1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje MiekieLief, 32 jaar, 2e kindje Ummk, 24 jaar, 2e kindje 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje Strandbal87, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal aantal : 8 Afspraken : 8 april - Lieke86 - 1e echo 11 april - ciprilla - 1e echo 20 april - Koekie2 - 1e echo 25 april - MiekieLief - 1e echo MvM : Lieke86 Koekie2
Hoi hoi Ik heb even getwijfeld maar heb er wel een goed gevoel over en hopelijk heb ik daar gelijk in maar ik mag me ook toevoegen bij de lijst. Gister mocht ik testen van het zh en dit ook gedaan. We hadden een knaller. Heb de lijst al bijgewerkt. Aanmelden bij MvM moet ik nog doen maar ga ik zeker doen. Zelf ook hulp nodig gehad net zoals bij de vorige zwangerschap. We hadden 2 follikels en nu heel erg benieuwd wat er de 20e op de echo is te zien
Spannend Koekie! Ik had bij mijn dochter 3 grote follikels, 2 had ik best leuk gevonden, 3 zou ik wel ff moeten slikken maar ze was in haar eentje ChantalCindy, fijn hé, die ClearBlue bevestiging! Ik heb er vanmiddag ook weer 1 gedaan, aangezien m'n streep op de KV test vanmorgen flink donkerder was, was ik benieuwd en indd 2-3 volgende week nog een x (heb er nog 1), dan ga ik voor de 3+
Ik heb ook maar even een banner gemaakt om het echt te laten zijn... hihi. Voor diegene die benieuwd zijn... dit was mijn test van gister. 4dogs, 1e zwangerschap van de meiden ook 2 follikels -> ze zijn nu met z'n 2e dus ben echt heel benieuwd.... het hoeft natuurlijk niet zo te zijn... maar de kans is groot zeggen ze aangezien het lichaam al gewend is aan een tweelingzwangerschap. Nou ja we zien wel. Het belangrijkste is dat ik zwanger blijf en dat we op de echo een kloppend hartje zien ( of 2 ) Testen, Ik ga geen test meer doen... vorige keer ook testen blijven doen en ze liepen alleen maar af... ik wil geen onzekerheid meer... Tuurlijk zal het altijd spannend blijven maar voor nu hou ik de goede vibe vast
Ik ga na 't weekend ook een cb digitaal doen nog want streep is stuk dikker als donderdag met de 1-2 k heb nog 3 digitale liggen haha k ben ook beetje testverslaafd hoor Welkom Koekie! Ook mmm zie ik? Toch wel meerdere hier met de mmm
Welkom Koekie! Ik heb gisteren een digitale cb test gedaan en toen ik vanochtend keek was het scherm blanco, batterij leeg.. Gebeurt dit altijd zo snel? Gelukkig heb ik er een foto van
Dankjewel voor jullie welkom. Lieke, Klopt, ook wij via de MMM. Heb die hele zin nu maar weg gehaald anders kon de banner er niet in... hihi.. Onze twin meiden ook mogen krijgen met behulp van de MMM. Caprilla, Ja het scherm wordt heel snel blanco van de CB. Ik was er blij mee toen hij niet zwanger zei in januari. Toen had ik een VMK. De kruidvat testen hebben nog steeds een streep erop... De laatste test die ik zal doen is de test van MvM....
CB testen blijven hier zo'n 20uur "aan". Ik ben benieuwd Koekie, phoe 2 2lingen maar beter dat dan niks toch Lieke, hahaha, nog 3! Ik dacht dat ik erg was
Lieke, D.m.v Clomid hebben we de meiden gekregen. 1e dosis 50mg 2 follikels en daar waren ze. Nu deze keer ook met Clomid 50mg. Vanaf augustus weer mee begonnen maar dit keer moest ik Ovitrelle erbij spuiten omdat mijn follikels niet wilde springen. Aantal keer2 follikels gehad, ook wel is niks, in januari 1. Dit was raak maar werd een VMK. Hierna was mijn cyclus erg in de war. Tijdens de Clomid behandeling ineens ongi tussendoor. Arts adviseerde om aan de pil te gaan om mijn lichaam te resetten. Gezegd dat ik dit niet zie zitten en gewoon verder ga met de nieuwe ronde Clomid. Toch goedkeuring gekregen en kreeg tijdens de behandeling te horen dat de arts toch niet blij was dat ik vaker 2 follikels had en de volgende ronde de dosis omlaag zou halen. Ook al vinden mijn vriend en ik dit niet erg, de arts vond het teveel risico. En zie.... nu zwanger Ben blij dat ik eigenwijs ben geweest... haha 4dogs, Ik vind het wel wat hebben mochten er weer 2 in mijn buik zitten... maar ga er maar vanuit dat het er 1 is... haha... Wel spannend vinden we het. Het belangrijkste is dat het allemaal goed zal gaan en het kindje(s) gezond is/zijn. Nog 3,5 week en dan zullen we het wel zien...
