1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat verdrietig onzekeredame! Echt erg!! :(

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje onzekere dame wat een schok :( Wat dubbel om dan je eigen kindje zo lekker nog in je buik te hebben.

@dames op vakantie of die op vakantie gaan: geniet er van
    @dames met pretecho's: have fun, heerlijk even de baby('s) bekijken

De suikertest was goed (wheee). Vandaag wordt het grootste deel van de babykamer afgemaakt en dan volgende week gaan we beginnen met de kamer van mijn dochter.
    Aankomende donderdag heb ik een echo, dus zin in :)

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Veel plezier Marcella :)

Jeetje onzekeredame wat heftig! :(

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Voor degene die niet op facebook zitten. Me so happy :D:D

Hebben we nog meer fototjes van kamertjes to-be?

Bijgevoegde bestanden:

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ciprilla dankjewel. Hopelijk groeien ze idd goed door.

onzekeredame Wauw jeetje wat een verdrietig nieuws. Echt ongelofelijk. Heel veel sterkte voor je vriendin en ook voor jou. Vreselijk.
    Snap dat het heel dubbel voelt voor je.

annliesje Mooi! :D

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Onzekeredame, jeetje wat een rot nieuws. :(

Anneliesje, mooi hoor!

Ik wou de muziekmobiel alvast ophangen aan het ledikant. Past die niet.. balen. Dan maar op de box, we hebben precies een ledikant met dikke randen.

Vandaag ook veel van zwitsal besteld, binnenkort lekker inrichten :)

7. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Mooi kamertje en fijn dat de uitslag goed was annneliesje!

Ciprilla, een muziekmobiel kan je ook beter niet boven het ledikant doen ;) die is om in te slapen, de box is om rond te kijken en dingen te ontdekken :) :D
    Wij hebben alleen een hartslag/ruis "muziekdoosje" in de buurt vd wieg staan :)

8. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    27 weken dansje vandaag!

Bijgevoegde bestanden:

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Mooie buik onzekere dame. Gefeliciteerd met je 27-wekendansje.

Hier een dansje, omdat ik nog minder dan 100 dagen hoef tot de uitgerekende datum.

Ciprella; bij ons lukte dat destijds ook niet. Nu vond onze dochter een mobiel ook niet interessnt ;)

10. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah onzekere dame, wat naar! Heel erg dubbel dat begrijp ik goed. Prachtige buik trouwens!

Wij waren gisterenavond op een verjaardag die erg gezellig was 😃 en het was zomaar opeens half 2, dus 2u voor we op bed lagen en toen dacht baby in buik "zo! Nu is het mijn tijd" dus die was mega actief. Zoon was uit logeren gelukkig. Ik word net wakker en merk dat het iets te veel van het goede was. Mn man is nu zo bezorgd dat hij een onbijtje op bed aan het regelen is. Vandaag maar rustig aan doen. 😉 Gelukkig wilde tante vandaag iets gaan doen met zoon en wordt hij om 16u pas thuis gebracht 😊. Feest voor hem en rust voor mij.

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooi onzekeredame!

@strandbal haha dat heb k ook geregeld dat ze dan lekker gaat feesten snachts :)

Yesssss we zijn uit de naam! Wie nog meer inmiddels? Nog 88 dagen te gaan inmiddels spannend! :)

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wij zijn ook uit de naam Lieke ;) de eerste naam stond eigenlijk al vast :) Vonden we beiden al een hele leuke naam, maar we wilden bij ons 1e meisje in de 2e naam mijn moeder vernoemen en die namen paste niet mooi achter elkaar ;)
    Nu twijfelde we over de 2e naam en hebben die 2 maand geleden veranderd/gekozen.
    Ik ga haar naam niet schrijven hier als ze geboren is. Bij mijn dochter ook niet gedaan, wel laat ik een plaatje zien waarop haar naam staat, zodat ik die na 2 of 3 dagen weer kan wissen en hij niet via Google is te vinden ;) maar jullie hem toch weten :p

Hier vannacht ook een drukke baby! Heel fijn, om 3u snachts omdat ik schrok van een harde knal.. M'n man z'n telefoon viel van het bed, hij was in slaap gevallen tijdens het lezen (hij leest boeken op z'n telefoon :) ). Hij zelf sliep er lekker doorheen en gelukkig dochter ook, maar ik heb een uur wakker gelegen, met een dansende baby :D

13. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah onzekeredame! Ontzettend verdrietig en idd dubbel nu.

