Gefeliciteerd Kitsune..toppie gedaan ! Mamavand je kan inderdaad het geld beter dan aan iets leuks voor die kleine besteden..(die CB testen zijn me toch eigenlijk duur haha). Broeken: hier merk ik het nog niet echt, maar draag broeken op heuphoogte dus mn buikje heeft vrij spel om eroverheen te vallen
O meid wat spannend voor je! Als ze bloed zien hoeft het niwt gelijk iets naars te zijn, maar dat zal naarmate de dagen verstrijken meer duidelijkheid moeten gaan geven o.a. door opnieuw met een echo te bekijken. Ben benieuwd voor je als je zondag weer de echo krijgt!
Thanks allemaal, ik ben heel blij haha, nu lekker autotje kopen en familie bezoeken. Linatje: kan me inderdaad voorstellen dat het erg eng is. Zelf geen ervaring mee, maar ik hoop voor je dat de volgende echo mooi goed is zodat je je niet langer meer zorgen hoeft te maken.
Linatje: Dat is idd een beetje spannend, maar het hoeft idd niks naars te zijn . Ik duim voor je dat je binnenkort een mooie echo hebt. Kitsune: Gefeliciteerd! Goed hoor Oke, ik word zo gek van mijn moodswiiiiings. Ik ben ook heel snel opgefokt/gestresst nu enzo. Heb echt veel meer moeite nu om zen te blijven. Stom toch? Tijdens zwangerschap moet je juist niet stressen, maar ik ga dat door die hormonen juist doen, haha.
Kitsune, gefeliciteerd!!! Linatje, wat spannend! Hoop dat de volgende echo een goede echo is! Bubblybaby, hier hetzelfde... Kan mezelf opfokken om niets zo irritant Vandaag zijn weer alle kwaaltjes in alle hevigheid terug.. Vanmiddag lekker geslapen en de hele dag al zo misselijk.. Ik hoop dat mijn moeheid een beetje wegtrekt want ik ben nog erg druk.. Wij gaan vrijdag op vakantie en moet nog koffers inpakken
Hier vandaag ook weer met vlage misselijk en steken in m'n borsten m'n buik begint ook weer te rommelen en zo moe! Vanmiddag 1,5 uur geslapen.
Ik heb vandaag ook meer last van alle kwalen. Alleen borsten valt reuze mee, af en toe een steekje hier en daar. Ene dag gevoeliger dan andere dag.
Mamavand daar komen de kwaaltjes toch! Ik heb dat zeurende gevoel linksonder in m'n buik vooral 's avonds als ik in bed lig. Heb we het idee dat m'n buik wat meer opgeblazen is! Kitsune gefeliciteerd met je rijbewijs
Dank je wel! Ik krijg alleen de lijst niet aangepast dus zet het hier neer hopelijk kan iemand het erbij zetten. 21ste eerste echo, uitgerekend 8-12-2016 en ik doe mee met moeders voor moeders Kitsune gefeliciteerd!!!
Kitsune, wat goed! Gefeliciteerd. Ik sta iedere morgen kwaal-vrij op. Zo fit, dat ik er ook iedere morgen weer onzeker van wordt. Bij mn missed abortion vroeg de echoscopiste verbaasd: "Heb je echt niks gemerkt? De meeste vrouwen hebben in ieder geval achteraf wel iets door. Minder gevoelige borsten of zo" Dat was bij mij dus niet het geval en daardoor voelde ik mij zo'n stommeling, ik ken mn eigen lichaam blijkbaar niet eens. Ik ben er daarom nu misschien ook wel erg alert op. Maar iedere middag kom ik er van terug. Hoe later op de dag, hoe weeïger en gevoeliger mn borsten worden. En nu heb ik mn bh inmiddels al weer lekker uit gegooid haha.
Apart he strandbal ik heb ook met name einde van de dag maar vanmiddag effe gelegen toen ik van bed kwam was Ik beetje raar misselijk. En het eten staat me echt tegen
Ik had bij mijn missed abortion nog alle kwalen. Mijn hcg was ook gewoon nog hoog. Ik was echt heel misselijk enzo. Gemeen he? Dan komt het toch extra hard aan. Maar toch voelde ik me die zwangerschap wel onzekerder dan nu en bij mijn zoon. Ik ga er dus nu ook maar vanuit dat het goed zit, gewoon omdat ik me zekerder voel.
Iedereen met een goede echo Gefeliciteerd! Ik moet nog ruim 2 weken wachten voor de 1e echo. Ben dan ruim 7,5 week zwanger. Ik merk dat ik steeds onzekerder word.. Straks zit er niks! Lijkt me zo vreselijk.. Wil zo graag bevestiging dat ik echt zwanger ben. Als ik sommige nare berichten hier lees wordt ik er echt een beetje bang van. Mn borsten worden wel steeds gevoeliger en steviger. Inmiddels ook wel iets groter. En op af en toe een steekje in de buurt van mn schaambeen na geen kwaaltjes. Mn vermoeidheid is wel minder dan vorige week. Ik zit echt af te tellen. Nog 16 dagen te gaan!
dames bedankt voor jullie berichten ik hoop dat ik na zondag ook kan genieten. vraagje hebben jullie andere al op de hoogte gebracht van jullie zwangerschap?
Wij hadden onze woning eigenlijk in de verkoop zullen zetten 2 weken geleden. Dus omdat we dat afgeblazen hebben... Hebben we ouders en broers en zussen op de hoogte gebracht. En mijn 3 beste vriendinnen weten het!
Ik heb ook op en af wat kwaaltjes maakt mij idd ook erg onzeker! Maar probeer te genieten het zit vast goed! Zolang je niet bloed is dat al een heel goed teken!