Hier gelukkig geen eczeem of puistjes (gelukkig maar). Wel hondsberoerd nu. Heb net al 2 keer overgegeven en hoop dat het eten er nu in gaat blijven. Ik heb vandaag een pre-consult met de bedrijfsarts gezien mijn verleden met HG.
Oh wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ook voor de andere dames! Ik heb tot nu toe nog geen misselijkheid gehad.. Alleen wat meer puistjes en af toe gevoelige borsten, dat is het wel zo'n beetje.. Hoop zo dat het geen slecht voorteken is dat ik zo weinig symptomen heb.. Ach wie weet komen de kwaaltjes nadat ik langer dan 6 weken zwanger ben ineens de kop op steken! Succes bij de bedrijfsarts! Ik ga nu vertrekken naar m'n werk, fijne dag dames!
Lola ik heb het zelfde ook wat puistjes en af en toe wat moe maar m'n borsten doen steeds minder pijn. Wel wat opgezet en aders erop. Maar verder ook niet misselijk ofZo.... Heb ik bij m'n andere zwangerschap precies zo gehad.... Dus echt kwaaltjes zegt niks.
Ja echt fijn dat jij dat ook niet hebt! Stom he dat dat je zo onzeker kan maken.. Is mijn eerste zwangerschap dus alles is sowieso nieuw maar thanx voor je reactie!
Hoi lieve meiden, Kans is groot dat ik bij deze lijst ga horen 1 mei echo en dan hopen we iets meer duidelijkheid te hebben. Doordat ik in februari een miskraam had is het niet geheel duidelijk wanneer cyclus weer op gang gekomen is. Afgelopen dinsdag een super vroege echo gehad en ze dachten dat ik nu rond 6 weken zat. Nog geen hartje helaas en de kleine ligt goed weggestopt. Datum verwachting is dus van 19 november naar 3 december geschoven maar kan zomaar weer terug schuiven. Las hier net al misselijkheid kwaaltjes. .daar kan ik over meepraten. Hik nu vaak tegen overgeven aan. Collega's beginnen al te vragen wanneer de bevaldatum is 😄 pijnlijke borsten heb ik ook gehad maar das gelukkig minder geworden. Gisteren heeft moeders voor moeders ook een test gedaan. Deze kwam terug met een dikkere teststreep dan de controlestreep. Hihi
Zo wat is er veel te lezen als je een tijdje niet gezien hebt. Vervelende dingen en nare gevoelens. sterkte voor deze dames. Al een paar hartjes erbij en goede testen en tekens, buikjes die groeien. haha dat lijkt idd wel 20 weken.Hier niet, kan gelukkig nog de gewone kleding aan. Maar jullie zijn iets verder denk ik. Gaan die weken dat zo hard? Ben benieuwd. Moeders voor moeders heeft gebeld komt hier maandag langs. Bij onze dochter niet gedaan. Nu anders er tegen over, wil er wel meer van weten en kijken hoe het gaat. We zijn aan het bedenken wanneer we het aan wie gaan vertellen. lastig hoor. Eerst wel de ouders. Dan broers zusssen met een poosje er tussen en dan vrienden en familie verder. Maar wanneer? Ben erg moe eigenlijk de hele dag wel. S middags als dochter gaat slapen ga ik zelf ook maar even. Met kamer verdelen zijn we wat aan het plannen. We krijgen erst een nieuwe keuken, na pinksteren. Dan moeten we maar boven wat verhuizen, kamertjes ruil Voor kraamzorg kijken en lezen we nog wel, nu nog niet aanmelden. We hoeven niet dezelfde. Misschien wel de organisatie maar dan een andere verzorgster.
Kwaaltjes: Die gaan hier ook echt alle kanten op, het begon met alleen mn borsten die ik heel goed voelde en nu niet meer pijnlijk maar alleen wat gevoelig zijn, maar nu ben ik wel ineens ook in de ochtend verschrikkelijk misselijk (ipv van alleen s'middags). Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen de komende dagen Onzekeredame: Leuk dat je vast even komt spieken, maar zo te lezen zou het inderdaad kunnen dat je bij ons op de lijst gaat komen haha Fijn dat je zo'n mooie test had van MvM!
Onzekerdame: welkom en gefeliciteerd!! Op naar een kloppend hartje ! Mijn echo is een dag na de jouwe, 2 mei. Spannend he? MvM: Ik had me bij de zwangerschap van mijn zoon opgegeven, maar omdat ik in Engeland ben geboren binnen een bepaald tijdsvenster kom ik niet in aanmerking. Er heerste toen de gekke koeienziekte. Ik vond het toen zooo jammer!
Ja!!! Echt spannend. Hoelang kunnen 2 a 3 weken aanvoelen he? Dank jullie wel iedereen van de welkom en felicitaties. Voelt nog zo onwerkelijk allemaal
Gefeliciteerd de dames met een goede echo. Super fijn. Welkom nieuwe dames. En gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik hou het echt niet meer bij met jullie.... ik ben er echt niet lekker aan en gister dacht gister dat ik bloedverlies had maar hierna niks meer gezien dus hoop zo dat ik het verkeerd heb gezien. Wordt met de dag beroerder dus hoop dat alles goed zit. Vandaag 7 weekjes en woensdag de echo. Voor dit weekend heb ik me ziek gemeld... en dan even verder kijken hoe het gaat hierna en of ik kan werken.
Meiden ik ben zo bang dat ik weer een miskraam krijg. Net met afvegen een heleboel bloed... De verloskundige komt zo langs. Verder nergens last van, geen krampen niets... Ik kan niets anders als huilen, ben zo ontzettend verdrietig.
O jeetje yaisa! Wat ontzettend angstig! Fijn dat de vk ff langskomt! Hier wordt ik ook met de dag beroerder. Vanmiddag eerder naar huis gegaan. Hopelijk levelt t dit weekend n btje. En anders maandag maar even kijken hoe t gaat! Maandag hebben we de echo! Zo spannend allemaal!
Sterkte yaisa, hopelijk ziet alles er goed uit! Hier een dag met weinig besef van zwanger zijn achter de rug. Hopelijk komt dat vanaf de echo meer. Hoe ging het bij jullie vandaag?
Nog geen duidelijkheid. Gezien het uitblijven van krampen gaat ze nog niet van het ergste uit. Ik kan morgenochtend komen voor een echo want de vk die nu dienst had kan geen echo's maken. Echt heel raar, zo plotseling met afvegen, geen krampen, niets vooraf. Gewoon ook nog misselijk ed. Was een beetje schemerige ruimte waar ik naar de toilet ging. ik schrok zo dat ik ook niet heel goed gekeken heb naar de kleur. Nu lichtjes bij afvegen een beetje roestbruin. Maar ik zelf ga eigenlijk wel weer uit van een miskraam.
Ik duim voor je Yaisa! Pffff dat honger gevoel is zoooo irritant aan het worden. Je maag geeft aan dat het wil eten en dan ga je eten zit je na een paar happen vol..zoooo vervelend en dat terwijl k meer wil eten..