1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Sterkte Yaisa! Zo naar die onzekerheid.

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oh ja. Ik heb ook erg last van honger. Dan ga ik in bed liggen en dan gaat mijn maag ineens keihard grommen van de honger, bizar, want eet al zo veel nu. Dan maar weer terug naar beneden (voor iets kleins), want op een "lege" maag slapen is ook naar.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heb k dus ook indd en dan lig je net warm in je bed haha! Maar zo vervelend zo halverwege de middag voor t eten bijv. En na paar happen ben k weer klaar en normaal kan k best wel flink eten ;)

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lieverd probeer rustig te blijven ik heb bij m'n jongste zoontje ook heel veel bloed verloren. Dat je geen krampen hebt is een goed teken. Dikke knuffel voor jou!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik eet voornamelijk soep en bouillons. Verder staat veel me tegen. En als ik eet zit ik zomaar vol! Verder niet misselijke ofzo. En vandaag behoorlijk buik En lage rugpijn maar vandaag ook gewerkt.... Dus drukke dag gehad. Ik werk in de schoonmaak dus best pittig.
    Nu lekker weekend en heerlijk op de bank. Fijn weekend allemaal

6. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Verloskundige belde net dat ik om 21.15 uur vanavond nog langs kan komen... Pfff ben op van de zenuwen en emotioneel uitgeput...

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh lieverd wat fijn dat je vanavond Nog mag komen..... Ik begrijp dag je op bent.... Heb je al eerder een echo gehad?

8. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Blijf wel opletten en luister naar je gevoel!! Tegen mij zeiden ze het zelfde omdat ik ook geen buikkrampen had maar toch goed mis gegaan. Je weet zelf het beste hoe je je voelt. Heeeel veel sterkte en hopelijk is het niks

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Echt probeer vertrouwen te hebben.... Ik heb bij m'n jongste zelfs stolsels verloren..... Duw het hoeft echt niet meteen foute boel te zijn!

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat is waar pien..... Mijn gevoel was ook bij de miskramen heel duidelijk..... Maar nu merk ik dat de onzekerheid soms ook toeslaat en ik in paniek raak. Terwijl ik andere momenten heel overtuigd ben dat dit goed zit!

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahhw, ik snap het. Fijn dat je nog kan komen vanavond. Ik denk aan je!

---

eten: Ik heb wel echt in sommige dingen echt geen trek meer, maar dan weer in andere dingen wel weer (dingen die ik normaal niet eet, of die ik normaal niet zo boeiend vind).

12. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je vanavond nog langs mag komen Yaisa. Hopelijk snel een update met positief nieuws. Houd je taai!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @yaisa: oww wat spannend zeg. Ik hoop dat alles goed is.

@koekie2 balen dat je je ziek hebt gemeld, maar als het niet meer gaat dan gaat het niet meer.

@hier vandaag nog steeds hondsberoerd en heel moe. Gesprek gehad met de bedrijfsarts en die floot me gewoon hard terug. Ivm mijn voorgeschiedenis van hg tijdens de vorige zwangerschap, mijn reuma en het feit dat ik nu enorm misselijk ben en de emesafene niet werkt, mocht ik van haar voorlopig niet meer werken dan 4 uur per dag.

Ik moest om mezelf en de kleine denken en niet doorgaan zoals de vorige keer.

Het voelt heel gek, aan de andere kant heeft ze ergens wel een punt.

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Anneliesje is alleen maar goed van de arts! Ik ben ook zo typ die altijd maar doorgaat maar vroeg of laat krijg je het terug!
    Rustig aan doen en om jezelf en de kleine denken!

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Yaisa: o wat fijn dat je nu mag ook al is het heel spannend, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Duimen draaien voor een goede echo!

Anneliesje: zo te horen heeft jouw bedrijfarts uitstekend gehandeld! Het gaat nu om jouw gezondheid en van je kindje..als het dan betekent dat je nu al minder moet werken dan is dat toch echt het beste meid :)!

16. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik heb antwoord gekregen van de verloskundige dat het idd voortekenen kunnen zijn van een vroegtijdige miskraam, maar het kan ook gewoon zijn dat er niets aan de hand is. Ze zijn alleen niet zo bekend met de zwangerschapsziekte HG want ik ben de eerste die in de 10 jaar dat ze verloskundige zijn er mee in hun praktijk ben gekomen. Dus ik ga ze even informatie aanleveren over HG.

Maar het vreemde is gewoon dat ik 2 dagen zoooo enorm misselijk was, geen hap door de keel kreeg en continu met mijn hoofd boven het toilet hing net als bij mijn afgelopen hg zwangerschap. Dames die hg hebben gehad hebben 70% kans het bij een volgende zwangerschap weer te krijgen. En ik wens echt dat niemand het krijgt want het is gewoon vreselijk. Maar zo ineens was het voorbij en had ik nergens meer last van.

Hier nog steeds steken in de onderbuik en als ik hoest word het alleen nog maar erger. Het werken gaat ook al niet zo best. Mijn rug trekt het echt nog niet zo goed. En volgende week ben ik al therapeutisch af volgens mijn werkgever. Maar ben niet echt misselijk meer, alleen wanneer ik niet op tijd eet. Voor de rest wel veel plassen. Bijna na ieder drankje, maar geen pijn bij het plassen dus denk niet aan een blaasontsteking. Ook in mijn inlegkruisje en tijdens het afvegen nog steeds bruin slijm wat steeds donkerder word. Dus houden we goed in ons achterhoofd dat het een miskraam kan worden. Hopelijk blijft het bij bruin slijm en word het geen rood tijdens het afvegen. Ze willen hier niet eerder dan met 7 weken een echo maken. Maar de steken in mijn buik wat ook wel een beetje op bandenpijn lijkt (wat wel erg vroeg is, tenzij je een goed groeiende meerling hebt dan kon je wel eens vanaf het begin al flink bandenpijn krijgen) Ik heb wel grote kans op een meerling omdat ik een dubbele eisprong heb, tot nu toe nog iedere maand goed kunnen voelen. En mijn verkoudheid werkt nu ook niet echt mee. Zit helemaal vol en loop te hoesten niet normaal meer, zie er echt belabberd uit.

Namen: we hebben er nog wat van onze vorige zwangerschap aangezien we niet wouden weten wat het geslacht was en het eerst een tweeling was hadden we al 4 namen, dus nu nog 3 :D 1 jongens naam en 2 meisjes namen. En allemaal komen ze nauwelijks voor.

Geslacht: Dat willen we dit keer wel weten. En helemaal wanneer het een meerling zou zijn. We hebben toch gemerkt dat het wel wat makkelijker is. De kamer word als nog gewoon naturel maar is wel makkelijker kleding zoeken. We hebben voor onze zoon echt enorm veel uitgespaard om kleding via marktplaats te kopen. Sommige hadden het maar 1 keertje aan gehad en was het zo goed als nieuw. En alles nu nog netjes in dozen gepakt mochten we weer een keertje een jongen krijgen :D

Vertellen: We vertellen de familie pas wanneer we de eerste echo gehad hebben. Mijn collega weet het al wel, mocht ik toch last krijgen van hg dat ze er niet raar van op staat te kijken als ik ineens met m'n hoofd boven het toilet hang uit het niets. We hebben de bedrijven waarvoor we werken ook ingelicht ook ivm de HG die ik de vorige zwangerschap gehad heb. En hoe we het dan gaan vertellen is met een leuk shirtje voor ons zoontje waarop staat ik word grote broer.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Missreddragon voor jou dus ook onzekerheid niks aan... Strekte.... Ik heb overigens ook die steken in de liezen e met niezen word daf ik erger..... Is idd je banden. Hoeft niet per definitie terug te leiden aan ren meerling. Ik heb een echo gehad en was 1 vruchtzak te zien.....
    Het kan ook een teken zijn van de groei van je baarmoeder!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 Yaisa!

K heb er ook een m &m verslaving bij gekregen hihi

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Yaisa hoe is het?? Laat ons niet in spanning. We denken en voelen met je mee

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik had met mijn vorige zwangerschap een sterk groeiende baarmoeder en heel vroeg een buikje en ik ben zelf niet zo dun dus het viel echt wel op. Toen ook erg vroeg bandenpijn gehad. Maar uiteindelijk is er 1 met 8 weken een miskraam geworden. Maar het oud bloed is voor mij echt nieuw en hoop dat het niet rood gaat worden :( Het word wel steeds donkerder :(

Deel Deze Pagina