Sorry gister dagje gewerkt maar wat fijn de meiden met een goede echo Dankjewel dames... ik ben zo zenuwachtig.... pff niet normaal. Hier willen we het geslacht dit keer denk ik niet weten.... dit is onze laatste zwangerschap ( mits alles goed mag zijn/gaan ) en lijkt me ook wel wat om het niet te weten. Bij de meiden wisten we het wel omdat het toen wel makkelijk was omdat ze met z'n 2e waren
Ciprilla hier okk last van! Echo vandaag heel veel succes! Wij mogen eindelijk morgen ik kan niet wachten hopelijk is deze dag snel voorbij 😉
4dogs82 dat is ook een heftig verhaal idd. Ja het kan uiteindelijk altijd nog mis gaan. Maar ben idd blij als we de 12w voorbij zijn. Gelukkig kan ik er wel van genieten. Desstiiny ja daar heb je ook weer gelijk in. Strandbal. Oh ik ga ook niet graag voor de 12w voor echo heb er nu 1 gehad en dan de termijnecho Geslacht wij doen rond de 16w geslachtsecho Mamavand zal mijn echo foto hieronder plaatsen is van 6w 5d
Ik ben morgen pas om 16.15 aan de beurt. Maar is niet erg, overdag gewoon werken. Daarna hoef ik niet terug naar mn werk dus kan ik alles thuis op het gemakje verwerken/ op die roze wolk klimmen!
Mooie echo chantalcindy . Mooi om zo'n bewijs in handen te hebben dat je echt zwanger bent hé? ! Hier sinds gisteravond ineens flinke keelpijn. Vorige maand bij hap gezeten omdat ik flinke keelamandelontsteking had en mijn eigen speeksel niet eens kon wegslikken. Was zo ziek. 40 graden koorts erbij en alleen maar slapen . Nu is het dus weer terug. Weet dat de enige oplossing als het vaak terug komt is om de keelamandelen te verwijderen. Alleen als je volwassen bent schijnt dat niet zo'n pretje te zijn qua pijn èn kan het weken duren voor je weer fit genoeg bent om volledig te functioneren? Iemand hier ervaring mee en een positief verhaal? Lees namelijk alleen dit soort horrorverhalen. Los daarvan zullen ze geen amandelen gaan weghalen als ik zwanger ben maar dat terzijde....
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡ Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡ Strandbal87, ? jaar, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje JevD, 35 jaar, 3e kindje kroelen, 27 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡ Claudy, 32 jaar, 2e kindje onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♡ joo2, ? jaar, 3e kindje ♡ 6. theeleut55, ? jaar, 1e kindje 7. 8. Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡ 9. shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡ 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lola3, 29 jaar, 1e kindje Melis123, ? 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, ? jaar, 2e kindje 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♡ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje piko, 36 jaar, 2e kindje Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♡ 14. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje WeFly, 31 jaar, 1e kindje Lintatje, 31 jaar, 2e kindje 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje Totaal aantal : 36 Afspraken : 20 april - Koekie2 - 1e echo 21 april - 4dogs82 - 1e echo 21 april - Strandbal87 - 1e echo 21 april - Marcella1985 - 1e echo 21 april - theeleut55 - 1e echo 25 april - Melis123 - intake vk 26 april - Sjamanen - 2e echo 26 april - Lola3 - 1e echo 26 april - Kimmiez - intake vk 28 april - ingie87 - 1e echo 28 april - Lies1994 - 1e echo 28 april - Desstiiny - 1e echo 29 april - Yaisa - intake 1 mei - onzekeredame - termijnecho 2 mei - bubblybaby - 1e echo 2 mei - MamvanD - echo gyn 3 mei - MiekieLief - controle echo 3 mei - Yaisa - controle echo 4 mei - Claudy - intake 4 mei - prima - 1e echo 4 mei - lin1989 - 2e echo 6 mei - Kitsune - 1e echo 9 mei - Claudy - 1e echo 9 mei - Lieke86 - afspraak gyn en 3e echo 10 mei - JevD - 1e echo 10 mei - Ummk - termijnecho 11 mei - piko - intake 11 mei - MissRedDragon - Intake 13 mei - ChantallCindy - termijnecho 13 mei - annneliesje - termijnecho 17 mei - joo2 - termijnecho 19 mei - ciprilla - termijnecho 20 mei - MissRedDragon - 1e echo 1 juni - MissRedDragon - Nekplooi meting MvM : Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Geen constipatie hier. Al 3 weken diarree ook kut. Joo, gefeliciteeeerd Misselijk, ik ook. Ik functioneer nu op 10%
Belde net t uwv! Ze wilden weten hoe het met me gaat. Hebben ze me op twerk al ziek gemeld ivm de zwangerschap. Pff gaat mij ff wat te snel! Oow vervelend dogs! Ik haat spugen ook zo! Bubblybaby wauw 10% vandaag.. succes! Hopelijk ben je niet aan t werk!
Ik ben thuismama, dus dat scheelt. Maar met een drukke peuter en huishouden wat erg achter begint te lopen heb ik het ook erg druk .
Haha Dogs82 dat plaatje! Ohhh vreselijk dat je zo misselijk bent! heb je het kunnen inhouden? Heel veel succes ...
Ik functioneer ook niet helemaal voor de 100% ... Ik werk fulltime als maatschappelijk werker.. hoop echt dat die misselijkheid me bespaart blijft anders val ik meteen door de mand!
Sterkte 4dogs82! Ik vind kotsen ook een van de ergste dingen. Blehhh! Hopelijk blijft het je bespaard. Hier heel soms klein beetje misselijk, maar meestal nergens last van. Behalve dat ik nogal traag en moe ben heb ik niet hele duidelijke klachten nog.
1 drukke peuter kan soms genoeg energie slurpen! Ik ga morgen weer werken dan heb ik 12 stuiterende peuters om me heen! (Kinderopvang) ben benieuwt! Hihi
Hè meiden! Wat fijn al die goede echo's! Ik lees op het moment meer mee dan dat ik reageer, nog een soort van zelfbescherming omdat het nog zo onzeker is... Gister de vk aan de telefoon gehad. Ze vind het erg hoopvol dat ik na vrijdag geen bloedverlies meer heb gehad. Ook nemen de kwaaltjes toe. Ik ben me toch een partij misselijk, amper zin in eten en als ik dan toch wat lust zit ik snel vol. Probeer de hele dag kleine beetjes te eten maar sommige dingen gaan me echt tegen staan. En eindelijk beurse boobies... Ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden en als de echo 3 mei er goed uit ziet ga ik weer volop meekletsen. Ook ik meld me pas bij de fb groep aan als de echo goed is en de groep geheim.
Sorry even een heel erg ego bericht maar Jeeeeej we hebben een kloppend hartje gezien Termijn geeft aan 7.4 dus mooi op schema... zo blij