Gefeliciteerd Koekie!! Dames die ook morgen een echo hebben: succes!! Ik zit nu al in de zenuwen gelukkig mogen we vroeg (8:30). Ik heb trouwens niet hoeven spugen, maar heb ook pas vanavond wat kunnen eten..
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡ Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡ Strandbal87, ? jaar, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje ♡ JevD, 35 jaar, 3e kindje kroelen, 27 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡ Claudy, 32 jaar, 2e kindje onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♡ joo2, ? jaar, 3e kindje ♡ 6. theeleut55, ? jaar, 1e kindje 7. 8. Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡ 9. shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡ 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lola3, 29 jaar, 1e kindje Melis123, ? 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, ? jaar, 2e kindje 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♡ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje piko, 36 jaar, 2e kindje Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♡ 14. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje WeFly, 31 jaar, 1e kindje Lintatje, 31 jaar, 2e kindje 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje Totaal aantal : 36 Afspraken : 21 april - 4dogs82 - 1e echo 21 april - Strandbal87 - 1e echo 21 april - Marcella1985 - 1e echo 21 april - theeleut55 - 1e echo 25 april - Melis123 - intake vk 26 april - Sjamanen - 2e echo 26 april - Lola3 - 1e echo 26 april - Kimmiez - intake vk 28 april - ingie87 - 1e echo 28 april - Lies1994 - 1e echo 28 april - Desstiiny - 1e echo 29 april - Yaisa - intake 1 mei - onzekeredame - termijnecho 2 mei - bubblybaby - 1e echo 2 mei - MamvanD - echo gyn 3 mei - MiekieLief - controle echo 3 mei - Yaisa - controle echo 4 mei - Claudy - intake 4 mei - prima - 1e echo 4 mei - lin1989 - 2e echo 6 mei - Kitsune - 1e echo 9 mei - Claudy - 1e echo 9 mei - Lieke86 - afspraak gyn en 3e echo 10 mei - JevD - 1e echo 10 mei - Ummk - termijnecho 11 mei - piko - intake 11 mei - MissRedDragon - Intake 13 mei - ChantallCindy - termijnecho 13 mei - annneliesje - termijnecho 17 mei - joo2 - termijnecho 19 mei - ciprilla - termijnecho 20 mei - MissRedDragon - 1e echo 1 juni - MissRedDragon - Nekplooi meting MvM : Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!
Gefeliciteerd Koekie! Hier misschien een stom paniekvraagje: ik heb sinds een paar uur hele pijnlijke stekende pijn linksonder in mijn buik. Ik ben ook extreem moe vandaag. Geen bloed. Is dit iets om me zorgen over te maken of hoort het erbij en heeft mijn baarmoeder een groeispurtje ofzo?
Koekie gefeliciteerd! Kitsune: ik denk idd iets van je baarmoeder of je banden die je nu voelt. Zolang je maar geen bloed hebt.
Kitsune Google eens bandenpijn en dan bij de plaatjes. Er is n plaatje die heel duidelijk de plek aangeeft! Zit het daar? T kunnen best felle steken zijn! Gefeliciteerd koekie!!
Gefeliciteerd koekie! Wij mogen eindelijk morgen! Ik kan niet wachten 😊 gelukkig in de ochtend al de afspraak staan.
Gefeliciteerd Koekie! Succes wie morgen aan de beurt is voor een echo! Hier vanochtend op het werk ineens flinke misselijkheidsaanval en soort dizzy gevoel. Werk in de zorg, dus zal denk ook van de warmte zijn geweest in combi met alle luchtjes en laag suikergehalte. Gauw toen maar naar het balkon gevlucht en frisse neus gehaald...dat hielp gelukkig. Al meer die ineens op het werk zo plotseling werden 'overvallen' met zo'n 'aanval'?
Destiny, niet op het werk, ik ben thuisblijfmama maar heb al een paar keer gehad dat ik een soort licht in m'n hoofd word en even moet gaan zitten.. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook veel gehad.
Koekie super!!! Gefeliciteerd Meiden morgen met een echo succes. Kitsune hier vandaag ook extreem moe! Dus ik denk dat het erbij hoort hoor!
