Ik heb de lijst aangepast alleen ik snap er niks van waarom ik geen kleur krijg terwijl ik gewoon heb gekopieerd
Wat heftig zeg dat spugen jeetje! Broeken: Draag ik al niet meer sinds de punctie die zitten echt niet lekker op me buik en ik krijg ze nu ook niet meer dicht moet ik eerlijk bekennen. Kraamzorg: Doet me beste vriendin dus die is al geregeld Verloskundige: ik heb nog geen idee er zijn er meerdere hier. Maar heb eerst me echo in het ziekenhuis dus heb ook geen idee of ik onder behandeling bij hun blijf staan of dat ik word overgedragen straks en dat we zelf mogen kiezen.
De kleuren en opmaak is met broncodes gemaakt en die kopieer je niet mee. Dus dat werkt niet Ik zal zo eens kijken, waar de goede is gebleven en je er dan bij zetten VK, ik zit bij de standaard VK van deze stad, er zijn ook nog andere, kleinere, misschien luxere praktijken, maar ik heb hier wel goede ervaringen mee en plan m'n afspraken straks gewoon met 2 vd 5, de 2 die ik het aardigste vind Kleding, ik pas m'n kleding van voor de zwangerschap van mijn dochter nog lange niet! Dan moet er nog minstens 10kg af ik was 22kg aan gekomen die eerste 12 waren er snel weer af maar die andere 10 moet ik echt aan gaan werken, maar dat komt wel na het herstel van deze zwangerschap Kraamzorg, ik hoop dat we dezelfde als de vorige keer kunnen krijgen, ik houd er helemaal niet van, een vreemde in m'n huis
Mamavand: wow wat een buikje al, dat kan je niet lang meer verbergen als je normaal helemaal plat bent hihi ! Vk: ik heb meerdere vk's, want het is een grote praktijk. Heb er verder geen moeite mee. Vind het ook erg fijn dat daar ook de 20 weken echo gedaan kan worden. Vaak hoor ik namelijk dat mensen daar apart ergens voor naartoe moeten. Kraamzorg: ik wil graag dezelfde organisatie (de Waarden). Was er erg tevreden over. Helaas kan ik niet meer om dezelfde persoon vragen, want zag van de week dat ze bij een andere organisatie is gaan werken . Kwaaltjes: sterkte voor diegene die zo misselijk zijn en/of vaak moeten overgeven. Hopelijk wordt het niet te erg! Hier vanochtend even onzeker, want mn borsten deden bijna geen zeer meer en meestal is dat voor mij een slecht voorteken...maar 'gelukkig' ben ik nu sinds vanmiddag ineens wat misselijk en voelen mn borsten weer 'beurs' aan. Stom dat mn zo'n houvast zoekt in kwaaltjes, terwijl uiteindelijk alleen een echo kan laten zien hoe het gaat *zucht, nog 2 weken wachten*
M'n zoontje is net 2 jaar geworden en ruim 2.5 als de kleine komt en hij loopt graag ook maar lange stukken houd ie niet vol. Ik heb alleen maar winter positie kleding haha dus k moet wel wat bijkopen zoals jurkjes en korte broeken.
Mijn buikje zet ook al aardig op dus denk dat k er niet meer omheen kan als we weer 2 weken verder zijn
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡ Strandbal87, ? jaar, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje JevD, 35 jaar, 3e kindje kroelen, 27 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje Claudy, 32 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje joo2, ? jaar, 3e kindje 6. 7. 8. Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje 9. 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje Lola3, 29 jaar, 1e kindje Melis123, ? 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) Lies1994, 21 jaar, 1e kindje Mamavand, 29 jaar, 3e kindje 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje piko, 36 jaar, 2e kindje 14. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje WeFly, 31 jaar, 1e kindje Lintatje, 31 jaar, 2e kindje 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje Totaal aantal : 31 Afspraken : 14 april - Miekielief - controle 14 april - Chantallcindy - 1e echo 18 april - lin1989 - 1e echo 18 april - joo2 - intake 19 april - Lieke86 - 2e echo 19 april - Mamavand - controle vk 19 april - joo2 - 1e echo 19 april - annneliesje - 1e echo 20 april - Koekie2 - 1e echo 21 april - 4dogs82 - 1e echo 21 april - Strandbal87 - 1e echo 21 april - Marcella1985 - 1e echo 25 april - Melis123 - intake vk 26 april - Sjamanen - 2e echo 26 april - Lola3 - 1e echo 28 april - ingie87 - 1e echo 28 april - Lies1994 - 1e echo 28 april - Desstiiny - 1e echo 29 april - Yaisa - intake 2 mei - bubblybaby - 1e echo 2 mei - MamvanD - echo gyn 4 mei - Claudy - intake 9 mei - Claudy - 1e echo 11 mei - piko - intake 11 mei - MissRedDragon - Intake 19 mei - ciprilla - termijnecho 26 mei - MissRedDragon - 1e echo MvM : Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Mooie buik al mamavand! Hier nog lang niet zo'n buik te zien, maar dit is ook mijn eerste kindje. Ik woon in de stad dus super veel verloskundigen praktijken te vinden. Uiteindelijk hebben we besloten niet voor de dichtstbijzijnde praktijk te gaan, maar voor een iets verder weg die iets kleinschaliger en persoonlijker lijkt. Ze nemen binnenkort contact met me op. Ik ben benieuwd wanneer ik voor een echo mag.
