1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Evianne verschrikkelijk!! 😢 heel erg veel sterkte!!

2. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Evianne: wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

3. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Snoop wat fijn een kloppend hartje.

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Evianne :( wat verdrietig... heel veel sterkte, meis. Ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent en dan van een plakkertje. Knuffel!

Snoop, voor jou natuurlijk wel een geweldige dag. Gefeliciteerd! Wat fijn :)

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Evianne, heel veel sterkte!

6. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evianne , ook voor jou heel verdrietig en sterkte!

Mijn kwaaltjes lijken wel te komen en te gaan per uur. Ene moment ' vergeet' ik helemaal dat ik zwanger ben terwijl ik het andere moment zere borsten heb en vlagen van onpasselijkheid. Had vandaag twee keer een momentje dat ik me heel vaag voelde en dat ik bij mezelf dacht van hoe functioneren al die andere vrouwen toch tijdens zo'n zwangerschap 😁

Ik merk trouwens ook heel erg dat ik moet opletten met eten. Ik heb niet echt hongergevoel maar als ik niet op tijd eet dan breekt het zweet me uit, word ik trillerig en kan ik amper nadenken. Dan heb ik ineens woest honger ook. Herkenbaar?

7. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja, ik lees allemaal dat jullie al echo's hebben? Bij mijn vriendin deden ze dit echt pas vanaf 11 a 12 weken. Is dat per regio dan ook verschillend ofzo? Ik woon in het oosten...

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Sterkte Evianne!

Wat fijn Snoop! :)

Hier in de ochtend misselijk en krijg nix weg en heb ook hele zichtbare aderen zag ik. Ook hele dag dorst! Weer eens wat anders haha

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @snoop superleuk

@evianne: sterkte

@kimmiez: hier normaal ook pas bij 10-12 weken, maar ik krijg een vroege echo ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap (en nu dus een verhoogd risico op nog eentje ;) )

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Even snel een berichtje van mij, we hebben het hartje zien kloppen vanavond :)

11. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Het kan per verloskundigenpraktijk verschillen wanneer je de eerste echo krijgt. Meestal zal dat tussen de 10 en 12 weken zijn. De meesten die heel vroeg een echo krijgen hebben vaak een voorgeschiedenis. B.v een miskraam of een heel traject om zwanger te kunnen raken.
    Ik krijg mijn eerste echo met 10 weken. Ik kom trouwens ook uit het oosten.

12. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Ciprilla wat fijn!

13. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Alweer een tijdje niet geweest, even niets van gekomen.

@pienvd90 en Evianne, wat naar nieuws voor jullie. Hoop dat jullie snel een goede zwangerschap mogen krijgen.

Wat fijn voor de meiden die een positieve echo hebben gehad!

Hier super onzeker, ben echt niet leuk voor mijn man momenteel. Ik kan er zo slecht tegen, ben een echte piekeraar soms. Heb namelijk nog steeds nergens last van. Op zich heerlijk als het goed zit, maar ook zo onzeker gevoel daardoor. Bij mijn mk ook nergens last van, daarna super echt supermisselijk en bij de volgende zwangerschap alleen misselijk als ik niet had gegeten.

Nu alleen veel plassen, soms iets gevoelige borsten en minder trek in chocola. Ook had ik vanmiddag last van borrels in m'n keel. Klinkt vaag, maar alsof je een fles cola achter elkaar hebt opgedronken en de koolzuur je heel hoog zit. Dit had ik bij de vorige zwangerschappen ook. Hierdoor kon ik niet de hele dag werken (zitten) want dan kreeg ik het spaans benauwd.

Vandaag nog 2 testen van de action gedaan, die knalde wel meteen.

Bij ons alleen termijnecho. Die wil ik rond de 11 a 11,5 week het liefst. Ik denk dat ik zelf nog wel een echo ga regelen die ik zelf betaal. Voor €25 kun je een echo doen in de buurt en dan kijken ze of je (nog) zwanger ben en hoe lang. Ik vind 5 weken echt te lang duren nog. Bij mijn mk had ik een echo waarop bleek dat het niet meer leefde. Toen heeft het 5 weken geduurd voor de mk op gang kwam. Ergens heb je zoiets van als het dan fout zit dan maar z.s.m. weten waar je aan toe bent.

14. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier ook pas na 10 weken mijn eerste echo. Mijn eerste zwangerschap had ik hem met 7 weken omdat ik in het ziekenhuis terecht kwam. kom trouwens ook in het oosten ;)

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ciprilla gefeliciteerd :D!

Kimmiez waar ik eerst woonde kreeg ik tussen 10-11 weken mijn eerste echo. Zij hadden zelf ook geen echoapparaat.
    Nu heb ik straks met net geen 8 weken mijn eerste echo. Vorige x ook een missed abortion gehad.

Kwaaltjes nou, ik heb me toch last van brandend maagzuur vandaag :/ .. sowieso laat ik hele dagen boeren vanaf vorige week (charmiiiing).

16. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Mijn kwaaltjes, helemaal niets! Zelfs het borstvoeding geven aan mijn zoontje gaat weer goed. Geen last van gevoelige tepels of misselijk zijn.

Mijn eerste zwangerschap had ik ook tot 5 weken tijd nergens last van. Van 5 tot 6 weken begon ik sommige dingen sterker te ruiken en kreeg afkeer van bepaalde dingen die op dat moment niet meer lekker roken. O.a.pepernoten want dat Was zo rond sinterklaas en die dingen stonden overal. En vanaf 6 weken werd ik ineens enorm misselijk en moest heel vaak braken. Tot wel 30x per dag en dat echt niet leuk. Met 7 weken kwam ik met uitdroging in het ziekenhuis terecht. Direct infuus, bloed afgenomen en echo gemaakt. Bleek dat ik ook nog eens een 2ling in mijn buik had 😱 en werd bij mij de zwangerschapsziekte hyperemesis gravidarum vastgesteld. Daarna kreeg ik 3x daags emesafene en kon ik het braken minimaliseren naar 3x per dag. En dat heeft geduurd tot 16 weken zwanger en daarna Was het ook ineens weg. Zo als het er ineens Was Was het ook ineens weg 😕 ik ben in die 16 weken 8 kilo afgevallen 1 van de 2 is een miskraam geworden bij 8 weken en de andere Is uiteindelijk met 41.6 geboren met een ellendige bevalling. Want het kwam maar niet... Tot 3 keer toe gestript en ja de 3e keer begonnen de weeën. En toen kreeg ik met 5 cm ontsluiting al pers weeën en kon ze niet meer weg puffen. Binnen 10 min Is mijn man met 140 naar het ziekenhuis gereden en daar aangekomen zat de ruggenprik er al met een half uurtje er in. Maar alsof dat nog niet genoeg Was kwam de ontsluiting niet verder, dus ook nog weeopwekkers er in. Toen ging het ineens snel. Van 5 naar 7 en van 7 naar 10 in 4 uurtjes tijd en daarna mocht ik dus gaan persen. De ruggenprik Was al weer uitgewerkt en de weeën storm kwam er weer aan. Maar ons zoontje bleef steken. Uiteindelijk Is hij met knip en vacuüm geboren want hij lag met z'n schouders vast in mijn bekken. En in de tussentijd ben ik ook nog met 33 weken zwanger door mijn rug gegaan.

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Evianne en pien wat n verdrietig nieuws. Sterkte!

Gek om t r meteen zo achteraan te zetten maar meiden met n kloppend hartje gefeliciteerd! Ookal blijft t spannend deze mijlpaal hebben jullie igg!

strandbal wat fijjn dat de verloskundige zomeedenkt en meeleeft en jullie afspraak n week is verzet.

Ik zal zelf waarschijnlijk wat minder op t forum zijn.. ik ben savond beroerd. En snachts heel onrustig (zelfs hartkloppingen soms) gevolg.. absoluut gesloopt! Ach t geeft niet. T is ff wennen! O en mijn hormonen vliegen de pan uit. Heel leuk! Hihi

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden met goede echo gefeliciteerd!

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Evianne en pien heel veel sterkte

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    evianne veel sterkte

Kloppend hartje dames met een kloppend hartje super :)

Vroege echo hier ook vroege echo hier omdat ik bij de gyn loop wegens meerdere miskramen. Ik krijg ook meer echo's

Over 2 daagjes de eerste echo nu al nerveus pff

Deel Deze Pagina