1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ja het voelt ineens anders hé ciprilla, maar wat Koekie zegt klopt, ruimte gebrek, dus niet meer echt ruimte om goed uit te halen met een trap, t wordt meer duwen en schuiven ;)

Ik ga de lijst ff opzoeken ;)

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    #5022 4dogs82, 18 okt 2016
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016

1 t/m 15 december 2016

Bevallingslijst :

12/07 : Linatje, 18.1 weken, zoontje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Uitgerekende datums:

28. (november)
    Strandbal87, 28 jaar, 2e kindje ♥

29. (november)
    UmmK, 24 jaar, 2e kindje ♥

30. (november)
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♥

1.
    4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♥
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♥
    Koekie2, 30 jaar, 3e + 4e kindje ♥ ♥

2.
    Krakeling, 31 jaar, 1e kindje♥

3.
    Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♥

4.
    onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje ♥

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♥
    ladyw, ? jaar, 2e kindje ♥
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje ♥

6.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♥

7.
    theeleut55, 32 jaar, 1e kindje ♥

8.
    Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♥

9.
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje ♥
    Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje ♥

10.
    Jij82, 24 jaar, 1e kindje ♥

11.
    MissRedDragon, 33 jaar, 2e kindje ♥

12.
    annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♥
    Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♥
    prima, 36 jaar, 2e kindje ♥
    Kayleighh, 21 jaar, 1e kindje ♥

13.

14.

15.
    Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje ♥
    Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♥

Totaal aantal : 25

Jongens : 9
    Meisjes : 10
    Verrassing : 6

Afspraken :
    21 Okt - Lieke86 - Controle gyn
    14 Nov - Lieke86 - Controle gyn

MvM :
    Lieke86, Koekie2, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Jij82

Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ - shadowcat76★ - JevD★ - Claudy★ - kroelen★

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Beetje aangepast ;)

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wil iedereen die is bevallen (ja hopelijk duurt dat nog even!!) vertellen met hoeveel weken de baby geboren is, het gewicht en eventueel de lengte.

Ze meten tegenwoordig niet meer standaard de lengte, maar wij hebben er om gevraagd en toen deden ze het wel ;) misschien omdat ze zelf ook benieuwd waren? Vanwege het hoge gewicht :D (ze was 55cm en 4530gr)

De naam vertellen is ook heel leuk, maar alleen "zoon" of "dochter" (of allebei, koekie :D) of een begin letter is ook begrijpelijk hoor ;)
    Ik ga zelf de naam op een plaatje/foto zetten, zodat ik die zelf weer weg kan halen en hij niet via Google te vinden is ;) in de lijst zal ik alleen haar 2 begin letters schrijven ;)

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    #5025 ciprilla, 18 okt 2016
    @4dogs82, bewegingen voelen inderdaad anders nu. Even wennen hoor :)

Goed idee zo met de lijst. Ik zal de naam denk ik ook niet openbaar maken ivm herkenning. Aan de andere kant ben ik wel trots op onze gekozen naam. Dus misschien via een foto inderdaad. Meten ze niet meer, ik heb tot nu toe op alle ontvangen geboortekaartjes een lengte zien staan. Ik ben daar ook wel gewoon benieuwd naar eigenlijk.

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    #5026 Lieke86, 18 okt 2016
    Jaaaa daar is de lijst weer :)

Proefdruk geboortekaartje is Binnen!! Goedgekeurd dus we gaan hem zo houden 😃

@Ciprilla zou goed kunnen dat het indalen begonnen is dan zakt je buik ook wat en krijg je zelf ook meer lucht.

Hier nog geen indeling haha ze draait echt nog alle kanten op voel nog steeds voetjes onderin weer nu. Kreeg net een flinke trap op m'n blaas..auwwww

Meten doen ze heel globaal. Was bij ons zoontje ook zo. Toen zeiden ze dat ze de beentjes niet meer mogen strekken en ons zoontje was globaal 51 cm maar denk dat ie zelfs iets kleiner geweest is ;)

7. Krakeling

Krakeling Actief lid

14 jul 2016
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    #5027 Krakeling, 18 okt 2016
    Yay. Controle was goed. Baby ligt al met het hoofdje naar beneden en heeft al een beetje ruimtegebrek.
    Het enige wat ik nog voel is geschuif en af en toe een flinke por.
    Ook maakte het niets uit dat ik pas 10kg aangekomen ben (kan nog 2kg bijkomen maar meer ook niet).
    Sporten mag ik gewoon blijven doen.
    Zondag laatste dagje sauna gepland staan dus gaan we ook lekker heen :).

Mijn man maakt (offline) een website die we gelijk online kunnen zetten als het geboren is. Wel met login en ww zodat niet iedereen erbij kan.

