1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Oohhhhh wat fijn die goede echo's met kloppende hartjes.... Ik wil ook!!! 4 mei pas dus moet nog even wachten. Zit ook nog aan de utrogestan en daardoor al tijden geen sex. Afgelopen maanden veel last van lijf door bijwerkingen en die afscheiding van utrogestan is ook niet fijn. Vriend begon dus al te klagen.... :) snap het wel hoor maar voor mij hoeft het even niet.
    Vanmorgen een emmertje in mijn auto gezet omdat ik zo misselijk was. Gelukkig niet nodig gehad maar wel fijner idee dan niets bij de hand hebben. Ik lig iedere avond vroeg op bed want ben erg moe. Straks ook een lekker kruikje maken en dan naar bed. Droom wel erg druk merk ik.

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier droom ik ook zo actief. Soms het idee dat ik niet eens slaap.
    Verder niet echt misselijk m'n borsten zijn wel wat zwaarder en doen over de hele dag wel wat pijn. Niet dat ik verga als ik eraan kom maar weet niet gewoon raar. Ergste vind ik nog die Gore maagzuur..... Word er echt gek van.

3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Prima krijg jij ook steeds meer last van de utro, ik ben echt het idee dat ik een enorme schimmelinfectie van dat spul krijg, heb zo veel jeuk...

Is het al donderdag, ik kijk zo uit en op tegen de echo, zou het ons eindelijk gegund zijn na al die jaren, spannend.

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik ben ineens vaak midden in de nacht wakker..zo raar en droom ook heel raar..zo maf dat heb k normaal nooit zo erg.

Sex al weken niet ivm het traject en utrogestan gebruik. Geeft zoveel zooi en ml begrijpt het wel gelukkig en denk dat k nog even wachten tot het voor mij safe voelt ;)

M'n borsten zijn alleen gevoelig nog en nog niet gegroeid maar wat nog niet is kan nog komen haha!

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Lin gefeliciteerd met de goede echo.

Hoe was de intake geweest Joo?

MRD goed dat je voor jezelf opkomt...

Meiden die morgen echo hebben... heel veel succes.
    Ik moet nog een dagje langer wachten

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gefeliciteerd!!

Joo2, oh ik dacht dat je ook vandaag de echo had, maar zag nu indd alleen de intake en morgen echo, raar dat ze dat niet in 1x doen, als je werkt moet je 2x vrij nemen.

Dames die morgen mogen; succes!!! Ik kan niet wachten tot het donderdag is en ik mag :)

Destiny, neee! :$:D ik wil gewoon m'n B'tjes weer terug als ik met BV stop hoor :D :D :D ik heb maar 3 voedingsbh's in deze maat en heel veel en hele mooie in B75 :p maar ik denk als ik m'n best ga doen om af te vallen, na deze baby ga ik écht sporten ;) moet 10kg af nog, dat m'n omvang dan sowieso wel weer 75 wordt, misschien C? :)

7. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Ik begon hier ook met een kleine 75B, maar inmiddels is mijn (enige) bh met 75C al wat krap geworden. :) Als ik jullie verhalen zo lees kan ik wel met E uitkomen dus, haha, wie had dat ooit gedacht! Ik heb overigens zo'n hele zachte (suffe) rekbare zwangerschaps BH gekocht. Niet erg sexy, maar voor nu wel even comfortabeler. :)

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    4dogs82: ik heb zelf 5 maanden borstvoeding gegeven (daarna stopte bij mij de melkproductie) en toen slinkten ze dus wel iets, maar zit nu nog op 80D....nou moet ik zeggen dat daarna helaas ook nog wat kilootjes eraan bleven (of eigenlijk weer bij kwam na het stoppen met BV), dus dat zal ook wel verklaren waarom het nog geen Btjes zijn...wil inderdaad na een 2e kindje ook 10 kilo afvallen...dus wie weet!:D

Kitsune: comfortabel is niet altijd modieus:p..maar ach als het lekker zit, waarom niet....enneh wat dacht je van BV bh's...ook zo charming:D (moet wel zeggen dat die van de Hema erg fijn zaten, maar dat is mijn mening)

9. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    dank jullie meiden!
    Merk dat het spannende er nog niet af is! dat zal denk pas na 12 weken zijn! maar voor nu zijn we verder als dat we ooit geweest zijn! leeft er een kindje in mij met een kloppend hartje! en proberen we heel hard (in hoeverre dat lukt met gierende hormonsters, een rommelende misselijke buik en reële gedachtes) hiervan te genieten!

