1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Mamavand, maar is het wel met eerste ochtendurine? Ik duim voor je dat alles gewoon goed zit.

Kwaaltjes, nou echt... gisteren in verhouding met sommige andere dagen bijna nergens last van (behalve bijvoorbeeld super moe), en vandaag word ik wakker en ben zoooo misselijk; zo misselijk was ik nog niet geweest. Het is nu wel weggezakt. De kwaaltjes wisselen elkaar gewoon heel erg af. Dat is normaal. :)

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nee tweede urine en weinig... Maar niet gedronken.

3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Staat er al een echo voor je gepland? Zo nee is dat geen optie, dan weet je waar je aan toe bent! Nu is het zo extreem onzeker...

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Diandag echo afgelopen donderdag echo gehad kwam overeen met 5,2 dagen. Dus precies volgens m'n menstruatie......
    Volgens ff ben ik verder.... Maar de echo was goed. Dus ik moet nu diandag en hoop dat het hartje dan klopt.

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    kwaaltjeshier ook wisselend. Ik kan mijzelf dan echt gek maken. Bang dat ik niks voel terwijl ik kots missies ben en mijn borsten goed voel. :(

sexhoe gaan jullie er mee om? ik merk dat ik het heel lastig vind omdat ik zo bang ben dat het mis gaat plus mijn libido is ver te zoeken. Ben dan bang voor bloed verlies en de stress die dat geeft.

onzekerheid echt zwaar irritant die eerste 12 weken. Kan niet wachten tot dat ik een kei van een echo heb en minder onzeker ben bij alles wat ik voel.

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ochtendurine staat vaak als leidraad voor beste urine, maar dit is niet geheel waar. Als jij de avond ervoor bijvoorbeeld veel gedronken hebt, dan zal je urine s'ochtends niet heel geconcentreerd zijn.
    Ook zijn er veel voorbeelden van vrouwen die juist pas met de middag beter testen (als het even gaat om de donkerheid van de streepjes).
    In principe kan je dus de gehele dag testen alleen voor het beste resultaat 2 uur daarvoor niets meer drinken, zodat de urine zo geconcentreerd mogelijk is....(je ziet snel genoeg aan de kleur of het wel of niet geconcentreerd is ;)).

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Voor nu zou ik je vast houden aan de goede termijn wat je zag met de echo...een echo zegt zoveel meer dan zo'n test en ja hij lijkt nu meer op het streepje van dag 35, maar misschien was je concentratie van urine vandaag minder dan bijvoorbeeld van dag 37...daarbij, het blijft maar een test met een INDICATIE! Als je op google in het engels zoekt naar ervaringen van deze test kom je heeeeel veel tegen van vrouwen waar de indicatie ook totaal niet klopte of overeen kwam met de duur van de zwangerschap....ik begrijp echt je onzekerheid en ik zou het ook hebben, maar je echo was prima dus probeer je daaraan vast te houden!

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja dag probeer ik ook. En ik heb geen bloed..... Urine was zeker minder donker als die van dag 37!! Dus dat denk ik ook. We zullen diandag moeten afwachten.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gister heb ik idd aardig wat gedronken....

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Nou daarom en het kan net even dat verschil maken! Gister(avond) heb je dus ook veel gedronken las ik en waarschijnlijk vannacht niet naar de wc geweest, dus dan komt al wat je gedronken hebt er s'ochtends pas uit en dan is het flink verdund:).

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja idd want de andere testjes zijn ook geler kwa kleur. Deze is echt wit.
    M'n man zei ook er staat 2/3 als er nou 1/2 stond!!! Dus daar heeft hij ook gelijk in. Het komt vast goed

12. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Komt zeker goed! er is echt geen aanleiding dat het fout gaat.. Ik zou me vasthouden aan de echo niet aan zo'n test! Het is een indicatie. En je streepjes worden ook niet lichter. Ik heb er vertrouwen in!

13. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavand, niet meer testen hoor! Maakt je alleen maar onzeker en zegt niks. Zelfs een knaltest is geen garantie dat het goed zit. Ik ben ook heel onzeker op de momenten dat ik geen kwalen heb. En wanneer ik wel last heb, maak ik mezelf aan het twijfelen of het wel vd zwangerschap komt. Toch probeer ik het zoveel mogelijk los te laten. We zien weer wel verder straks na de echo.

14. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooi gesproken strandbal! Daar heb ik zelf ook wat aan ;) Ben op sommige momenten ook heel onzeker!

15. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Waarom ik niet meer verder test: ik had vorige zwangerschap knaltesten tot ver, ver nadat ik ons kindje ben verloren. Pas een week na de curettage had ik een bijna negatieve test. (kindje overleden met Kerst, week erna met tabletjes ons kindje verloren met Nieuw Jaar, en pas 20 januari curettage... dus een maand na overlijden kindje pas negatieve test)

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Niet meer testen hoor mamavand; echt het zegt weinig en daarnaast wordt je er extra onzeker door.

17. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Miekie, je vraagt hoe het met sex zit. Hier is alles extreem gevoelig, zelfs pijn met fietsen. Dus echt veel actie is er niet. In de mmm wel geleerd dat andere vormen van intimiteit. Knuffelen, hem bevredigen etc. En erover praten belangrijk zijn.

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    sex. Hier wat minder nu maar niet uit angst ofzo gewoon doodmoe

Sorry dat ik wat stiller ben ben echt doodop pff

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb alleen nog een Kruidvat gedaan. Mijn testen werden met mijn miskramen wel vrij snel negatief..... Mrt name in dit prille begin. Maar zie het resultaat die cb zijn gewoon stomme testen! 😜😜
    Bovenste van maandag onderste vandaag

20. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn mamavand! Nu stoppen dan he?!

seks ik bloed makkelijk als ik zwanger ben, weet ik van de vorige keren. Zelfs al als ik veel druk zet bij de grote boodschap. Wij voelen ons er beter bij om penetratie even achterwege te laten. We weten dat het geen miskraam veroorzaakt, maar het maakt ons onzeker (en dat zijn we zonder bloed ook al). Verder hebben we het nog wel op andere manieren gezellig met elkaar! Alleen is de frequentie terug geschroefd naar "alleen in het weekend" door de weeks heb ik er echt de puf niet voor!

Ik wilde aan de baby in mn buik laten zien dat ik er positief in sta dit keer. ;) En heb daarom indirect een aankoop voor hem/haar gedaan: een letterbanner die ik voor de buikfoto's en later op het kamertje ga gebruiken. Erg symbolisch dus. :p

Heb de eerste slinger al in elkaar gezet voor donderdag, als ik een goede echo heb gehad. Ik ben benieuwd of die '8' klopt haha.Ik krijg de afbeelding niet recht, zelfs als ik het origineel kantel. Maar het idee is duidelijk denk ik zo..?! :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina