Oja handig lin, 27, 1ste kindje, 5 december Spannend de echo's die er aan gaan komen. Ik krijg n echo met 7 weken in t zh. Masr hier bij mijn huisarts doen ze met 6 weken al n echo. Misschien dat ik bij hem al eerder n afspraak maak.
miskramen mk's komen veel voor me 1ste en 3de waren vrij vroeg met 6 weken maar bij mijn tweede mk heb ik het hartje zien kloppen en toen was het pas met 12w gestopt toen kreeg ik een curretage dan sta je er denk toch wat andrs in Kwaaltje hier voornamelijk zere borsten af en toe misselijk al 1 x gespuugd. Maar door mijn slechte darmen is de kans groot op veel overgeven helaas Welkom snoop en lin Strandbal ik zou idd ook wat langer wachten met de echo. Ik mag er ook meer maar dat doe ik niet maakt mij alleen maar onzeker . Afspraak maken ik ga straks bellen voor een afspraak ik moet sowieso weer naar de gynaecoloog. ( had bij jelmer zw suiker ben toen ingeleid nooit meer haha werd na 3 dagen een spoedkeizersnede dus als ik nusuiker heb die kans is 99% krijg ik weer een keizersnede eerder dan de uitgerekende datum dus zal half nov worden ) meer die meteen naar. De gynaecoloog moeten?
Ik moet direct naar de gyn wegens behandeling van het zh. Had 2 follikels dus ben benieuwd hoeveel er zitten
Ik hoef denk ik niet naar de gyn, ze hadden het er wel over bij de geboorte van mijn dochter, ik weet het niet meer precies, ik was nog niet terug op aarde, iets met trans, roze wolk, net bevallen enzo maar mijn dochter was "te zwaar", maar ze was ook heel lang (4530gr - 55cm), ze had geen suiker, maar ze wilden de groei nu wel beter in de gaten gaan houden geloof ik?? Ook al liep mijn dochter bij alle echo's gewoon netjes op schema. Ik ga zo bellen
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje MiekieLief, 32 jaar, 2e kindje Ummk, 24 jaar, 2e kindje pienvd90, 23 jaar, 1e kindje snoop22, 34 jaar, 3e kindje 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje Strandbal87, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje JevD, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal aantal : 12 Afspraken : 8 april - Lieke86 - 1e echo 11 april - ciprilla - 1e echo 14 april - Strandbal87 - 1e echo 20 april - Koekie2 - 1e echo 25 april - MiekieLief - 1e echo MvM : Lieke86, Koekie2
Ik kon het niet laten, zo verleidelijk als hij al klaar ligt in het badkamerkastje Hmmmm op een of andere manier worden al mn foto's gekanteld....
Lieke, ooh zo zit dat... lijkt me ook wel een fijn idee idd vooral omdat jij al zoveel hebt meegemaakt. Mooie testen dames. Wat mogen jullie allemaal vroeg voor een echo zeg? Ik mocht ook al voor de 7 weken maar heb het zelf een week later gezet omdat ik het anders allemaal zo onzeker vind.. hebben jullie dat niet?
Net gebeld, ik mag ook al 21 april. Ik dacht dat het altijd rond de 11w was als je niet in de mmm zit. Koekie, ik zou het ook pas met 7w of iets daarna willen hoor. Het is zo zenuwslopend als het net 1 dag te vroeg is en het hartje dus nog niet klopt en je een week moet wachten op de volgende echo..
Hier eerder echo ivm de miskramen gynaecoloog wil toch graag hebben dus denk dat ik voor de 12 w 2a 3 echo's krijg bij jelmer had ik er +\- 20 in totaal de hele zwangerschap dus das best veel. Alleen ik verwacht de 14de nog niet superveel te zien hoor was bij jelmer ook zo. Is idd wel onzeker maar goed ik weet uit ervaring dat een kloppend hartje voor 12 w ook niks wil zeggen helaas.
1 t/m 15 december 2016 1. 4dogs82, 34 jaar, 2e kindje Lieke86, 30 jaar, 2e kindje MiekieLief, 32 jaar, 2e kindje Ummk, 24 jaar, 2e kindje pienvd90, 23 jaar, 1e kindje snoop22, 34 jaar, 3e kindje 2. ciprilla, 23 jaar, 1e kindje Strandbal87, 2e kindje Koekie2, 30 jaar, 3e kindje JevD, 35 jaar, 3e kindje 3. Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje 4. 5. lin1989, 27 jaar, 1e kindje 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal aantal : 12 Afspraken : 8 april - Lieke86 - 1e echo 11 april - ciprilla - 1e echo 14 april - Strandbal87 - 1e echo 14 april - Chantallcindy - 1e echo 20 april - Koekie2 - 1e echo 21 april - 4dogs82 - 1e echo 25 april - MiekieLief - 1e echo MvM : Lieke86, Koekie2, JevD
Oh man ik ben echt van de zenuwen. Hoop dat de tijd na deze week wat sneller gaat. Ik denk er nu de hele dag aan. Het liefst heb ik de echo rond 11/12 weken. Dan kan ik het daarna vertellen. Voor de lijst, ik ben 35 jaar en doe ook mee aan MvM. Ga volgende week denk ik de verloskundige even bellen. Hier ook zwangerschapssuiker gehad vorige keren. Zou erg zware kinderen krijgen. Uiteindelijk 7,5 en 6,5 pond dus valt mee.
@koekie ja het voelt fijner om het door te gebruiken puur voor m'n gevoel. Gyn Gynaecoloog mag je vaak eerder komen indd en nu mag k dus bij de fertiliteitsarts eerder komen scheelt toch weer
4dogs, Je hoort het steeds vaker dat ze bij de vk ook vroeger echo's maken. Chantallcindy, ja ik snap het in jou situatie ook wel hoor. Hier ook heel veel echo's gehad ivm tweeling. Vond het wel fijn die vele echo's. Hopelijk zien we op onze echo's allemaal kloppende hartjes...