M'n bloeddruk was de hele zwangerschap 80/90 a40/50 dus heel mooi laag en nu kruipt hij steeds verder omhoog. Zojuist 143/89 dat ik vergelijking met mijn hele lage bloeddruk. En de klachten van gevoel alsof er een riem te strak om m'n buik zit, hoofdpijn sinds 1,5 week en sterretjes zien. Vertrouwen de artsen het niet
Sterkte krakeling! Ook een vervelende kwaal in de zwangerschap. Bevallen is nog wel een beetje vroeg indd ben benieuwd wat ze gaan doen. Suc6 Mamavand! @4dogs fijn dat ze het goed gedaan heeft zal ook de leeftijd wel zijn dat ze het nog niet helemaal beseffen. Hele verandering als strax de baby er is. Hier verder nog steeds een pijnlijke onderrug auwie..ook soms een steek rechts onderin m'n buik dus gok dat m'n banden opspelen. Zo voelt het wel nl.
Succes mamavand. Wie wat waar welke facebookpagina . Uroloog is geweest. Rechts is gestuwd en links is ook begonnen. Wordt wss strenge controle en veel bloedprikken. Hoogst waarschijnlijk zijn mijn buikspieren te sterk en drukken ze de baarmoeder naar binnen . (Weer niet goed al dat sporten). Manlief zit met zijn laptop te werken naast me . Helaas moest ie een afspraak met een nieuwe klant afzeggen maar volgens mij gaat ie morgen nu.
Weet ik niet maar hoop t wel. 'Vluchttas' staat al in de auto dus kan wel blijven mocht t moeten. Liever niet want morgen is onze trouwdag .
Oh gadsie nee dan wil je liever naar huis. 8& zit ook nog te wachten op uitslag! Succes en sterkte met wachten
Succes mamavand!! Uroloog is nog steeds niet terug . Ben al 5 uur in het ziekenhuis. Ben gewend lange dagen in t ziekenhuis te zitten maar nu duurt t me te lang.
Oh spannend MamavanD en Krakeling! Hopelijk mogen jullie beiden gauw weer naar huis en komt alles goed! Dat is indd flink gestegen MamavanD! Ik zit niet in de FB groep Lin, ben wel nieuwsgierig wil je het hier ook laten zien? Of in je profiel gedeelte?
Yay. Mag naar huis met Buscopan. Wel wekelijks urine inleveren en bloedprikken. Buscopan mag ik nemen als de pijn ondragelijk wordt. Morgen maar ff bespreken met mijn manager wat ik nu met t werk ga doen.
Mamavand en krakeling..heel veel succes. Mijn dochter werd geboren met 41.2 na vliezen doorprikken. Dus eerder vind ik echt niet erg lol
Krakeling Jeetje doe maar rustig aan. Fijn dat je naar huis ben gemogen.. En werk????? Direct stoppen jij! MamavanD Dat klinkt niet goed... houden ze nu in de gaten dat het geen zwangerschapsvergiftiging is? Je klachten lijken er wel op. Hier gaat gelukkig nog steeds alles hetzelfde... Morgen weer een groei echo Hoop dat ze flink zijn gegroeid. Vanmiddag waren ze zo druk dat de ctg maken gewoon echt niet ging. De arts heeft gezegd dat we hem niet opnieuw hoeven te doen omdat ik er vanavond toch nog 1 krijg. Ze zijn ook echt heel druk. Mijn hele buik gaat op en neer.. hihi. Hopelijk is de echo morgen ook goed... dan kunnen we er hopelijk weer een aantal weken tegenaan
Fijn Krakeling! Onzekeredame, ik weet 't! Die week na de 40e duurt zooooo lang, mijn 1e is ook met 41.2 geboren 41.1 poging tot strippen gehad, ze heeft flink zitten wroeten maar kon er niet goed bij, te korte vingers en klein vrouwtje en ze dacht dat ik geen ontsluiting had, maar kon het gewoon niet goed voelen.. uur nadat ze geweest was verloor ik m'n slijmprop en die avond begonnen de weeën, dus denk dat ze wel iets op gang geholpen heeft Van mij mag deze wel met 38/39 komen duurt lang zat
Fijn dat ze lekker actief zijn koekie! Hopelijk morgen een mooie echo! Dat ze nog maar een paar weekjes lekker mogen door groeien in je buik!!
Fijn dat je thuis bent krakeling! @koekie toch even spannend zown echo maar fijn dat ze nog bij je zitten
Succes mamavand en krakeling. Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden door het ziekenhuis. Fijn koekie, dat de kleintjes nog zo lekker actief zijn. Dan hebben ze het nog goed daar binnen. 4dogs82, wat goed dat ze al in dr eigen bedje heeft geslapen. De manier waarop je het doet maakt toch niet uit. Je weet zelf wat het beste is voor je meisje. Onzekeredame, spannend wie weet komt de kleine uk wel iets eerder.
Goedemorgen , 😓. Lig al n 2 uur te draaien in bed dus maar even naar beneden gegaan. Denk dat mijn verlof vandaag al in gaat. Straks op gemak naar t werk om ze het nieuws te brengen. Pijn is niet te harden meer maar ik moet het met deze medicatie doen want iets anders is er niet. Dus denk dat rust het beste is. Ook omdat ik van elke pijnaanval n harde buik krijg . @koekie: mooi nieuws dat de meiden lekker druk zijn. Hopelijk kan je weer n paar weekjes door @CTG: merk dat die van mij de ctg niet prettig vindt. Baby gaat hartstikke te keer. Gister na 1.5 uur (ze waren me vergeten) was de kleine ook heel rustig toen de ctg er eindelijk vanaf was (en ik vond het ook best).
Jij ook al zo vroeg wakker krakeling. Om 5 uur was het bij mij ook klaarwakker, 6 uur maar de douche ingegaan en nu op weg naar werk. Doodop. Goed dat je gaat stoppen krakeling. Hoe lang zou je eigenlijk nog door? Wat doen ze precies bij zo'n ctg?
CTG meet bewegingen en hartslag en registreerd dat op een computer, zodat ze een soort schema/lijstje zien.
@krakeling das wel heel lang indd en je dan vergeten..meestal is een ctg een half uur maar ligt aan de situatie.