Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!! Hartje begint volgens mij rond de 6.2 te kloppen. Bij mijn dochter had ik de eerste echo met 6.4 en toen zag je een stipje knipperen
Strandbal, kan je vinden bij "banners" bovenaan de site. Die tekst die je uiteindelijk krijgt kan je dan in je "gebruikersinstellingen" bij "handtekening" invullen.
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje MiekieLief, 32 jaar, 2e kindje Ummk, 24 jaar, 2e kindje 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje Strandbal87, 2e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal aantal : 7 Afspraken : 8 april - Lieke86 - 1e echo 11 april - ciprilla - 1e echo 25 april - MiekieLief - 1e echo MvM : Lieke86
Vanavond hebben we een etentje met vrienden. Maanden geleden al gereserveerd. Super gezellig natuurlijk, maar het is met een verrassingsmenu. We kregen gisteren een mailtje, 2 van de 3 gangen mag ik nu (gedeeltelijk) niet haha. Heb al tegen mijn man gezegd dat hij veel van mn bord mee moet pikken. Deel mijn vlees sowieso altijd met hem, omdat ik aan een klein stukje genoeg heb. Ben benieuwd of we door de mand gaan vallen. Ze weten van de MA in oktober, dus we worden in de gaten gehouden denk ik.
Strandbal, ik snap dat je het allemaal nu al niet meer wil eten, maar de navelstreng wordt in week 5 aangelegd, dus volgens mij kan een beetje carpaccio of rood vlees ed. nu nog geen kwaad. Ik heb eergisteren een "afscheids-sushi-maal" gegeten nu 8 mnd afkicken Vanmorgen een mooie test;
Welkom strandbal Ik ben dinsdag de gyn eerst nog even morgen een knaltest Strandbal hier hetzelfde wil ook niet te veel echo,s voor de 12w ook door miskramen.
Ik heb toen bij m'n zoontje toen k 5 weken was voor 't laatst carpaccio gegeten dus het kan nog geen kwaad gelukkig maar ik doe het ook niet meer hoor
Mooi zeg, al die knaltesten! Ik weet dat het eten nu waarschijnlijk nog geen kwaad kan. Bij mijn zoontje ook helemaal niet krampachtig over gedaan. Ik wil nu alleen zeker weten dat ik mezelf niks kan verwijten als het weer mis gaat. Een gevoelsdingetje dus. Ben er ergens wel heel gerust op gelukkig. Mijn vorige twee zwangerschappen (die mis gingen) begonnen met bruinverlies. Nu heb ik dat niet gehad. Heb me vanmorgen dus toch maar online aangemeld bij de verloskundige. Dan kan ik met haar overleggen wat wijsheid is mbt echo's en vragen wat ze voor me kunnen en willen betekenen, mocht ik echt heel onzeker worden. Daarbij komt: mocht het weer mis gaan, wil ik toch aandringen op onderzoeken. Maar daar gaan we allemaal niet vanuit! In december mogen we allemaal een kindje verwelkomen!
Ik heb gewoon nog lekker sushi gegeten hoor bij m'n vorige zwangerschap. Als je naar een sushizaak gaat waar het vers gemaakt word kan het helemaal geen kwaad. Mooie test hoor Lieke86 ga zo de laatste ook doen en dan ben ik door m'n voorraad heen haha Welkom strandbal! Daar gaan we idd allemaal niet vanuit, straks hebben we allemaal een mooi winterkindje in onze armen 😍
Mooie testen dames, ik had vandaag ook een knaller. Dus ik denk dat ik maar moet stoppen met testen, duidelijker kan niet. Leuke zwangerschapskwaal bij mij is nual, dat ik nu echt geen zin heb in sushi terwijl dit voorheen mijn lievelingseten was, dat maakt het wel even een stuk makkelijker. Van mij mag dat zo blijven voorlopig