1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ahh claudie sterkte!!!

2. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Claudy wat ongelofelijk rot. Had je al een eerste echo gehad of wordt dit de eerste? Hopelijk is het loos alarm! Knuffel

3. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterke Claudy. Tis nooit leuk bloedverlies ook al hoeft het niet fout te zijn

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Haha k had eerst de link nog niet gelegd maar nu wel :)

Ja zit een echo praktijk om de hoek die Kunnen het dan al zien en bij m'n zoontje ook gedaan en dat klopte :)

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @mamavand gewoon hier blijven hoor :) ik ga er ook vanuit dat k de 40 niet ga halen zoals de vorige keer ;)

@claudy sterkte en zeker doen die echo!

@kitsune fijn dat alles goed is!

Hier alleen erg misselijk in de ochtend en verder overdag wordt k naar van dat honger gevoel en dan krijg k helemaal nix weg maar nu gaat 't wel weer..alleen erg kokhalzen maar nog niet spugen. Heb net 2 waterijsjes op :)

6. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    claudy sterkte al hoeft bloedverlies idd niet meteen slecht nieuws te zijn. Duim voor je

Dames met een goede echo gefeliciteerd

November hier word het waarschijnlijk ook rond de 37-38 weken dus valt het ook in november.

Kots misselijk was doodmoe denk ga optijd slapen lag om 8 uur in bed en om kwart over 9 kon ik eruit flink overgeven nu nog misselijk :(

7. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Theeleut: dit is mijn eerste echo.

De vk belde met een uur al terug en we konden direct komen. Eerst heeft ze het uitwendig geprobeerd maar daar kon ze niets zien. Toen inwendig. Daar zag ze een heel mooi dooierzakje en een vruchtje. Verder geen tekenen van een miskraam. Er was nog geen hartactiviteit te zien omdat ik waarschijnlijk nog maar 5 of 6 weken zwanger ben. Veel korter als mijn eigen berekeningen. Deze bloeding was waarschijnlijk een innestelingsbloeding. De volgende echo laten we gewoon op 9 mei staan omdat eerder gewoon geen zin heeft tenzij het bloeden natuurlijk veel erger wordt. Ik vind het wel erg spannend allemaal.

8. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Claudi wat fijn dat je gisteravond nog even kon komen! Hopelijk ben je nu iets gerust gesteld! T duurt nog zo lang voor je tot het 9 mei is. Maar veel afleiding zoeken!

Misselijkheid: hier was ik vorige week en afgelopen weekend heel misselijk en absoluut geen eetlust. Sinds maandag gaat het ekke dag beter. Is de misselijkheid weg en de eetlust wat terug! Super fijn. Misschien heb ik mijn piek al gehad. Geen idee. Ik probeer me er maar niet ongerust over te maken!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Claudi fijn dat je gister avond nog terecht kon.

Had je een regelmatige cyclus?
    Of weet je wanneer je eisprong was?
    Ik wil je niet verder ongerust maken. Maar bijna 2 weken verschil in uitrekening en echo was bij mij vaak geen goed teken.
    En idd je zou dan voor de 6e week zitten. Hier bij de jongste met 5.4 dagen kloppend hartje gezien nu met 6.0

Daarom vraag ik hoe zeker ben je van je eigen berekening en komt dat overeen met een eventuele positieve test.

10. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Lin ik had ook met 5.5 week de piek leek en echo was prima. Ik kan er wel mee leven niet misselijk zijn denk ik ;)

Hier eerste dag zonder utro, spannend vind ik het. En fijn dat ik van die ballen af ben. Moet nog wel een candida kuurtje halen denk ik, jeuk als een malle.

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    claudy fijn dat je meteen terecht kon.

Piep nacht pff wat een nacht overgeven maagzuur. 2 uur geslapen jelmer om half 7 wakker pff nu effe met een deken op de bank ploffen ook ontzettende last van mijn baarmoeder

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Chantalcindy.... Hoe bedoel je laat van baarmoeder?
    Ik heb namelijk ook zo laat onderin m'n buik net of er een ballon opgeblazen word die steeds meer opgepompt word! Heel apart.... Ik laat voor de zekerheid effe urine checken op blaasontsteking

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Even heel snel want ik ben aan het werk.

Dames met een goede echo GEFELICITEERD :D Super leuk.

Hier geen geslachtsbepalingsecho. Ik denk dat het hier een verrassing blijft.

Claudy wat een onzekerheid zeg maar hopelijk komt alles goed.

Iedereen moet hier gewoon blijven kletsen hoor.
    Het gaat om de uitgerekende datum en niet de bevaldatum ;)

14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Claudy, fijn dat je al terecht kon. Hopelijk komt het goed.

Kwaaltjes, Ik heb ook dat alles een beetje wisselt. De misselijkheid blijft wel, maar lijkt wat afgenomen de afgelopen dagen; ik denk dat het komt omdat ik nu dingen eet die ik beter kan verdragen (dat zijn maar een paar dingen..). Geen brandend maagzuur ook daardoor, dus scheelt een hele hoop.
    Mijn buik lijkt nu ook weer een stuk platter, die was eerst natuurlijk hartstikke opgeblazen. Nu eet ik de hele dag door kleine beetjes.
    Ik ben ook een beetje afgevallen volgens mij.

