@koekie we gaan met z'n alle tot de eindstreep ik gebruik nog wel utrogestan (progesteron) puur voor m'n eigen gevoel maar m'n test is vanavond weet erg duidelijk maar toch hihi k stop pas als ik denk dat het goed is Welkom JevD!
Wat is het hier al gezellig druk! Ik ben thuis van ons etentje. Zo veel mogelijk 'verboden middelen' door gesluisd naar man. Maar wel wat roze/bruine (tegen doorbakken aan) rosbief gehad en 1 hap cake waar likeur in bleek te zitten. Hopelijk doet het geen kwaad.... Ben opeens even heel onzeker over alles. Maar ook super moe, dus ga maar eens lekker slapen. Dan zie ik het morgen vast allemaal weer zonniger in!
4dogs ja zeker fijn die digi testen geeft toch wat meer duidelijkheid ik heb er ook nog een wil ik ook even over twee weken doen Koekie mooie test Cb test. Idd binnen 24 uur is het scherm weer weg geloof ik Jevd welkom en gefeliciteerd Fijne Pasen dames!
Hallo iedereen. Ik heb vorige week voor het eerst lichtpositief getest. Gister had ik een duidelijke streep en Clear blue gaf ook positief aan! Het nieuws heb ik al aan mijn ouders verteld en aan mijn schoonmoeder en ze waren door het dolle haha. Voor derest blijft het nog even geheim. Ik ben uitgerekend op 30 november maar omdat de meeste meiden uit mijn nod groepje zitten in deze groep. Zou ik met jullie mee mogen blijven praten? Je mag me op 1 december zetten. pienvd 23jaar 1e kindje x
Welkom Pien, nogmaals gefeliciteerd! Ik heb het ook al aan mijn ouders, broers en zus verteld, vrijdag al. Vandaag gaan we het mijn schoonmoeder en mijn man zijn broer vertellen het is nog vroeg, maar we kunnen het niet voor ons houden JevD ook welkom en gefeliciteerd!
Ja het is echt spannend om het te vertellen. Gek idee ook dat wij de komende 8 maanden met elkaar in contact blijven Gezellig he meide
Welkom Pien en JevD! @Strandbal: Nou heb je dan toch knap gedaan op zo'n etentje! Hier weet alleen mijn moeder en beste vriendin het, vriendlief wil nog even wachten met vertellen. Na de eerste echo gaan we zijn familie inlichten, verheug me daar nu al op Fijne pasen dames!
Ik heb t alleen m'n moeder verteld. Ik wil wss pas met 20!!! weken de rest vertellen. Zal natuurlijk commentaar krijgen, omdat ik zo vlug alweer zwanger ben en heb daar geen behoefte aan. Ook m'n vorige zwangerschap hoorde ik alleen maar je hebt een te kleine buik, je eet te weinig etc.. Kwam toch een baby van 3575uit haha
Welkom Pien! Hier weten m'n ouders en schoonouders het al vanwege ons Traject. En een goede vriendin die ook zelf net pril zwanger is lekker rustige dagen hier in ieder geval geen gekke dingen in de planning haha
Een hele goede vriendin die zwanger probeert te worden weet het. En een collega van mij. Vind het fijn als ook daar iemand op de hoogte is. Ouders wellicht na een goede echo, maar zolang je niks ziet, wil ik het misschien ook wel tot 12 wk stil houden. Nu 'kan' ik nog niks met felicitaties, de onzekere periode is nu pas aangebroken voor mij. Ik hoop dat ik die na 12 wk wel met een lach op mn gezicht in ontvangst kan nemen. Tevens is het ook dan pas echt goed en fijn nieuws voor onze ouders broers en zussen. Zij hebben zo voor ons klaargestaan de afgelopen periode en voelen ons verdriet/ onzekerheid zo goed aan. Pfff nou ik voel me vandaag op en top zwanger, dus daar ligt hetxniet aan. Volle, gevoelige borsten, steekjes in mn buik. Maar meest opvallend: ik moest spugen na het eten van soep (bij mn schoonfamilie! Gelukkig op tijd bij de wc en niemand had iets door). Ik was dat helemaal vergeten, maar bij zoon was ik helemaal niet misselijk, behalve als ik soep at. Heel herkenbaar dus!