Kamertje moeten we hier nog aan beginnen. Heb nu twee weekjes vakantie thuis dus wil wel wat spullen gaan shoppen. Kan het alleen nergens meer kwijt...

Laatste twee dagen is uk wat rustiger. Maar voel hem af en toe flink friemelen en schoppen!

14. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook al helemaal uit de naam! Het voelt al zo vertrouwd dat we op moeten letten ons niet te verspreken. We noemen hem in gesprekken dan ook maar steevast 'broertje'.

15. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Hello ladies!

Jullie mogen mij van de lijst halen. Er is gelukkig niks aan de hand, maar heb de laatste tijd weinig tijd en energie om op zp te kijken. Als ik dan weer kijk, is er weer heerlijk gekletst maar teveel om terug te lezen en ik wil graag wel reageren op berichten. Daarnaast zit ik hier ook al in een andere club waar ik al in zat voordat ik hier kwam en die verwaarloos ik ook al een beetje. Dus vandaar mijn keuze.

Ik hoop dat jullie zwangerschap verder goed en voorspoedig blijft verlopen! Voor we het weten hebben we onze kleintje(s) vast.

Doeg!!! 😘

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mooie buik Onzekere dame!

4dogs, hier ga ik de namen ook niet neerzetten. Heb ik ook bij de meiden niet gedaan. Te apart en direct herkenning... haha

Lieke, wij zijn uit de namen maar dat wist je al he.. hihi

Hier kindje rechts die sinds gister wat rustiger is. Ik voel de baby wel af en toe maar in vergelijking met links is het minimaal.

Ik ben bijna klaar met de baby wasjes! Zo fijn. dan nog allemaal opvouwen en inruimen... haha

Antje, nog een fijne zwangerschap. Van mij hoef je niet weg hoor ook al kom je hier even niet aan schrijven toe.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @koekie yep haha dat wist ik al :)

Leuk om te lezen dat er al wat uit de naam zijn. Weer iets om af te vinken op het lijstje hihi en zo bijzonder :)

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Onzekeredame wat heftig van je vriendin!
    Maar wat groeit jouw buikje goed!

Namen: denk ook dat wij er uit zijn.. igg een meisjes en n jongens naam wat goed voelt.. maar er kan nog geschoven worden.. hihi

bewegen.. ook hier voel ik de kleine de afgelopen dagen minder hard.. schrok van t weekend ff dacht dat de harde buiken begonnen zijn.. maar volgens mij is dat de kleine die duwt/draait.. soort geduw van binnen waardoor 1 plek (vaak links of rechts onderin) 2sec wat strak voelt
    met n harde buik spant je hele buik zich aan toch? En valt echt op hoor ik vaak..
    #durftevragen#

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier zijn we ook uit de naam proefdruk is besteld na 10 andere die we niet mooi vonden en deze is goed gekeurd!

Ben al bezig met adressen lijst. En ik moet m'n geboorteplan nog maken. Verder zijn we hier klaar! Kamertje alles is af en alles is in huis!

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ooh het geboortekaartje :) ik kom niet uit de tekst ;) kan niks leuks bedenken/vinden.. Bij mijn dochter was hij nu allang klaar, maar deze keer vind ik het lastig, ik kan moeilijk dezelfde tekst als bij onze oudste gebruiken :p
    Het kaartje hebben we al wel gekozen. Adressenlijst heb ik nog liggen :D

Lin, harde buiken voel je wel indd. Ik heb er regelmatig "last" van.. Het is niet pijnlijk ofzo, gewoon een rot gevoel ;)

Deel Deze Pagina