Hier ook afscheiding..crème achtig indd en soms ook waterig en dan weer wat dik..wisselt heel erg op t moment.
Hier ook zo brandend maagzuur was een week weg maar nu is het er weer! En die pukkels hier ook.... Echt zo erg niet leuk meer...
Hier ook wisselende afscheiding, maar lastig te zeggen door utro en draag al 5 weken inlegkruisjes daarvoor, dus begint allemaal behoorlijk te irriteren. Verder is de misselijkheid nog steeds helemaal weg. Terwijl ik vorig weekend behoorlijk misselijk was. Borsten moe en veel honger zijn er nog en haar vanmorgen geen enkele schone broek die dicht kon...
Hier ook nog steeds wel zin in. En ongeveer 2 uur geleden nog gehad bij ons eindigt samen douchen meestal in sex
Verloskundige vanmiddag gebeld, zolang ik geen hevige krampen krijg een rood bloed Was er nog niet echt iets aan de hand. Ik moet dus nog netjes wachten tot 26 mei voor mijn eerste echo. Ik voel mij nu niet echt zwanger. Heb soms wel een beetje een misselijk gevoel wanneer ik niet op tijd eet of wanneer ik te veel eet. In mijn vorige zwangerschap had ik met 5 weken aan een flink afkeer voor bepaalde geuren. O.a. Pepernoten, koffie en mijn shampoo die ik al jaren gebruik. Nu nog gewoon geen last van. Met 5 weken en 5 dagen begon bij mij de vorige zwangerschap de zwangerschapsziekte HG. Ik hoop echt dat het mij nu bespaard blijft. Geen geen zin in om nog weer iedere dag tussen de 10 en 30keer boven het toilet te hangen voordat ik ook maar enige medicatie krijg van mijn huisarts. De vorige keer moest ik eerst in het ziekenhuis terecht komen voordat ik medicatie kreeg tegen de misselijkheid en het braken.
Wat waardeloos van jou huisarts mrd!!! Mijn vriendin is ook altijd zo misselijk en begint gewoon standaard vanaf ene posi test met primepran. Zo kan ze het onderdrukken.... Als ze ook maar iets later begint dus wanneer de misselijkheid daadwerkelijk op komt treden met 6 weken dan is het helemaal mis Rn krijgt ze het niet meer onder controle. Als je wel weer zo ziek word gewoon erop staan dat je wat krijgt hoor! En anders in het weekend of avond naar hap.
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡ Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡ Strandbal87, ? jaar, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje JevD, 35 jaar, 3e kindje kroelen, 27 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡ Claudy, 32 jaar, 2e kindje onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje joo2, ? jaar, 3e kindje 6. theeleut55, ? jaar, 1e kindje 7. 8. Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡ 9. shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡ 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lola3, 29 jaar, 1e kindje Melis123, ? 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, ? jaar, 2e kindje 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje piko, 36 jaar, 2e kindje Mamavand, 29 jaar, 3e kindje 14. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje WeFly, 31 jaar, 1e kindje Lintatje, 31 jaar, 2e kindje 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje Totaal aantal : 36 Afspraken : 18 april - lin1989 - 1e echo 18 april - joo2 - intake 19 april - Lieke86 - 2e echo 19 april - Mamavand - controle echo 19 april - joo2 - 1e echo 19 april - annneliesje - 1e echo 20 april - Koekie2 - 1e echo 21 april - 4dogs82 - 1e echo 21 april - Strandbal87 - 1e echo 21 april - Marcella1985 - 1e echo 21 april - theeleut55 - 1e echo 25 april - Melis123 - intake vk 26 april - Sjamanen - 2e echo 26 april - Lola3 - 1e echo 26 april - Kimmiez - intake vk 28 april - ingie87 - 1e echo 28 april - Lies1994 - 1e echo 28 april - Desstiiny - 1e echo 29 april - Yaisa - intake 1 mei - onzekeredame - termijn echo 2 mei - bubblybaby - 1e echo 2 mei - MamvanD - echo gyn 3 mei - MiekieLief - controle echo 3 mei - Yaisa - controle echo 4 mei - Claudy - intake 4 mei - prima - 1e echo 6 mei - Kitsune - 1e echo 9 mei - Claudy - 1e echo 10 mei - JevD - 1e echo 11 mei - piko - intake 11 mei - MissRedDragon - Intake 13 mei - ChantallCindy - termijn echo 19 mei - ciprilla - termijnecho 26 mei - MissRedDragon - 1e echo MvM : Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Wat is er een hoop bij bijgekletst. Welkom en gefeliciteerd alle nieuwe! Lin en joo succes met de echo's vandaag! Mrd wat onwijs zuur van je huisarts zeg hopelijk krijg je het snel onder controle de misselijkheid.
Succes met de echo's Afscheiding oh gelukkig herkenbaar dus kan me dat totaal niet herinneren van mijn vorige zw maakte me al druk om niks dus. Maagzuur hier ook veel last van maagzuur vooral net in de ochtend en in de avond
Heel veel succes!! Laat maar meteen weten hoe het is gegaan! Hoe is het met de kwaaltjes bij de andere dames? Hier over de 6 weken inmiddels (volgens mijn eigen berekeningen) heb sinds een paar dagen geen zeurende buikpijn meer. wel nog gevoelige borsten, maar dat was het dan ook! Wel iets meer moe dan normaal maar ook niet noemenswaardig. Die zeurende buikpijn gaf me nog het gevoel dat er vanalles gebeurde in m'n buik nu is dat weg Maakt me zo onzeker zo weinig kwaaltjes!! En echo duurt nog ruim een week.. Pfff! Heb geen bloed dus dat geeft wat moed.. Hoe is het met jullie?
Dank jullie wel meiden, ik heb vanmorgen heel boos de huisarts weer opgebeld en heb de emesafene afgedwongen! Ik ben gezegd ik wil niet weer meer 7 weken zwanger in het ziekenhuis liggen compleet uitgedroogd.
Ik heb ook weinig kwaaltjes, ook minder dan bij m'n dochter volgens mij? Wel af en toe even misselijk. M'n tepels zijn ook gevoelig (borsten zelf niet, die zijn nog in productie voor m'n dochter ). Tja en moe, maar dat was ik al, m'n dochter is niet zo'n beste slaper
Hoe reageerde je huisarts mrd? Meiden met echo succes! Hier ook vorige week weinig klachten nu sinds gister weer zere borsten en enorm maagzuur! Verder gaat het wel goed! Geen zeurende buikpijn meer. Morgen de echo. Hopen dat het hartje klopt.... Spannend!