Ik heb wel eens van Clomid gehoord indd maar zelf nooit gebruikt. K heb ook altijd ovitrelle om m'n eisprong op te wekken dus dat ken ik wel. Ons zoontje is een blastocyst (5 dagen oud embryo uit de vriezer) en nu een verse icsi-tff terugplaatsing en noot verwacht dat dit goed zou gaan omdat alle verse terugplaatsingen altijd mislukte. Maar alles was zo positief allemaal. Andere behandelmethode en ineens 25 eicellen eruit gehaald en 17 bevruchten nu 3 in de vriezer. Zijn we erg blij mee want vorig jaar hadden we helemaal nix steeds. Dit kleintje wil blijkbaar graag bij ons blijven
Hallo, Allemaal gefeliciteerd! Hier vanmorgen ook positief getest. Ik denk zelf tussen de 1 en 3 december uitgerekend. Ik ben echt een beetje in shock. We hadden het al wel over nog een kindje gehad, maar nog niet precies wanneer e.d. Nu deze maand toch wat onvoorzichtig geweest. Ik zei nog tegen mijn man, niet handig want ik wil graag de uitslag van mijn uitstrijkje hebben. Had van de dokter een kuur gekregen van pijnstillers (ontstekingremmend). Deze heb ik een paar dagen geslikt toen ik ineens dacht van je weet nooit als je onveilig hebt gevreeën. Hier maak ik me nu toch wel zorgen over, want dat schijnt niet zo handig te zijn om te slikken. Ik ben nogal een piekerig persoon en niet echt nuchter. Maar ben ook wel heel erg blij hoor! Heel lang getwijfeld wel of geen 3e. Mijn eerste zwangerschap was een mk en in 2009 hebben wij een jongen gekregen en in 2012 een meisje. Heb 2 testen gedaan en ga er morgenochtend nog één doen van ClearBlue. Bij mijn mk had ik nergens last van, bij mijn zoontje 9 weken op bed gelegen, zo ziek. Bij mijn dochter alleen wat misselijk als ik niets had gegeten en voor de rest prima. Nu alleen af en toe wat gevoelige borsten. Zo ik moest het allemaal even kwijt...
Lieke, Wat bijzonder. En fijn ook dat het nu wel is gelukt met een verse terugplaatsing. Wij hebben gelukkig niet zo ver hoeven te gaan en hopelijk is het ook niet nodig als deze zwangerschap goed blijft gaan Jevd, Gefeliciteerd. En ik zou anders even navragen bij de dokter hoe en wat met de medicijnen die je hebt geslikt. Heb je het uitstrijkje al laten maken? Ik had ook een oproep en wilde deze cyclus afwachten en dan bellen maar ik mag niet meer Nu het formulier invullen en wachten op een nieuwe oproep volgend jaar. Hopelijk heb je deze zwangerschap nergens last van
Hoi Koekie2, Ja m'n uitstrijkje was gelukkig goed. Heb af en toe bloedverlies tussen mijn menstruaties. Hier al een keer een extra uitstrijkje voor gehad, maar daar was ook niets uitgekomen. Waarschijnlijk toch hormonaal. Wat die medicijnen betreft het is diclofenac. Wordt afgeraden om te slikken tijdens een zwangerschap. Ik heb het dus wel een paar dagen geslikt. Net na de eisprong denk ik. Hoop dat het geen kwaad kan.