Claudy wat ongelofelijk rot. Had je al een eerste echo gehad of wordt dit de eerste? Hopelijk is het loos alarm! Knuffel
Haha k had eerst de link nog niet gelegd maar nu wel Ja zit een echo praktijk om de hoek die Kunnen het dan al zien en bij m'n zoontje ook gedaan en dat klopte
@mamavand gewoon hier blijven hoor ik ga er ook vanuit dat k de 40 niet ga halen zoals de vorige keer @claudy sterkte en zeker doen die echo! @kitsune fijn dat alles goed is! Hier alleen erg misselijk in de ochtend en verder overdag wordt k naar van dat honger gevoel en dan krijg k helemaal nix weg maar nu gaat 't wel weer..alleen erg kokhalzen maar nog niet spugen. Heb net 2 waterijsjes op
claudy sterkte al hoeft bloedverlies idd niet meteen slecht nieuws te zijn. Duim voor je Dames met een goede echo gefeliciteerd November hier word het waarschijnlijk ook rond de 37-38 weken dus valt het ook in november. Kots misselijk was doodmoe denk ga optijd slapen lag om 8 uur in bed en om kwart over 9 kon ik eruit flink overgeven nu nog misselijk
Theeleut: dit is mijn eerste echo. De vk belde met een uur al terug en we konden direct komen. Eerst heeft ze het uitwendig geprobeerd maar daar kon ze niets zien. Toen inwendig. Daar zag ze een heel mooi dooierzakje en een vruchtje. Verder geen tekenen van een miskraam. Er was nog geen hartactiviteit te zien omdat ik waarschijnlijk nog maar 5 of 6 weken zwanger ben. Veel korter als mijn eigen berekeningen. Deze bloeding was waarschijnlijk een innestelingsbloeding. De volgende echo laten we gewoon op 9 mei staan omdat eerder gewoon geen zin heeft tenzij het bloeden natuurlijk veel erger wordt. Ik vind het wel erg spannend allemaal.
Claudi wat fijn dat je gisteravond nog even kon komen! Hopelijk ben je nu iets gerust gesteld! T duurt nog zo lang voor je tot het 9 mei is. Maar veel afleiding zoeken! Misselijkheid: hier was ik vorige week en afgelopen weekend heel misselijk en absoluut geen eetlust. Sinds maandag gaat het ekke dag beter. Is de misselijkheid weg en de eetlust wat terug! Super fijn. Misschien heb ik mijn piek al gehad. Geen idee. Ik probeer me er maar niet ongerust over te maken!
Claudi fijn dat je gister avond nog terecht kon. Had je een regelmatige cyclus? Of weet je wanneer je eisprong was? Ik wil je niet verder ongerust maken. Maar bijna 2 weken verschil in uitrekening en echo was bij mij vaak geen goed teken. En idd je zou dan voor de 6e week zitten. Hier bij de jongste met 5.4 dagen kloppend hartje gezien nu met 6.0 Daarom vraag ik hoe zeker ben je van je eigen berekening en komt dat overeen met een eventuele positieve test.
Lin ik had ook met 5.5 week de piek leek en echo was prima. Ik kan er wel mee leven niet misselijk zijn denk ik Hier eerste dag zonder utro, spannend vind ik het. En fijn dat ik van die ballen af ben. Moet nog wel een candida kuurtje halen denk ik, jeuk als een malle.
claudy fijn dat je meteen terecht kon. Piep nacht pff wat een nacht overgeven maagzuur. 2 uur geslapen jelmer om half 7 wakker pff nu effe met een deken op de bank ploffen ook ontzettende last van mijn baarmoeder
Chantalcindy.... Hoe bedoel je laat van baarmoeder? Ik heb namelijk ook zo laat onderin m'n buik net of er een ballon opgeblazen word die steeds meer opgepompt word! Heel apart.... Ik laat voor de zekerheid effe urine checken op blaasontsteking
Even heel snel want ik ben aan het werk. Dames met een goede echo GEFELICITEERD Super leuk. Hier geen geslachtsbepalingsecho. Ik denk dat het hier een verrassing blijft. Claudy wat een onzekerheid zeg maar hopelijk komt alles goed. Iedereen moet hier gewoon blijven kletsen hoor. Het gaat om de uitgerekende datum en niet de bevaldatum
Claudy, fijn dat je al terecht kon. Hopelijk komt het goed. Kwaaltjes, Ik heb ook dat alles een beetje wisselt. De misselijkheid blijft wel, maar lijkt wat afgenomen de afgelopen dagen; ik denk dat het komt omdat ik nu dingen eet die ik beter kan verdragen (dat zijn maar een paar dingen..). Geen brandend maagzuur ook daardoor, dus scheelt een hele hoop. Mijn buik lijkt nu ook weer een stuk platter, die was eerst natuurlijk hartstikke opgeblazen. Nu eet ik de hele dag door kleine beetjes. Ik ben ook een beetje afgevallen volgens mij. Geslachtsbepalingsecho, Ja, gaan wij ook zeker weten weer doen. Bij mijn zoon met 16 weken gedaan, was super leuk. Zo'n 4D echo. Schoonmoeder, ze is een zweverig typje en is beste vriendinnen met een medium. Zelf is ze ook gevoelig voor dat soort dingen. Belt ze ons ineens uit het niets op toen ze met die vriendin was, met "Dus... *mijn naam* zal wel moe zijn he? Is er niet iets dat ik moet weten? ... iets dat jullie nog niet verteld hebben?" Mijn man en ik vonden het een beetje brutaal, vooral na de missed abortion vorige x waarvan ze weet, dus we hebben het haar niet makkelijk gemaakt en ze weet nu nog niets zeker (of ja, ze zal het vast weten, maar we wilden het gewoon nog niet vertellen...). Over 10 dagen hebben we de echo en we wilden het in het weekend van moederdag met de echo vertellen. En zo gaan we het gewoon nog steeds doen.