Het is vast allemaal heel herkenbaar voor jullie!

meiden met een echo morgen succes!

borsten. phoe!! ik heb een 80a dus mijn man vind het niks vervelend! en als ze veranderen in een btje.. kan ik eindelijk makkelijk leuke setjes kopen! ;) hihi! ze zijn nu igg al behoorlijk gegroeid! positief! maar even wennen. ze zitten soms gewoon in de weg!

de emensafenen lijkt te helpen! joehoe! dat is igg al iets! Ik heb de zetpil variant!
    wanneer namen jullie het in? op de bijsluiter staat savonds en evt smorgens. een vriendin van mij adviseerde voor het avondeten. en dan verder niks.

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik deed het voor het slapen gaan! Dan werd ik ochtends niet zo beroerd wakker!

11. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Bij de eerste zwangerschap zijn mijn borsten van 85 A/B (grote A en kleine B) naar 85 D gegaan en op dit moment zit ik op 80D aangezien ik wat afgevallen ben. geef nog steeds borstvoeding aan mij 8 maanden oude zoontje en ben ook van plan om door te gaan tot het niet meer kan of hij niet meer wil. Maar tot nu toe geniet hij er nog heerlijk van. Zelf wel wat gevoelligere tepels gekregen.

12. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    @lin1989, wat fijn nieuws!

@Miekelief, ik had ook beide keren zwangerschapssuiker waarbij een dieet voldoende was. Ik verwacht het nu ook wel weer te krijgen. lk vond het dieet best zwaar soms. Zo'n trek en dan toch veel dingen laten staan. Ben ook echt een brood eter en groente eten kost mij erg veel moeite.

Echo's Succes voor de meiden die morgen gaan voor de echo!

@misselijk Hier sinds vandaag toch wel wat kwaaltjes gekregen. Ben vandaag licht misselijk en erg moe. Ben al lang blij als het zo blijft als nu. Was bij mijn zoontje ook zo vreselijk beroerd. Sterkte voor de meiden die zo beroerd zijn. Hoewel het voor een goed doel is, is het erg naar om je zo te voelen. Zeker omdat je er ook niet met een paar dagen vanaf bent. Ik weet nog dat ik mij er vreselijk aan kon irriteren dat iedereen dat zei dat ze ook misselijk waren. Kan natuurlijk, maar je hebt toch echt wel misselijk en misselijk.

@Sex Als ik zwanger ben heb ik 0 libido haha:). Niet de leukste tijd voor mijn man. In het begin bang voor bloed en daarna ging ik gewoon op slot. Beetje raar om te zeggen misschien, maar het is normaal wel eens pijnlijk en daar ben ik dan extra bang voor.

Ik moet helaas nog 3 weken wachten op een echo...

13. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had meer dan melk genoeg bij zoontje, maar mn borsten zijn nooit gegroeid. Dus dat kan ook nog. ;) wel een voller/steviger gevoel, maar altijd dezelfde cupmaat behouden.

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb sowieso al een grote cupmaat, dit werd tijdens mijn vorige zwangerschap nog erger. Ik ben destijds gestopt op 80J (echt ik hoop niet dat ik hier weer uitkom) en dan dag vier of zo na de bevalling....horror.

@lin: wat leuk dat je een kloppend hartje hebt gezien. Probeer het eerst is alleen 's avonds, maar anders gewoon tweemaal per dag om een soort basiswaarde in je lijf op te bouwen.

@mrd wat knap dat je nog borstvoeding geeft. Fijn dat je medicatie hebt gekregen.

@utrogestan: gisteren mee gestopt. Ik vind het doodeng. Heb het idee dat ik tegen een schimmelinfectie aanhik (volgens mij las ik hier nog iemand die dat idee had).

@zwangerschapssuiker: hier gelukkig niet het geval, maar mijn zusje heeft het nu wel en mijn vader heeft diabetes type 2.

@dromen: hier ook het geval, droomde dat ik een tweeling in mijn buik heb zitten haha.

Morgen de eerste echo. Ik ben enorm zenuwachtig, ben zo bang dat het niet op de juiste plek zit :( Doordat ik zenuwachtig ben, ben ik ook weer eens extra misselijk en aan het overgeven (echt...)

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hier ook beetje misselijk
    Wakker!!! Misschien spanning vanmiddag echo. M'n gevoel zegt dat het wel goed zit

16. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Wisselt een beetje. Soms jeukt het ineens enorm en ben ik bang voor infectie maar gelukkig zakt dat ook weer af. Merkte wel dat ik door die troep geneigd was om onder de douche met een washand goed te boenen maar daar kreeg ik juist last van. Nu iets subtieler en speelt irritatie.

17. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Gek dat het per zh zo verschillend is. Ik moet door tm 12 zwangerschapstest. Kan me voorstellen dat het toch spannend is. Wel fijn om zonder die meuk verder te kunnen. Gewoon puur natuur verder broeden. ♡

18. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Voor iedereen die vandaag een echo heeft. Geniet ervan!

Klachten: hier wordt de misselijkheid iets minder vaak maar wel vaak heftiger. Vind het echt moeilijk om soms niet naar de wc te rennen bij een klant. Kopjes thee uit de automaat zijn echt to much. :( dronk al geen koffie dus dat hoef ik niet te bedenken nu.

Borsten: had voorheen 80A en na eerste zwangerschap 80b. Hing voor deze zwangerschap beetje tussen a en b in, maar nu weer vol in 80B. Zijn inderdaad goed strak. Hoop zo dat deze keer de borstvoeding beter lukt dan met me dochter. Die viel in slaap na 1 slok. Na 3 dagen begonnen met volledig afkolven en met 8 weken oud begonnen met afbouwen.

19. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Succes vandaag anneliesje!

Ik geef ook nog steeds borstvoeding, ik wilde afbouwen rond de 6maanden, maar mevrouw drinkt pas sinds een maandje uit een fles, daarvoor weigerde ze dat gewoon. Ook als ze snachts wakker wordt wil ze nog steeds echt m'n borst en geen fles. Dus ik geef nu nog smorgens, smiddags 1x (valt ze makkelijker in slaap) en savonds voor het slapen gaan. Ze wordt de ene nacht 5x wakker, de andere nacht maar 1x, dan krijgt ze dus ook iedere keer wat, maar dat is vaak 2minuten en dan slaapt ze weer. Heb wel flesje geprobeerd, maar dan wordt ze echt boos en blijft ze wakker tot ze borstvoeding krijgt ;) veel eisend meisje :D

Ik zal de lijst er even bij pakken.
    Succes iedereen die vandaag een echo heeft!!

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    1 t/m 15 december 2016

1.
    4dogs82, 34 jaar, 2e kindje
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡
    Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡
    snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡

2.
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡
    Strandbal87, ? jaar, 2e kindje
    Koekie2, 30 jaar, 3e kindje
    JevD, 35 jaar, 3e kindje
    kroelen, 27 jaar, 3e kindje

3.
    Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡
    Claudy, 32 jaar, 2e kindje
    onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje

4.

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♡
    joo2, ? jaar, 3e kindje

6.
    theeleut55, ? jaar, 1e kindje

7.

8.
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje
    Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje
    Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje
    Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡

9.
    shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡

10.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje
    Melis123, ?

11.
    ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon)
    Lies1994, 21 jaar, 1e kindje
    prima, ? jaar, 2e kindje

12.
    Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje

13.
    bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje
    piko, 36 jaar, 2e kindje
    Mamavand, 29 jaar, 3e kindje

14.
    Kitsune, 29 jaar, 1e kindje
    WeFly, 31 jaar, 1e kindje
    Lintatje, 31 jaar, 2e kindje

15.
    Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje
    Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje
    TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje

Totaal aantal : 36

Afspraken :
    19 april - Lieke86 - 2e echo
    19 april - Mamavand - controle echo
    19 april - joo2 - 1e echo
    19 april - annneliesje - 1e echo
    20 april - Koekie2 - 1e echo
    21 april - 4dogs82 - 1e echo
    21 april - Strandbal87 - 1e echo
    21 april - Marcella1985 - 1e echo
    21 april - theeleut55 - 1e echo
    25 april - Melis123 - intake vk
    26 april - Sjamanen - 2e echo
    26 april - Lola3 - 1e echo
    26 april - Kimmiez - intake vk
    28 april - ingie87 - 1e echo
    28 april - Lies1994 - 1e echo
    28 april - Desstiiny - 1e echo
    29 april - Yaisa - intake
    1 mei - onzekeredame - termijn echo
    2 mei - bubblybaby - 1e echo
    2 mei - MamvanD - echo gyn
    3 mei - MiekieLief - controle echo
    3 mei - Yaisa - controle echo
    4 mei - Claudy - intake
    4 mei - prima - 1e echo
    6 mei - Kitsune - 1e echo
    9 mei - Claudy - 1e echo
    10 mei - JevD - 1e echo
    11 mei - piko - intake
    11 mei - MissRedDragon - Intake
    13 mei - ChantallCindy - termijn echo
    19 mei - ciprilla - termijnecho
    26 mei - MissRedDragon - 1e echo

MvM :
    Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame

Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

Deel Deze Pagina