Dankjewel meiden. Het voelt ook echt fijn. Was heel benieuwd of het er 1 of 2 waren omdat we 2 follikels hadden maar toch 1. Ook wel bijzonder want dat is toch een andere zwangerschap dan een tweeling zwangerschap. Mag ik beide een keer meemaken Steken is denk ik bandenpijn. Meiden met morgen een echo... heel veel succes (en plezier ) Oh ja 10 mei heb ik mijn 2e echo en denk dat dat ook mijn termijn echo is. Daarna pas ik mijn banner aan
@Koekie2, gefeliciteerd! @bubblybaby hier hetzelfde, ook een soort diarree. BV Ga proberen 3 maanden te kolven. Mijn zoontje had gelijk een flesje gekregen ivm een slechte start. Die wilde niet. Kolven ging moeizaam en omdat ik erg zwak was van de ks en het vele bloedverlies ben ik snel gestopt. Bij mijn dochter liep het heel snel terug en met kolven ging het heel erg langzaam. Zat drie kwartier voor een flesje. Het is ook echt helemaal niets voor mij. Het is echt puur voor het kind dat ik het probeer. Heb er echt niets mee. Moet ook om 8 uur de deur uit met 3 kinderen (hopelijk) straks, dus moet ook allemaal wel lukken. Mijn man werkt in het buitenland dus die is van maandag t/m donderdagnacht weg dus sta er veel alleen voor. Misselijk, hier alleen een licht misselijk gevoel en de hele dag een hongergevoel. Mag niet klagen. Mijn ervaring is dat het spugen wel went. Ik nam altijd een glas water mee, dan gaat het makkelijker. Voor mij woog de opluchting na het spugen zwaarder dan de 'angst'. Kon het overigens ook niet inhouden en spuugde de hele dag door. Mijn echo is verzet naar 6 mei. De 10e kon ik toch niet, omdat mijn dochter vakantie heeft van de psz. De meivakantie van mijn kinderen valt niet tegelijk dit jaar. Dan ben ik volgens hun berekening 9.2 weken en dat is het minimum voor een termijnecho. Volgens mijn eigen berekening kan dat niet en zou ik dan 10 weken moeten zijn, want ik weet precies wanneer het gebeurd is.
Wat spannend yaisa! Kan me voorstellen dat je na dat bloedverlies erg onzeker bent of het allemaal wel goed gaat. Vind het feit dat het bloeden gestopt is en je nieuwe kwaaltjes hebt wel positief klinken. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen meis.
Wat fijn voor je koekie, gefeliciteerd. Alle dames die morgen een echo hebben, succes Ik heb echt een rotdag gehad op het werk.. valt me allemaal harstikke zwaar. Volgende week is gelukkig mijn laatste dag en dan kan ik lekker thuis gaan genieten van de zwangerschap, ik kijk er echt naar uit.
yaisa wat hoopvol dat je geen bloedverlies meer hebt gehad tot nu toe meid! hopelijk blijft dat zo! ik duim! meiden met een echo morgen succes!! ik duim! JevD knap dat je wilt gaan kolven zeg! zeker omdat het de vorige keer zo'n opgave was! Hier ga ik daar allemaal pas over na denken als ik de 12 weken voorbij ben! vanavond weer even in paniek.. harde buik, gierende hormonen.. tegenopzien om morgen weer te werken met die misselijkheid! etc.. zorgen om niks maar genoeg stof voor paniek!
Thanks dames, heb bandenpijn opgezocht en de plek die aangegeven wordt op de plaatjes klopt volledig bij waar het bij mij zit. Ik ben weer helemaal gerustgesteld. Balen van je rotdag ciprilla, maar gelukkig is het voorbij! Kan me voorstellen dat het met zwaar fysiek werk zoals in de zorg ook erg zwaar is! Gelukkig heb ik nu vooral zittend werk en kan ik veel thuis doen, dat scheet enorm. Concentratie is echter wel eens beter geweest.
Hoi dames, sorry voor mijn afwezigheid (mooooooeeeeee!), niet veel puf gehad om te lezen of bijschrijven. Morgen lees en schrijf ik bij . Aangezien vandaag mijn huis van boven tot beneden is uitgesopt (heb nu al poetsdrang pff dat wordt wat) hoef ik morgen niets te doen en heb ik tijd voor mezelf als m'n dochter op school zit. Wil alleen even snel zeggen dat ik gisteren weer een mooie echo met nog steeds een kloppend hartje had . Ukkie was gegroeid van 5,6 mm op zaterdag naar 7 mm gisteren. tot morgen!