Heb 1 doos maat 2 en 1 doos maat 3 besteld. Kunnen we altijd nog afwisselen met kruidvat / etos mocht ik niet genoeg hebben. Nu aan het kijken voor glazen flesjes (dr. Brown). Lijst met vragen aan de kraamzorg ligt al klaar Best wel spannend allemaal. @Lieke. Heb kraamzorg de Waarden. Standaard vanuit mijn zorgverzekering geregeld.
Dank je wel kitsune ik hou hem in gedachten! Hier zei ze juist dat overstappen nu niet goed meer is. Ik snap er verder ook niks meer van soms hoor hihi. Ik ga morgen even luiers inslaan bij het kruitvat 4 pakken voor 25 euro 😊
@krakeling ik heb ook de Waarden prima kraambureau Wij hebben gisteravond bij bol.Com maandpak besteld..3x72 luiers dus voorlopig genoeg haha! Zijn vandaag bezorgd en liggen in de la dus weer iets om af te strepen van het lijstje
Intake is geweest. Alleen mijn bed moet omhoog maar dat meten we nog ff na. Verder krijgen we iemand die niet bang is voor vogels. Mede omdat de papegaai bij bijna alles betrokken moet worden (voeding / badderen) ondat ze andera jaloers kan worden. (Je kan een papegaai vergelijken met een peuter qua gedrag.) merk wel dat ze borstvoeding hoog op hun lijstje hebben staan. Ga dus ook maar 2 dr.Brown flessen bestellen voor de zekerheid en niet meer. Ook ga ik het Kraamverband van het kraampakket gebruiken afgewisseld met wasbaar. Deze moet ik ook nog aanschaffen. @luiers: heb nog een kortingsbon vd wehkamp liggen die ik wil gebruiken. Misschien dat ik nog 2 maanddozen aanschaf (mt 3 dan wel)
Ik heb volgens mij al twee maanddozen new baby2. Maar ik heb ook die wehkamp bon nog liggen. Is het dan verstandig om alvast maatje 3 te nemen? Ik heb tot nu toe alle luiers in de actie gekocht, scheelt dan een hoop centjes
Maat 3 is van 5 tm 9 kg. Kunnen ze iig nog even groeiend. Hier verwachten we een 8 ponder dus ben bang dat ik nix aan de no.1 heb die ik ga krijgen.
@krakeling hier is er met mijn 4 kilo dame 2 pak maat 1 doorheen gegaan. Daarna ook maar even in maat 2 en maat 3 best lang.
Krijg maat 1 van mijn zusje als luiertaart. ( 2 pakken totaal) en heb nog 2 gratis proefpakken staan. Heb nu zojuist 2 maandpakken maat 3 gekocht voor 46,-. Totaal heb ik nu iets van 850 luiers voor nog geen 100,-. Alles wat we niet gebruiken verkoop ik wel weer
Als je nieuwe pakken over hebt kan je die bij veel winkel wel ruilen voor een maat groter. Die gewichten kloppen indd niet altijd, ligt ook aan de bouw/lengte van je kindje. Mijn dochter was heel zwaar, maar had een smal kontje (lang lijf). Ook vind ik BabyDry fijner dan new baby, dus ik heb niet al teveel NewBaby nr. 3 gekocht, want nr. 3 heb je ook al bij BabyDry. NewBaby is alleen wel goedkoper en vaker in de 50%korting actie. M'n dochter haar kamertje is af! Yes! Morgen middag gaat ze er hopelijk voor het eerst slapen, we beginnen liever met een middag slaapje, zodat ze snachts niet in paniek schiet, als het heel moeizaam gaat kan ik of m'n man daar ook tijdelijk/af en toe gaan slapen. Want haar grote bed staat er ook al
Wat een tof kamertje 4dogs! Ik zat vanmorgen even in de rats.... gisteren was baby al rustig en vanmorgen weer.... dus ik ben flink aan de suikers gegaan (cola en koekjes op nuchtere maag om 7u 's ochtends haha) en sindsdien heb ik weer een wervelwind in mn buik die niet stil zit. 💙💙💙 Vorig jaar precies op deze dag werd mijn late (ruim voorbij 12 weken) miskraam ontdekt. Alhoewel ik dolgelukkig hoog zwanger ben nu, ben ik er wel veel mee bezig de laatste dagen. Angstiger ook, dat er nu alsnog iets mis gaat of zo... Nog 2 weken werken tot mijn verlof! Vind mijn werk heel erg leuk, maar ben nu toch wel aan het aftellen. Ik heb behoefte aan cocoonen op de bank haha.
Sorry ik val even in... 4 dogs mooi kamertje. Die kasten hebben wij ook voor onze meiden.. van kwantum of niet? haha.. Ciprilla, jeetje wat een flauwe grap van je vriend... gelukkig een grap en geen serieus iets maar die moet ie idd niet meer maken. Hier heb ik de kindjes gelukkig nog steeds veilig in mijn buik En zo hopen we nog heel wat weekjes mee te sprokkelen.
Mooi 4dogs82, hopelijk zal ze ook lekker slapen in het kamertje @strandbal, herkenbaar hoor. Hier toevallig ook een hele rustige baby vanochtend. Maak me dan ook meteen zorgen. Mijn vriend en ik hebben haar geprobeerd wakker te maken, ze reageerde daar eigenlijk amper op. En toen ineens.. was mevrouw klaarwakker. Vond het wel zielig dat we dr wakker hebben moeten maken, maar was wel meteen gerust gesteld daarna. @koekie, gelukkig gaat het nog goed. Houden zo! Vermaak je je wel een beetje daar?
Heb ik hier ook hoor..als ze rustig is dan maak k me wel zorgen maar zodra k iets van suikers eet en drinkt hoppaaaa haha!
Mooi kamertje 4dogs. Slaapt ze er al alleen op? @koekie: elke dag is er eentje! Vind het knap van je! @strandbal: zeker de ochtend van de rustige baby's? Die van mij was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Gelukkig na de bootcamp helemaal blauw geschopt. Nu ook met tussenpozen een flinke trap. Zo met manlief een rondje Ikea. Ineens wil hij naar winkels om ideen op te doen. Vandaag toch maar voor n nachtlampje kijken en nog een leuk schilderij.
Bizar strandbal.. vorig jaar werd bij mij ook op 8 Oktober ontdekt dat het mis was met mijn zwangerschap. Ook ik denk er deze dagen veel aan terug. Maar wat geniet ik dat het allemaal zo goed gaat nu! Nu al trots op onze kleine puk!
Was zeker de ochtend van de rustige baby's haha..Vanochtend gewerkt en mevrouwtje dacht echt van "daaaagg mama ga jij maar werken ik ga slapen" 😂 nu weer volop aanwezig 😍
Bah.. lig nu aan de ctg. Vanavond ineens ferme steken in mijn zij. Kon niet op of om dus naar het zh gegaan. Baby wordt gecontroleerd dmv ctg, hartfilmpje en echo. Ben zelf bang dat het mn blinde darm is of toch flinke bandenpijn.