gefeliciteerd meiden met kloppende hartjes Kloppend hartje merk dat heel veel dames superblij zijn met de kloppende hartjes mij maakt het juist angstig aangezien het bij ons een x gestopt is na 10weken iemand andrs dit ook meegemaakt? Borstvoeding hier gewoon flesvoeding. Mooie echo foto
Gefeliciteerd degene die een mooie echo hebben gehad Hier ook gekozen voor borstvoeding, hoop dat het gaat lukken nog helemaal geen ervaring mee natuurlijk.
Ik ben zo mega gaar... moe moe moe. Vannacht moest ik tig keer naar de wc. Echt lekker geslapen heb ik niet.
Ja bij ons kloppend hartje met 12 weken echo een week later een raar gevoel en met de echo bleek het hartje niet meer te kloppen..... Uiteindelijk nog even gewacht maar het kwam niet vanzelf op gang dus uiteindelijk gecurreteerd
Gefeliciteerd dames met een kloppend hartje, wat een fijn nieuws weer! Hopelijk volgende echo's weer zo mooi. Lin1989: ja, mijn misselijkheid wisselt ook per dag. Soms een dag niet, soms een beetje, en soms iets meer. Sowieso ben ik niet super misselijk. Hier ook goed nieuws! Eindelijk de resultaten van mijn bloed binnen. Ik had geen antistoffen, dus krijg een 'gewone' zwangerschap bij de verloskundige en geen medische indicatie. Betekent ook dat de kansen op een miskraam verminderd zijn. HOERA!
Fijn Kitsune! En alle dames die vandaag fijne echo's hebben gehad: gefeliciteerd! Ik voel me kiplekker, niet misselijk of andere fratsen. Alleen nog erg verkouden. Maar als ik jullie verhalen dan zo lees ga ik er gewoon aan twijfelen of het wel goed zit. Volgende week zullen we het weten...
Mooie berichten hier!! ChantalCindy, hartje is toch wel een mijlpaal, maar indd, de eerste 12w worden de belangrijkste dingen gemaakt in je baby, dus het blijft spannend. Je moet er gewoon van genieten en er vanuit gaan dat het goed gaat. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 39w toen mijn man bezorgd thuis kwam, de vrouw van een collega was 37w en de baby was overleden in de buik. Toen ik net bevallen was (41.2) kregen we bericht dat 1 vd 4 meiden vd zwangerschapsgym haar baby tijdens of vlak voor de bevalling was overleden (weet geen details verder). Toch ga ik écht niet tot na de bevalling in de stress zitten of het allemaal wel goed gaat, dan kan je niet genieten en kan je je hele leven overal bang voor zijn ik hoop dat we gauw allemaal voorbij die 12w zijn, dan is het grootste risico geweken
Echo's: o geweldig meiden dat jullie mooie kloppende hartjes hebben gezien! Koekie: jij vast succes morgen met de echo! Kitsune: zo he he eindelijk haha! Wat een fijn nieuws ook voor jou...weer een zorg minder ! Chantalcindy: natuurlijk kan het mis gaan ook al heb je een kloppend hartje gezien...maar het is juist ook heel logisch dat men juist ook ontzettend blij is als er een kloppend hartje wordt geconstateerd! Bij mijn laatste zwangerschap bleek bij de 8 weken echo geen hartje en dat is wel het laatste wat je wilt zien bij een eerste echo op een termijn dat er zeker een hartje had moeten wezen (ongeacht dat je niet in de toekomst kan kijken als je wel een kloppend hartje zou hebben gezien en het later alsnog mis gaat). Een kloppend hartje betekent dat de droom in ieder geval niet direct in duigen valt en geeft hoop voor een volgende echo...met als einddoel de hoop op een onbezorgde zwangerschap en eindigend met een mooi levend kindje in je armen. En ja...ikzelf zou na een 'vroege' echo met kloppend hartje nog steeds de angst hebben dat het alsnog misgaat, maar als ik dit keer bij de 8 weken echo een mooi hartje gaat zien zal ik zeker een hele diepe zucht slaken en er weer wat meer vertrouwen in hebben en dan zien we wel weer wat het ons gaat brengen.
Ja, ik heb het jammer genoeg mee gemaakt. Na 2 goede echo's met "een sterk kloppend hartje" ging het alsnog mis. Een hele harde domper, wij rekenenden er helemaal niet meer op dat het mis zou gaan. Daarom zou ik het liefst tot 12 weken wachten met een echo. Maar mn man zoekt bevestiging, dus daar ga ik maar in mee.
Ja zou ik ook leuk vinden om te zien van de anderen. Jij had trouwens ook al een mooie duidelijke echo
Dames wat super die kloppende hartjes!! Geweldig nieuws voor jullie! Ik ben over een week aan de beurt! Ik vind het zo spannend..
Fijn al die kloppende hartjes Fijn meiden. Nu de rest nog en dan kunnen we praten over het geslacht (geslachtbepaling) wanneer gaan Julie die doen ik denk dat ik dat met 15 weken ga doen
Bij m'n jongste met 12 weken 5 dagen gedaan en was overduidelijk een jongen! Maar nu weten we nog niet of we het willen weten!
Dit wordt ons eerste kindje, en m'n vriend wil niet weten wat het wordt! Ik ben heel nieuwsgierig en wil wel weten wat het wordt! Dat wordt nog even discussie voeren 😉
Wij gaan rond week 16 een pret echo doen om het geslacht te bekijken, het lijkt me leuk om het niet te weten en het als verassing te bewaren, maar ik kan m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, ook vind ik het praktisch om te weten. Bij m'n dochter wist ik het al met de 13/14 weken, zag een duidelijke NUB bij de nekplooimeting, maar dat is 75% zeker, met 16w kregen we de bevestiging
Van harte gefeliciteerd meiden met de kloppende hartjes! Ben stiekem jaloers op jullie hihi Op dagen als vandaag twijfel ik zo erg. Misselijkheid onder controle door gewoon regelmatig te eten. Niet moe..niet emotioneel. En dan steken hebben aan de bovenkant van je schaambeen. Nu ben ik hypermobiel en heb ik tot deze positieve test bij de fysio gelopen voor mijn bekken. Ging goed dus we zijn nu naar 3 maanden blijven staan van bekken gestopt met behandeling. Mede ook door zwangerschap, ze wil niet me bekken verbeteren als het niet hoeft in deze fase zeg maar. Maar ja..nu steken..vorige zwangerschap al heel vroeg bandenpijn. Nu lees ik dat die steken ook uitstraling van de banden kunnen zijn..maar ook voortekenen van een miskraam. Of te wel..ik word gek..niet meer googlen.moest het even van me afschrijven, sorry.
Nu even uitgebreid reageren, er kwam daarstraks visite binnen. Meiden met een goede echo: wat fijn! Proficiat. Zoals ik eerder aan gaf: ik weet niet of het mij donderdag gerust gaat stellen, maar zoals iemand anders heel mooi zei (ik weet even niet meer wie, sorry) voor nu zit het goed, dus voor nu een diepe zucht, een proficiat en een viermomentje! Kitsune, eindelijk! En dan ook nog een mooie uitkomst. Wat fijn! Mijn man is in mei jarig en wil dan aan (schoon)ouders een bijdrage voor een pretecho vragen. We willen dan rond 16 weken een geslachtsbepaling / pretecho plannen. Hebben we bij zoontje ook gedaan. Mooi in het midden tussen termijnecho en 20 weken echo. En ik was helemaal verwonderd van het complete, kleine mini-mensje in mijn buik. Echoscopiste gaf ook aan dat zij 16 weken het mooiste termijn vond voor een pretecho. Je kunt het hele kindje dan compleet in beeld krijgen, dat lukt daarna al snel niet meer omdat het dan te groot is. Ahhh man! Als ik daar zo over zit te dromen, kan ik niet wachten!!!