Geslachtsbepalingsecho, Ja, gaan wij ook zeker weten weer doen. :) Bij mijn zoon met 16 weken gedaan, was super leuk. Zo'n 4D echo.

Schoonmoeder, ze is een zweverig typje en is beste vriendinnen met een medium. Zelf is ze ook gevoelig voor dat soort dingen. Belt ze ons ineens uit het niets op toen ze met die vriendin was, met "Dus... *mijn naam* zal wel moe zijn he? Is er niet iets dat ik moet weten? ;) ... iets dat jullie nog niet verteld hebben?"
    Mijn man en ik vonden het een beetje brutaal, vooral na de missed abortion vorige x waarvan ze weet, dus we hebben het haar niet makkelijk gemaakt en ze weet nu nog niets zeker (of ja, ze zal het vast weten, maar we wilden het gewoon nog niet vertellen...).
    Over 10 dagen hebben we de echo en we wilden het in het weekend van moederdag met de echo vertellen. En zo gaan we het gewoon nog steeds doen.

15. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    mamavand hier vooral bovenin me buik zo bij me navel zeg maar voelt alsof hij groeit.

Hier nu weer wat beter pff rusten helpt :) word alleen dement hahah stop de was in de wasmachine wasmiddel erin denk zal is kijken of ie klaar is was ik vergeten het knopje in te drukken hahaha

16. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ik heb nog steeds last van dementie volgens mij. Ga ik op de fiets boodschappen doen ben ik een halfuur bezig met mijn fiets zoeken. Echt geen idee meer waar ik hem heb neergezet..... oeps haha

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahww haha, hopelijk wel terug kunnen vinden? :)

18. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel haha :)

19. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Claudy, Hopelijk weet je snel meer.

Kwaaltjes, beetje licht misselijk gevoel en de hele dag aan het bedenken wat te eten.

Geslachtsbepaling Gaan wij wel doen rond de 15 weken. Vorige keer met 17 weken gedaan. Wil het sowieso wel graag 2 keer horen. Ze hebben het toch nog wel eens fout, dus bij 2 verschillende kijkers wel grote kans dat het klopt.

Hier aan het balen. Mijn wasmachine kapot en een nieuwe besteld. Zou om 1 uur bezorgd worden, maar is gejat. om half 3 zag ik bij de track en trace dat hij om half 2 bezorgd zou zijn inclusief valse handtekening. Ben zooo kwaad, dat mensen dit doen.

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    1 t/m 15 december 2016

1.
    4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♡
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡
    Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡
    snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡

2.
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡
    Strandbal87, ? jaar, 2e kindje ♡
    Koekie2, 30 jaar, 3e kindje ♡
    JevD, 35 jaar, 3e kindje
    kroelen, 27 jaar, 3e kindje

3.
    Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡
    Claudy, 32 jaar, 2e kindje
    onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje

4.

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♡
    joo2, ? jaar, 3e kindje ♡

6.
    theeleut55, ? jaar, 1e kindje ♡

7.

8.
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje
    Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje
    Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♡
    Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡

9.
    shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡

10.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje
    Melis123, ?

11.
    ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon)
    Lies1994, 21 jaar, 1e kindje
    prima, ? jaar, 2e kindje

12.
    Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♡

13.
    bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje
    piko, 36 jaar, 2e kindje
    Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♡

14.
    Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♡
    WeFly, 31 jaar, 1e kindje
    Lintatje, 31 jaar, 2e kindje

15.
    Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje
    Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje
    TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje

Totaal aantal : 36

Afspraken :
    25 april - Melis123 - intake vk
    26 april - Sjamanen - 2e echo
    26 april - Lola3 - 1e echo
    26 april - Kimmiez - intake vk
    28 april - ingie87 - 1e echo
    28 april - Lies1994 - 1e echo
    28 april - Desstiiny - 1e echo
    29 april - Yaisa - intake
    1 mei - onzekeredame - termijnecho
    2 mei - bubblybaby - 1e echo
    2 mei - MamvanD - echo gyn
    2 mei - Strandbal87 - 2e echo
    3 mei - MiekieLief - controle echo
    3 mei - Yaisa - controle echo
    4 mei - Claudy - intake
    4 mei - prima - 1e echo
    4 mei - lin1989 - 2e echo
    6 mei - Kitsune - 1e echo
    9 mei - Claudy - 1e echo
    9 mei - Lieke86 - afspraak gyn en 3e echo
    10 mei - JevD - 1e echo
    10 mei - Ummk - termijnecho
    11 mei - piko - intake
    11 mei - MissRedDragon - Intake
    13 mei - ChantallCindy - termijnecho
    13 mei - annneliesje - termijnecho
    17 mei - joo2 - termijnecho
    19 mei - ciprilla - termijnecho
    20 mei - MissRedDragon - 1e echo
    1 juni - MissRedDragon - Nekplooi meting

MvM :
    Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989,

Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

Deel Deze Pagina