Wij hebben net gegourmet en k heb alles voor de zekerheid maar doorbakken puur voor m'n gevoel K werd pas misselijk rond de 6.5 week bij m'n zoontje dus ben erg benieuwd. Ben wel erg opgezet al maar dat hadden ze al gezegt int zh dat dat kon gebeuren ivm de overstimulatie
Pff ja dat eten is gelijk weer opletten. Stond gisteren met een test bij de kruidvat in de rij, staat er een bekende 2 man achter me. Maar snel gedaan alsof ik iets was vergeten en een pak luiers gepakt en weer achter in de rij gaan staan. Leuk dat er al een aantal het verteld hebben. Ik zat vandaag bij mijn familie en vond het erg moeilijk om mijn mond te houden. We hebben het de vorige keren gelijk verteld, maar nu besloten om het pas na een positieve echo te doen. We vinden het ook leuk als de kinderen het mogen vertellen. Als ik het die nu vertel, dan weet morgen iedereen het. Ik vind het echt een 'nare' tijd. Echt nog iets van 6/7 weken wachten, voordat je iets weet. Maar ja dat hebben we allemaal. Vandaag de cb test gedaan en die gaf 1-2 weken aan, terwijl ik zelf denk dat ik net in de 3-4 weken moet zitten. Toch had ik dit met mijn vorige zwangerschap ook. Toen dacht ik het zal wel fout gaan door te weinig hcg, maar er was niets aan de hand. Misschien over een weekje of 2 nog een keer testen. Hebben jullie dat ook zo sterk dat je de neiging hebt 100 testen te gaan doen. Totaal zinloos natuurlijk Ik dacht na de 2e nooit meer, dus heb alles weggedaan behalve ledikantje. Moet dus weer alles opnieuw gaan kopen.
Als er 1-2 staat op de CB betekend dat vanaf je eisprong hé, je mag er dus 2 weken bij op tellen waarschijnlijk zal hij morgen of overmorgen al 2-3 aangeven Wij hadden vandaag een huilende schoonmoeder (huilt om alles, maar dit keer van blijdschap ) en een gillende schoonzus en juigende zwager en 2 glunderende neefjes altijd leuk natuurlijk Nu indd mezelf inhouden tot na de echo Gelukkig mag ik het overmorgen nog aan de verloskundige vertellen hahaha
Dit is mijn laatste test Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Kan iemand uitleggen hoe ik een foto plaats zondet de link?
Welkom pien en gefeliciteerd Vertellen wij vertellen het pas na de 12 weken niemand weet het nu behalve me man en ik en jullie hier. Voor jelmer 3 d en toen 2 x mensen moeten teleurstellen om dat het mis was gegaan. Dus vertel het liever later ik kan nu ook nog niet genieten of blij zijn pas na de 12 w. Ik vind het wachten nu ook verschrikkelijk tot de 12 w pff nu kan ik meer echo's krijgen ivm de miskramen maar weet niet of ik dat wil. Hier veel moe steekjes pijnlijke boobs en. De misselijk heid begint te komen.
Pien, ik weet niet waarom jij er een link bij hebt staan?? Dus hoe je het doet weet ik niet. Je moet op "beheer bijlagen" onder je bericht klikken en dan op "kies bestand", foto kiezen, dan op "uploaden", dan even wachten en dan op "sluit venster", dan zie je hem hier na het plaatsen van je bericht. ChantalCindy, als je een MK hebt mee gemaakt ga je er misschien anders mee om, ik denk nu "Ook als het mis gaat wil ik dat graag met hun kunnen delen".
Ik sta er hetzelfde in als jij ChantalCindy. Gelukkig hebben we het de komende weken lekker druk, dus de tijd vliegt voorbij! Ik had nog 1 test liggen en kon het niet laten, de teststreep stond er eerder dan de controlestreep haha. Wilde eigenlijk nog een cb met wekenindicator kopen en dan voor de 3+. Maar ik bespaar me het geld en de eventuele onzekerheid als er 2-3 komt te staan, maar. Vandaag een lekker rustig dagje met het gezin. Genieten! Gaan jullir nog iets doen?
Mijn eerste zwangerschap was ook een mk, maar zelfs voordat ik het toen wist dat het foute boel was vond ik het heel spannend. Ik kan ook niet goed ontspannen, het blijft een onzekere tijd. Vind het nog steeds zo'n gek idee. Het is toch wat onverwachts en alweer 4,5 jaar geleden dat ik zwanger was. Ik zie er ook best wel tegenop eerlijk gezegd. Mijn man is een aantal dagen van huis en dan sta ik er toch alleen voor. Vooral de eerste 3 maanden vond ik erg pittig. Vandaag twee verjaardagen. Mijn man is jarig dus vanavond veel visite in huis. Heb nergens last van, behalve mega moe.
Mijn 1e zwangerschap werd ook een mk toen kwam ons zoontje en daarna nog 4x een mk gehad dus k ben best bang en onzeker dat het alsnog fout gaat. Maar de testen liegen er niet om..ben best voorzichtig nog met blij zijn.