fijn dus ben nu 25% ziek.
    Vrijdag stress dag op het werk en dacht dat ik echt niet meer kon hebben...Tot die vriendin appten dat haar tweeling was overleden zonder enig aanleiding. Heb de hele avond gehuild.. ik wist dat ze zwanger was vanaf het moment dat ze positief testen..ze zou vandaag 18 weken zijn. Woensdag gaat ze bevallen.

De bewegende buik voelt nu even heel dubbel aan. Ja ik ben echt super blij om mijn kindje te voelen en weten dat alles goed is. Daarnaast realiseer ik me ook hoe snel het afgelopen kan zijn en zij dit nooit zal voelen..

Ik las dat er negatieve zwangersschapsdiabetes testen waren. Super gefeliciteerd. Altijd fijn.

En wat mensen die nog op vakantie gingen. Veel plezier!

Deel Deze Pagina