1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wat leuk standbal! Ja ik stop nu met testen hoor ik ga dinsdag voor een kloppend hartje! 😂😂😂

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Mamavand; ja die is heel mooi :) nu idd klaar met testen he :D

Strandbal; Ohhh leuk!

Vandaag; Helft van de dag heel misselijk, elke x randje van overgeven, maar net niet. Uiteindelijk merendeel weg gezakt. We zijn gaan winkelen met de ouders van mijn man. Ik moest even een cadeautje halen voor een vriendin die zwanger is van een meisje. En toen ik daar in de C&A stond tussen alle mini-babykleertjes en ik een lief jurkje had uitgezocht, sprongen ineens de tranen in mijn ogen. Ik besefte me ineens dat er weer een mensje in mij groeit en dat, dat lieve mensje strakjes dit soort kleertjes zou passen. In de auto naar huis nog even een potje gejankt :) van blijdschap wel te verstaan.
    Mijn arme zoontje (in juni wordt hij 2): "huilen :( ?"
    Zie dan maar eens uit te leggen dat je huilt omdat je blij bent :p haha.

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Jeetje jullie gaan echt hard zeg.

Yaisa, Wat een onzekerheid maar geloof in jezelf. Wel fijn dat je een knipperlichtje hebt gezien :D

Namen, We hebben nog wel wat namen op ons lijstje. Dus we hebben nog keus... :)

Geslacht, Ik weet niet of we het geslacht willen weten. Bij onze twins wisten we het wel. Ik denk dat we het nu niet gaan weten.
    Ook zijn we heel benieuwd of het er dit keer ook 2 zijn of gewoon 1, aangezien er weer 2 follikels zijn gesprongen. Spannend!!!
    Ik kan ook genoeg aan uni kleding komen ( ik heb een eigen baby/kinderwinkel :D )

Sex, Op dit moment niet.. Ik voel me totaal niet lekker en moet bij alles kokhalzen... ben altijd blij als ik slaap.... haha.

Strandbal. wat een leuke slinger. Lekker creatief.

Bubblybaby, hhhaha wat schattig eigenlijk zeg.. tis niet te bevatten he... ik heb dat ook als ik weer nieuwe kleding binnen krijg en het is newborn... dan denk ik... ooooh over heel wat maanden mogen we ook weer shoppen :)

4. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi meiden,
    Wat had ik veel bij te lezen zeg.... :) veel verhalen, zorgen en mooie ontwikkelingen. Afgelopen donderdag was ik mijn dochter aan het uitkleden om te douchen, bukte ik om wat vd grond te pakken en voelde ik ineens wat lopen. Kwam gewoon een straaltje bloed langs mijn benen naar beneden lopen. Ik schrok me helemaal het apenzuur.... Heb het zh (ivf poli) gebeld en die zeiden idd ook dat als er geen krampen waren, ik me geen zorgen moest maken. Heb 4 mei pas een echo en waar ik voorheen heel relaxed was, ben ik nu toch elke keer onzeker als ik naar het toilet ga... zeg steeds tegen mezelf dat ik er toch niets aan kan veranderen als het mis zou gaan dus dat ik er niets mee bereik om er zo door van slag te zijn. Gelukkig helpt mij dat om gedachten te verzetten maar kan me niet snel genoeg 4 mei zijn hoor.

Ik las dat iemand schreef over een zusje die via pese zwanger probeert te worden. Wij zijn via PESA en icsi zwanger geworden maar heb na de eerste paar jaar proberen ook een zusje gehad die ineens zwanger was. Natuurlijk moest ik huilen maar was ook heel blij voor haar. De tranen en lach gingen dwars door elkaar heen toen ze het vertelde...

Ik voel me niet lekker dus ga fijn met een kruikje mijn bed in. Vriend zit met vrachtwagen in Zuid frankrijk dus dochterlief mag lekker bij mij in bed. Meiden avondje en morgen samen luieren in bed. Fijnnnnn! !

5. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Overigens heb ik na dat bloedstraaltje nog wat 'navegen' gehad met toiletpapier maar daarna was het gelukkig over. Kwaaltjes wisselen bij mij ook enorm dus kan er geen touw aan vastknopen.

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Prima; Ah, dat is dan even schrikken. Maar klinkt alsof het nu over is :) en er niks aan de hand is!

Koekie; Haha, ja het is gewoon zooo bijzonder! :)

Seks; Moet er nu niet aan denken haha...

Nu; Met een rammelende maag op de bank. Maakt gewoon walvisgeluiden. Da's toch niet normaal meer. Zo'n honger de hele dag!
    En ik heb zo'n last van boeren laten en brandend maagzuur :/ ... slechte combo :)...

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Prima wat spannend!!! Ik hoop dat de echo goed is 4 mei...... Zolang je niet zoveel verliest als een menstruatie..... Sterkte want ik weet dat het moeilijk is. Ik ben zelf ook flink van slag vandaag.

8. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik heb nu juist veel minder eetlust dan normaal. Blij toe want ik heb overgewicht en wil tijdens de zwangerschap niet meer dan gezond is aankomen. Ga me er niet voor uithongeren hoor maar feit dat ik nu geen (snaai)trek heb is voor mij positief. ;)

9. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha Prima, ging idd over mijn zusje. Ik weet zeker dat ze ook heel blij voor me zal zijn hoor, maar snap ook dat het verdrietig en confronterend kan zijn. Ik ga haar het ook als eerste vertellen.
    Kan me voorstellen dat het echt verschrikkelijk schrikken is geweest? Mag je niet even eerder op controle? Dan is 4 mei namelijk nog best ver weg!

Kwaaltjes: weinig nu! Voel me juist energieker dan ooit! Vannacht merkte ik wel dat ik niet meer op de buik kon slapen, dat vonden mijn borsten echt niet prettig meer. Moe ben ik af en toe met vraagjes, alleen woensdag kon ik wel staand slapen. Misselijk niet, alleen als ik niet op tijd eet. Maar ik schreeuw niet te hard, na wat research op internet blijkt dat het altijd nog kan komen...

Fijne avond allemaal!

10. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Haha kimmiez dat denk ik ook steeds. Zie er erg tegenop dat kans op spugen er nog is maar heb tot nu toe alleen nog vlagen van misselijkheid gehad. Denk steeds "ohhhhh het valt wel mee" maar schiet dan meteen door mijn hoofd dat zit een voorbode kan zijn op wat nog komen gaat. Verschrikkelijk lijkt me dat....

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Prima: he bah ook al bloedverlies...gelukkig dat het nu weer gestopt is en hopelijk blijft het bij die ene bloeding!

Mamavand: haha ik dach dat ik veel had getest (lees: er zijn er denk 15 testen aan doorheen gegaan), maar jij kan er ook wat van:) (maar ik snap je helemaal hoor!)...enneh wat een super knaller die kv test...ik zeg:" een mooie afsluiter voor de testen", maar begreep al dat je dit zelf ook al vondt;). Nu op naar een mooie echo dinsdag:)

Strandbal: o dat is echt super leuk zo'n slinger...zie je nu ook heel veel terugkomen in (baby)slaapkamers!

Bubblybaby: o jeee jij hebt last van je hormonen...zal niet de laatste keer zijn dat je in tranen zal uitbarsten.
    Ik heb het alweer met films...gisteren toevallig nog waar een moeder haar kind verliest aan adoptie omdat ze volgens de wet van 1912 geen recht erop had door allerlei gebeurtenissen...kind janken, moeder janken..en ik janken:)

Sex:...euhm wat is dat?;)...moet er nu ff niet aan denken:D

Misselijk: wat een rare misselijkheid heb ik...vanochtend begon het toen ik uit bed kwam. Wat gegeten en het zakte voor een paar minuten en toen kwam het doodleuk weer terug. Eind de ochtend hang ik de was op en dieeee lucht!!:$...werd er nog misselijker van en leek alsof ik moest overgeven, hang ik over de wc bleek het alleen kokhals neigingen te zijn wat lekker geprikkeld werd omdat ik in de wc pot een wc verfrisser heb hangen:)...maar goed heel de dag dus misselijk maar zowel eten als niet eten maakt geen verschil en de misselijkheid blijft gevoelsmatig dus lekker in mn keel hangen.

12. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig meiden wat een zorgen toch allemaal. Ik snap 200% dat het verdwijnen van kwaaltjes en al helemaal bloed verlies stress met zich meebrengen. Ik ga ook echt iedere keer naar het toilet met een zwaar gevoel..wil echt geen bloed zien.

Kwaaltjes: Hier vandaag voor de eerste keer echt overgegeven. Moet zeggen dat het daarna beter voelde. En als ik te laat ben met eten word ik echt misselijk. En dan moeten eten..bleh

Seks: manlief vraagt er bijna iedere avond naar..maar ben gewoon om 8 uur kapot moe. Net onder de film in slaap gevallen terwijl ik vandaag en terug gekropen ben in bed na overgeven en nog uurtje met me dochter heb liggen slapen vanmiddag. Daarnaast ben ik inderdaad ook bang dat er een vaatje knapt en ik door het bloed stress. Stressen voor dat er stress is...erg handig

Geslacht: die willen wij echt wel weten alleen houden we het geheim. Das best een uitdaging haha.

Ik wens jullie allemaal een goede stressloze nacht toe. Welterusten

13. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nou vandaag ff lekker op uit geweest met de voertuigen club en nu al in bed. Ben echt helemaal kapot. Ondanks dat het geen stress dagje zou moeten worden toch wel geworden. Heb vandaag nog steeds bruinverlies. Dus moet ik mogen nog ff laten weten hoe het gaat bij de vk. Als ze het toch niet vertrouwen moet ik naar de gynaecoloog voor controle.

14. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Eerste 12 weken blijven dus echt spannend dat zie ik wel aan de berichten die ik hier lees

Ik vandaag ook weer na het ziekenhuis
    Ik moest werken en voelde iets in me broekje lopen ik dacht neenee dit kan niet nee aub dit kan niet..

Ik keek een Ja hoor bloed gelijk zieke huis gebeld en mocht komen en op de echo een goed groeiend vruchtje en goede hartactie te zien..

Alles nagekeken nou ben ik dus gewoon ongesteld en zwanger te gelijk en maakt je ook erg onzeker zwanger en met maandverband lopen mag alleen geen tampon gebruiken wegens de bacterie die daar dan weer inkomen..maar dus ik heb kans op iedere maand ongesteldheid pfff..

Wel gezellig praat groepje hier fijn dat we alle ons hartje kunnen luchten zeg

Groetjes

15. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    kroelen hoeft niet iedere maand te zijn hoor. Ik heb het bij zoontje 2x gehad. De eerste twee maanden van de zwangerschap Daarna bleef het weg..

MRD voor jou toch nog onzekerheid. Goed dat je morgen contact met vk opneemt.

geslacht willen we ook dit keer weer weten. Bij zoontje maakte het de zwangerschap voor ons echter. Niet meer 'er zit een baby in mijn buik' maar. 'Ons zoontje zit in mn buik'. Voelde closer of zo. We hebben het toen ook gewoon met de buitenwereld gedeeld, zullen we ook dit keer weer doen. Mijn man is in mei jarig, hij wil dan aan (schoon)ouders een bijdrage voor een pretecho met 16 wk vragen. De periode tussen termijnecho en 20 wk echo duurt ons veel te lang. En als ze dan met 16 weken toch kijken, dan maar gelijk kijken of het geslacht duidelijk is. Pas na de check vd 20 weken echo maken we het dan openbaar. Kijken of het in de tussentijd niet veranderd is haha.

