Bij mij wisselt het iedere dag. Gister gevoelige boobies: Nu amper iets van te merken. Wisselt echt per dag. Ik ben er ook nog niet helemaal gerust op maar schijnt toch echt heel normaal te zijn en zou niks zeggen over de zwangerschap!
Mijn banner staat ineens raar? Ben 6.4 en hij zegt 6.0..raaaaarrr (nu staat t weer wel goed hahahaha)
Ik wil heel graag meekletsen hier. Wij zijn nu 5.4 weken zwanger! En qua symptomen herken ik het heel erg vandaag alleen nog een soort menstruatie buikpijn en verder niks. Terwijl hiervoor enorm veel klachten maakt mee hele erg onzeker.
Kwaaltjes bij mij ook de ene dag meer dan de andere. Merk dat ik op drukke dagen, wanneer ik vermoeider ben, meer last heb.
Hier ook wisselende dagen qua kwaaltjes.. Het ene moment heb ik alles tegelijk en het andere moment lijkt alles verdwenen... Ummk, gefeliciteerd! Voor de nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!
Vreemd he dat her zo wisselt! Ik heb nu weer zware en stekende borsten😂😂😂 en dikke aders zag ik net met douche. Het zal er alema wel bij horen
Ummk gefeliciteerd met de goede echo. Fijn zeg. Strandbal: wat heb jij een fijne vk. Ontzettend lief dat je haar mag bellen als je je zorgen maakt. Ook al maak je er geen gebruik van, het aanbod is wel super. Kwaaltjes: bij mij wisselt het ook per dag met de kwaaltjes. De ene dag heb ik heel snel een vol gevoel en heb ik daar heel erg veel last van. De andere dag kan ik de hele dag wel dooreten. Het enige constante zijn mijn borsten, die blijven wat gevoelig.
Ik ben de hele dag door kots misselijk. Vandaag ook zere tegels. Dat wisselt dan wel. Mega moe. Tot nu toe gaat het erg goed. Ook geen bloedingen gehad. Ik hoop zo dat we donderdag een mooie echo hebben.
Wat fijn snoop! Gefeliciteerd! En welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Ik ga nu slapen, fijn kwaaltje, hele dag al zoooo moe 😴 Dat terwijl m'n dochter me de laatste 4 nachten steeds maar 1x heeft wakker gemaakt ☺️ Zij voelt denk ik ook aan dat ik m'n rust nodig heb 😄
Vandaag echo gehad. Was niks meer te zien. Dus al t bloedverlies was dus duidelijk. Vruchtje ook al verloren. Als andere dames geniet van jullie zwangerschap.