M'n zus belde en zei dat de primark hele leuke jurkjes en tunieken had die je prima als zwangerschaps jurkjes kan gebruiken!
kraamzorg, had een redelijk bekende uitgekozen, dacht dat ik daarmee wel goed zou zitten, nou NOOIT MEER ! Ik werd sochtends wakker gemaakt en ze ging vervolgens op m'n bed zitten om de oren van m'n hoofd te tetteren. Wassen, stofzuigen niks werd gedaan want ze waren geen werksters. Ik heb letterlijk haar afwas moeten doen terwijl ze naast me stond in de keuken alweer te tetteren en dat met heel wat hechtingen.. Wil nu zelfs helemaal geen kraamhulp meer of iig het minimaal aantal uur
Hier bijna geen kwaaltjes wat ik wel vreemd vond is roze veeg na het plassen. Innestelingbloeding komt toch niet zo laat had 7 april positief getest. Ik heb het mijn moeder en zusje vandaag vertekd via Skype liet ik de testen zien. ze waren super blij. Ik loop bij de gynaecoloog hier in de (Verenigde Arabische Emirates) werken ze alleen met gyn.
Ummk, je had dan gewoon moeten vragen naar een ander. Die van mij ging wel stofzuigen en wasjes draaien. De WC wilde ze ook schoonmaken, maar dat was niet nodig, dat deed ik zelf na iedere keer dat ik de boel had onder gebloed Ze maakte ontbijt en lunch voor me en ruimde alles netjes in, in de vaatwasser. Dat alles terwijl mijn man ook 3 weken vrij was Ik zat bij "De Kraamvogel".
Ohh lekker hoor !! Ik hield t vol omdat het tussen de feestdagen viel en ik dan een andere dame zou krijgen. Ik schrok gewoon toen de andere verzorgster vroeg wat ik wilde eten en de was deed etc. Ga nu bij de intake iig goed bespreken wat ik wil en wat ik kan verwachten
Linatje; hoeft gelukkig niets te betekenen kan ook later komen. Maak je iig nog geen zorgen. Kwaaltjes; ook ik heb de ene x meer last dan de andere en ook niet heel de dag even veel bijvoorbeeld. Enige dat constant is, is de moeheid! Ik ben thuis-moeder, dus kan gelukkig met mijn zoon mee-dutten. Mijn ogen vallen letterlijk dicht, dus ik moet wel. De baby zal het wel nodig hebben, denk ik dan maar . Buikje; ik heb hetzelfde probleem! Ik ben vandaag 5+1 weken zwanger... normaal dus super plat. Mijn buik was al op gaan blazen voordat ik positief testte. Deze foto was vanmorgen. Gelukkig voorlopig geen afspraken met familie e.d., want het is geen dikke-truien-weer meer!
Oja, en mijn vk keuze was echt puuuur op gevoel . Ik kon uit 3 praktijken kiezen. Hoewel, ik wilde er wel eentje die zelf een echo-apparaat hebben. Ik woonde eerste in Den Haag en daar zat mijn vk letterlijk om de hoek. Maar ik moest alle echo's bij een ander bedrijf laten doen. Vond ik wel onhandig. Nu moet ik sommige medische echo's ook ergens anders doen, maar niet allemaal. En ze kunnen altijd even zelf checken als er onzekerheden zijn.
Kraamzorg. Geen idee nog. Wij hadden naviva. We kregen een zweverig type. Ze heeft de baby kleertjes gewassen op 60 graden. *shock. Alles was heel snel te klein. Mijn eerste borstvoeding had ze weg moeten gooien want het lag te lang buiten de koelkast. Mijn borstvoeding kwam heel moeilijk op gang. De eerste druppels waren heilig. Ze deed ook goede dingen. Eind van de week was de kat gek op haar. Ze gaf elke keer snoepjes. Leerde ons echt de nieuwe dingen van moeder worden. Volgende keer willen wij wel een andere. Verloskundige. Doordat ik naar het zk ga voor controles moet ik er een in de buurt zoeken die 3 keer controle doet in de kraam week. Wij hebben volgensmij niet echt keuze. Vandaag echt niet mijn dag. Heel de dag niet lekker. Erg moe. Want ik slaap slecht. Mega zenuwachtig voor morgen. Alles gaat zo goed deze week. Ik hoop echt een mooi kindje te zien met een kloppend hartje. Als ik echt een week terug gezet ben dan kan het ook zijn dat we het hartje nog niet zien.
Ik zou het even in se gaten houden. Als je je zelf erg ongerust maakt kan je nog een test doen... Kijken of die lichter of donkerder is. Hoe is het verder met je kwaaltjes?