kwaaltjes ik ruik vandaag alles 1000000x beter. Werd naar van de lucht van mn eigen wasmiddel in mn blouse die ik gisteren ook al aan had? Al jaaaaren hetzelfde wasmiddel. Ook rook ik vanuit de keuken dat zoontje in zn luier gepoept had, man zat met hem in de speelkamer aan de andere kant van het huis. Hij geloofde mij niet, maar ik had gelijk. Verder lag ik vandaag om half 10 al te slapen op de bank, tot net. Nu klaarwakker. En mn borsten zijn 'vol' en 'zwaar'. Vandaag feest ik dus volop mee haha.

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Jeetje wat een hoop meiden met bloedverlies en hierdoor onzekerheid! Hopelijk zijn de zorgen voor niks!

Hier krijg ik nagenorg weinig binnen (droge crackers, wat water en thee) en heb ik gisteren bijns alles weer naar t toilet gebracht! Heb nu net even iets gegeten. Lag met n rommelende maag in bed!
    Door de misselijkheid ben ik wel minder bezig met mijn kwaaltjes en zit ik minder in spanning voor morgen! Dat scheelt igg!

17. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Sterkte dames met bloedverlies! Hopelijk blijft het bij wat jullie nu verloren zijn en hoeven jullie niet nog langer te stressen.

Kwaaltjes: eigenlijk nergens last van behalve pijnlijke borsten en soms buikpijn nadat ik geplast heb (misschien ff blaasontsteking checken?).

6 mei afspraak met verloskundige, eindelijk! Mits alles goed is met bloeduitslagen van schildklier antistoffen. Die zijn nog steeds niet binnen...

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Goedemorgen dames, wat is er veel gekletst!

Wat een stress voor de dames met bloedverlies! Hopelijk blijft het bij ons allemaal goed gaan!

Hier 2 hele drukke dagen achter de rug, hond bleek een melkkliertumor te hebben, dus die is vrijdag dik 2uur geopereerd, hele rij tepels weg en haar baarmoeder er uit. Ze is nog niet de oude, maar het gaat steeds iets beter. Gister 2 verjaardagen, alleen met m'n dochter heen geweest, ik wilde niet dat de hond de hele dag alleen zou zijn.

Misselijk, ik heb het echt met vlagen, vannacht om 2uur was m'n dochter wakker en toen moest ik bijna overgeven ;)

Sex, ff niet nee, eerste 12w niet denk ik :)

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @lin dat is veel te weinig, probeer eens iets te vinden wat je ook kunt drinken en waarvan je niet direct over je nek gaat qua lucht. Bijvoorbeeld vanillevla of zo? Ik heb voor mezelf een regel: zodra ik overgeef drink ik binnen een half uur een glas chocoladevla (vanillevla kan ik niet meer zien door mijn vorige zwangerschap). Op één of andere manier moet je wel iets binnenhouden, anders beland je in die spiraal en dan raak je heel snel uitgedroogd raken en beland je in het ziekenhuis (been there :().Vanillevla geeft vrij makkelijk over (vond ik dan), chocoladevla overigens ook lol

Bel anders je huisarts voor medicatie. Wellicht dat dat helpt.

@dames met bloedverlies: jeetje wat spannend zeg. Ik snap dat jullie heel erg bang van worden.

@rmd: wat fijn dat alles goed was, maar toch blijft dat bloedverlies wel enorm spannend natuurlijk.

@sseks: staat nog steeds op het vriespunt :p Ik gebruik utrogestan nav mijn ivf poging en ik vind dat te ranzig bleegghh.

20. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die uitslag laat wel lang op zich wachten Kitsune! Hadden ze dat van te voren aangegeven of niet?

Deel Deze Pagina