mamavand hier vooral bovenin me buik zo bij me navel zeg maar voelt alsof hij groeit. Hier nu weer wat beter pff rusten helpt word alleen dement hahah stop de was in de wasmachine wasmiddel erin denk zal is kijken of ie klaar is was ik vergeten het knopje in te drukken hahaha
Ik heb nog steeds last van dementie volgens mij. Ga ik op de fiets boodschappen doen ben ik een halfuur bezig met mijn fiets zoeken. Echt geen idee meer waar ik hem heb neergezet..... oeps haha
Claudy, Hopelijk weet je snel meer. Kwaaltjes, beetje licht misselijk gevoel en de hele dag aan het bedenken wat te eten. Geslachtsbepaling Gaan wij wel doen rond de 15 weken. Vorige keer met 17 weken gedaan. Wil het sowieso wel graag 2 keer horen. Ze hebben het toch nog wel eens fout, dus bij 2 verschillende kijkers wel grote kans dat het klopt. Hier aan het balen. Mijn wasmachine kapot en een nieuwe besteld. Zou om 1 uur bezorgd worden, maar is gejat. om half 3 zag ik bij de track en trace dat hij om half 2 bezorgd zou zijn inclusief valse handtekening. Ben zooo kwaad, dat mensen dit doen.
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♡ Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡ Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡ snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡ 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡ Strandbal87, ? jaar, 2e kindje ♡ Koekie2, 30 jaar, 3e kindje ♡ JevD, 35 jaar, 3e kindje kroelen, 27 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡ Claudy, 32 jaar, 2e kindje onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♡ joo2, ? jaar, 3e kindje ♡ 6. theeleut55, ? jaar, 1e kindje ♡ 7. 8. Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♡ Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡ 9. shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡ 10. Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lola3, 29 jaar, 1e kindje Melis123, ? 11. ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon) Lies1994, 21 jaar, 1e kindje prima, ? jaar, 2e kindje 12. Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♡ 13. bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje piko, 36 jaar, 2e kindje Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♡ 14. Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♡ WeFly, 31 jaar, 1e kindje Lintatje, 31 jaar, 2e kindje 15. Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje Totaal aantal : 36 Afspraken : 25 april - Melis123 - intake vk 26 april - Sjamanen - 2e echo 26 april - Lola3 - 1e echo 26 april - Kimmiez - intake vk 28 april - ingie87 - 1e echo 28 april - Lies1994 - 1e echo 28 april - Desstiiny - 1e echo 29 april - Yaisa - intake 1 mei - onzekeredame - termijnecho 2 mei - bubblybaby - 1e echo 2 mei - MamvanD - echo gyn 2 mei - Strandbal87 - 2e echo 3 mei - MiekieLief - controle echo 3 mei - Yaisa - controle echo 4 mei - Claudy - intake 4 mei - prima - 1e echo 4 mei - lin1989 - 2e echo 6 mei - Kitsune - 1e echo 9 mei - Claudy - 1e echo 9 mei - Lieke86 - afspraak gyn en 3e echo 10 mei - JevD - 1e echo 10 mei - Ummk - termijnecho 11 mei - piko - intake 11 mei - MissRedDragon - Intake 13 mei - ChantallCindy - termijnecho 13 mei - annneliesje - termijnecho 17 mei - joo2 - termijnecho 19 mei - ciprilla - termijnecho 20 mei - MissRedDragon - 1e echo 1 juni - MissRedDragon - Nekplooi meting MvM : Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989, Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★ LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!