1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    #861 4dogs82, 14 apr 2016
    Laatst bewerkt: 14 apr 2016
    Kimmiez, ik vind het niet stom dat je daar bang voor bent, maar ik zou het ook begrijpen als ze indd niet staan te juigen, je ouders horen natuurlijk wel blij voor je te zijn, maar als je zus in tranen uitbarst bij jullie nieuws zou ik dat niet raar vinden, wel logisch eigenlijk.. Zij wacht al zo lang.. Dat jij ouder bent heeft daar niks mee te maken in mijn ogen. Sterkte als je het verteld, ik zou het ook niet hysterisch blij tegen je zus vertellen, maar voorzichtig 1 op 1. Je ouders zou ik het wel gewoon enthousiast vertellen ;)

Namen; ik hou niet van aparte namen, wel van Franse namen, dus Déan en Roin vind ik wel mooi ;) onze dochter heeft een hele normale naam, ook Frans, ze zal hem nooit hoeven spellen voor iemand, zo normaal :D maar hij staat niet in de namen top 10, hij wordt al vele jaren met een ongeveer gelijk aantal aan meisjes gegeven ;)
    Voor een 2e meisje of voor een jongen hebben we ook al een naam. Ook Frans, ook geen apart iets, de meisjes naam is wel iets aparter. Ik heb m'n dochters naam op een foto/plaatje gezet en toen hier op het forum geplaatst, want tekst kan je na een uur ofzo niet meer veranderen, maar een bijlage kan je later wel makkelijk verwijderen ;)

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik zou het tegen je zusje idd heel voorzichtig vertellen. Het zal waarschijnlijk heel moeilijk voor haar zijn. (leeftijd heeft er niks mee te maken)
    Het is logisch dat je hiermee zit :). Maar elk kindje is een wonder (of het nu een zwaar traject was of super makkelijk ging), en het kindje in jouw buik dus ook!

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden net een cb digi gedaan en die zegt nog steeds 2/3 ik was helemaal over de rooien ook omdat m'n klachten de laatste twee dagen echt minder zijn. Dus ik mag vanmiddag om een echo. Vk is heel lief en zei ook kans dat het hartje klopt is klein maar we kunnen wel kijken of het geen we zien bij jou termijn zou kloppen! Dus ik ben zo zenuwachtig! Ik hoop dat alles goed is

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Succes Mamavand! Fijn dat je even een echo krijgt, ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen!

5. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    MiekieLief en ChantalCindy, ook veel succes met jullie echo's!

6. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    :$
    Wat fijn dat je al meteen voor een echo mag komen!!! Oh snap heel goed dat je zo zenuwachtig bent! Ik vraag me alleen wel echt af hoe betrouwbaar die cb indicaties zijn met de weken.. Het verschilt toch per persoon de aanmaak van hcg? Heel veel succes! Ik duim voor je mee! Laat maar meteen weten he?! Veel liefs

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja dat vraag ik me nu dus ook af want het streepje is volgens mij wel donkerder

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij deze een foto

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Helemaal
    Rechts is van vandaag middelste van dinsdag en linker van vrijdag

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij deze en duidelijker foto

11. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De laatste is wel echt het donkerste!! Ik heb nog eens aan m'n schoonzus (die vk is) gevraagd en zei zegt dat zodra je zwanger test je eigenlijk niet meer door moet testen. Zwanger is zwanger! En blijkbaar loopt niet bij iedereen de testen op tot suuuuper knal! Wist ik niet. Maar bij jou ziet het uit alsof ze toch echt oplopen! Ik heb een week geleden ook 2-3 weken getest met cb. Ik heb besloten om het daar ook bij te laten. Ik zou ook graag 3 plus willen zien, maar vraag me echt af wanneer dat ding "besluit" om er 3 plus van te maken. Desondanks fijn dat je een echo krijgt!! En ik zou dezelfde stress hebben hoor haha vandaar dat ik maar niet meer ga testen 🙈

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee als m'n echo goed is stop ik ook met testen!! Lief dat je het gevraagd hebt aan je schoonzus.... M'n Kruidvat testen knallen wel echt dus idd wanneer die stomme cb er dan 3+ van maakt is maar de vraag! 😂😂😂

13. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahhh je had niet moeten testen :p. Ik vind hem ook wel echt donkerder nu :). Lief van je vk dat je mag komen. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!

14. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Dankje. Half 3 moeten we. ik ben zo ontzettend zenuwachtig. :( het gaat mega goed de afgelopen week. Geen bloed en behoorlijk last van kwalen. Nu hopen dat het in de buik ook goed zit. Duimen jullie mee?

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Mamavand: he bah stomme testen ook! Je streepje is duidelijker donkerder..ik denk dat je je meer zorgen zou moeten maken als het streepje veel lichter was geweest en hij 1-2 weken had aangegeven. Wel fijn dat je mag komen voor een echo, alvast heel veel succes meid :)!

16. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Heel veel succes straks!!! Miekielief

Mamavand: Ik snap dat je daar heel onzeker van word en ook ik vind die van vandaag veel donkerder. Ik heb ook mijne erste 2-3 weken test van cb gehad op 2 april en zou heel graag de 3+ willen zien maar ik durf ook om deze reden niet meer testen 🙈 mijn laatste test was van MVM en die knalde goed dus ben gestopt met testen. Stomme testen ook

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Miekielief: heel veel succes met de echo vanmiddag! Op naar een kloppend hartje :)!

18. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Miekelief, voor jou wordt ook hard geduimd! Ik ga het goed in de gaten houden hier vandaag.

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dank je wel lieve meiden!!! We gaan voor een goede echo bij m'n zoontje echo zelfde termijn met kloppend hartje

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Maar niet gestrest zijn als er nog geen kloppend hartje is hé?!! Is heel normaal met 5.4!

Deel Deze Pagina