Strandbal fijn he zo meelevende vk die van mij is ook zo lief! Na m'n miskramen begrijpt ze me ook heel goed en als ik me rot voel mag ik ook altijd bellen.... Dat is wel fijn'
Dat is inderdaad super! Had dat bij zoontje ook al als positief ervaren, maar nu ik "een verleden" heb, waardeer ik het nog 1000 maal meer. Waarschijnlijk bel ik haar niet hoor, wanneer ik zit te kniezen. Mijn man en twee vriendinnen die van alles op de hoogte zijn, zijn met liefde en plezier de klos. Maar het is fijn om te weten dat ze zo begaan is met je.
@Tikkietakkie; welkom @Strandbal; Ahhhw, wat fijn he, zo'n lieve VK. Die van mij is precies zo! Ze stond er ook op dat ze mijn aanstaande echo weer doet. Had mij na mijn slechte echo's vorige x ook nog gebeld om te vragen hoe het met me ging enzo. Hopelijk mag me deze x zien huilen van blijdschap ipv verdriet Bij mijn zoon zat ik wel ergens anders, want ik woonde toen niet waar ik nu woonde. Wij zijn in december hierheen verhuisd .
Oh wat fijn!!! Goed nieuws! Heel fijn voor je! Hoop ook zo den kloppend hartje te zien! ❤️
Meiden hebben jullie veel klachten symptomen? Ik had tot vorige week donderdag behoorlijk klachten ochtends straal misselijk zere boobies.. En echt een afkeer van al het eten en drinken. At alleen maar rijstwafels en dronk alleen water. Sinds vandaag is dat stuk minder geen misselijkheid meer en m'n boobies dien ook minder pijn. Nu las ik wel terug dat ik dit met exact het zelfde termijn bij m'n zoontje ook! Dat het rond de 5 weken weg was en met 6,5 A 7 weken werd ik weer beroerd.... Vroeg me af of meer meiden dit hebben?? Het maakt me onzeker. Terwijl ik vanmorgen wel echt een mega knal test had van de Kruidvat.... En cb was nog netjes 2/3 dus als het echt afname van hcg zou zijn dan zou ik toch minder moeten testen...... Lijkt mij. Want sinds donderdag worden m'n sypthomen minder.
Mijn kwaaltjes zijn sinds gisteren weg. Of eergisteren? Nou ja. Ze schijnen te komen en gaan en dat is hee normaal enzo. Geniet ervan dat je je lekker voelt en vertrouw op je knaltest!
Oke ik had het idd ook zo rond 4 weken 5 dagen dat het minder werd en nu echt bijna niks.... Nou lees veel verhalen van meiden die dat ook hadden...