@ciprilla: heb een plotter en professionele pers. Was de bedoeling om er tzt een bedrijfje in te beginnen maar vind ik teveel werk (en zoveel mensen hebben al zo'n machine)

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier is het afgezakt gelukkig' helemaal opgelucht. Het heeft me wel veel energie gekost' dus nog even rustig aan en hooen dat het nog eveb rustig blijft

9. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Jaaa thanx voor de lijst :)
    Hier weet ik niet of ik de namen openbaar maak... maar misschien idd later ofzo ergens op een plaatje ofzo die ik weg kan halen.. weet zeker dat ik direct herkent word. Niet dat dat erg is maar wil niet dat hun namen opgezocht kunnen worden omdat ze zo uniek zijn dat ik niet wil dat iedereen die zomaar te weten komt... hihi.. jullie zijn niet iedereen hoor maar jullie snappen me wel toch ;)
    Wordt steeds nieuwsgieriger naar wat we in mijn buik hebben zitten qua geslachten :) Nog 3 weken wachten.. of 4 :p

MamavanD wat fijn dat het is afgezakt. Doe echt rustig aan hoor

10. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Gisteren weer controle gehad.
    De kleine ligt nog steeds met zijn hoofd beneden en is zelf al een stukje ingedaald 🙈 dat verklaarde ook de pijnen in me buik. Moet wel voor de zekerheid even blaasontsteking laten testen nog.
    Verder smorgens opnieuw de 2d3d4d echo😍 de kleine was zo lief bezig aan het gapen steeds en drinken. Alleen zijn ogen wilt hij niet laten zien die verstopt hij steeds. Ook was hij aan het knipperen met zijn ogen zo gaaf. Maag was ook goed gevuld alleen kreeg toen even de schrik van mijn leven hij had het stolsel in zijn maag. Dit kon geen kwaad maar werd wel gevraagd of ik een bloeding had gehad wat echt minimaal is geweest. Dit ook gecheckt bij de verloskundige en die zei ook kan geen kwaad gelukkig.
    Ben helemaal verliefd op onze kleine man 😍

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn weer goede controles allemaal :)

@krakeling handig zeg als je het zelf kan maken :) ik ben niet zo creabea haha ;)

@mamavand fijn dat het rustiger is en afgezakt. Nu hard duimen dat het zo blijft.

Vrijdag controle ben heel benieuwd naar m'n bloeddruk en hoe mevrouw ligt nu :) denk niet dat ik d'r naam hier zo neer ga zetten maar eerder dmv een plaatje ofzo dat is wel een goed idee :)

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb morgen controle! Erg benieuwd naar m'n bloeddruk. Ik ben evht op. Zo moe.... en ik wil gewoon het liefste thuis zijn. Met m'n mannetjes. Ik tel de laatste weken echt af!

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Nog even volhouden MamavanD..

Marcella fijn dat het geen kwaad kan. Lijkt me idd ook wel schrikken.

Hier weer een goede ctg gehad. Groei echo is verplaatst van volgende week vrijdag naar nu vrijdag. Spannend!

14. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Fijn koekie, hopelijk is groeiecho ook goed. Je bent nu voorbij nicu grens toch, of kan dat alsnog omdat de kindjes klein zijn?

Mamavand, hopelijk bij jou ook een goede controle en dat het nog even rustig blijft. Hopelijk mag je morgen weer gewoon naar huis.

Hier morgen ook controle, ben ook nog wel bang voor opname. Heb super rustig aangedaan sinds vrijdag. Rustiger zondee een opname kan niet echt geloof ik...
    Vandaag wel de 33 weken aangetikt, nog een week en dan uit de longrijpingszone... Daar duim ik echt voor!

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn Koekie!

Is toch wel spannend aan het worden hier. Echt de laatste loodjes nu.

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Jaah daar is de lijst.. die zat vast goed verstopt!

Mamavd wat fijn dat het afgezakt is. Hopelijk is de controle ook goed!

Marcella wat fijn dat alles goed was en dat je er zo van genoten hebt! Begrijpelijk dat je geschrokken bent van dat stolsel. Gelukkig kan het geen kwaad!

Koekie wat fijn dat de ctg weer goed was. Hopelijk vrijdag de groeiecho ook. Je bent er maar zoet mee 😉

theeleut ik heb denk even gemist waarom jij rustig asn moest doen.. hopelijk is de controle morgen goed en mag je lekker weer naar huis

hier vandaag weer controle gehad.. alles was goed! Zowat niet meer echt te bekijken op de echo! En t ligt al weken met het hoofdje naar beneden! Heel goed lekker blijven liggen zo! Hihi

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Theeleut hopelijk blijft de opname je bespaard :)
    In feite ben ik uit de NICU grens. Die ligt op 32 weken, maar ook bij de 1500 gram. We gaan er vanuit dat kindje 2 vrijdag boven de 1500 gram wordt gemeten. De grens van de couveuse zijn we nog niet voorbij.

Lin, wat fijn dat de controle goed was :) Altijd fijn he

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Omdat jullie het maximale aantal van 5.000 berichten inmiddels hebben bereikt doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina