1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom Umm!

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Welkom nieuwe meiden!

Zorgen gemaakt om....NIKS! zit een prachtig kindje in m'n bm en al beginnende armpjes en beentjes en hartje klopt mooi en groei is ook top! Je zag al echt een mini mensje zitten zo mooi!!

3. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Wat fijn Lieke. Een hele opluchting.

Hier helaas weer opnieuw wat bloedverlies. Maar heb ook onwijze last van mijn darmen en kan moeilijk naar de wc. Dus ergens zit de hoop dat het daar door komt.

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Claudy k heb je pb beantwoord ;)

5. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Lieke!

He bah Claudy. Je klinkt er voorlopig erg rustig onder. Fijn en goed!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ben wel opgelucht indd toch fijn die bevestiging dat alles goed gaat vanbinnen..hartje was zo mooi te zien :)

26 Mei geslachtsbepaling :)

7. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ben ik vandaag moe en totaal niet gezellig. Gisteren met 4 kids (5 volwassen) een dagje naar de efteling geweest. Op terugweg steken in mijn banden..dus schoonvader heeft verder gereden. Vanochtend tot 9:15 geslapen dankzij een hele behulpzame man die onze dochter still aan het spelen hield. Heb tot 15:00 gewoon op de bank gelegen. Banden bleven pijn doen. Das gelukkig zo goed als over maar ben echt nog zo super moe. Zo lekker mijn bed in zodra dochter slaapt.

Als het morgen nog zo is, meld ik me toch maar ziek. Geen zin in. Voordeel is dat onze vertrouwingspersoon ook de directiesecretaresse is die ziekmeldingen mag aannemen. Zij weet dat ik zwanger ben . Heb aardig veel met haar gesproken na mijn miskraam.

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Oh ik ben ook echt super moe! Terwijl mijn dochter de laatste tijd voorbeeldig slaapt, meestal maar 2x even wakker, soms maar 1x. Vanmiddag storte ik echt in, maar m'n dochter was nog niet moe, dus manlief haar bezig gehouden en ik lekker 2uur geslapen, toen schrok ik wakker van een jammer geluidje van m'n dochter beneden :) had nog best een uur langer kunnen slapen.

Fijn Lieke! Ik weet morgen pas wanneer we weer een echo krijgen, ergens over 2 a 3 weken.

Wij gaan met Koningsdag naar mijn ouders, wel balen dat het slecht weer wordt, maar zullen een rondje mini-kermis en braderie doen en mijn man en mijn vader kennende, daarna in een café/lunchroom blijven hangen, dus ik moet rijden :D

Vervelend Claudy.

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

MRD, wat naar dat je nu al weer zo'n last van HG hebt, ik had gedacht dat het nu misschien minder zou zijn omdat je waarschijnlijk niet weer zwanger van een 2ling zal zijn, dus minder HCG? Maar dat staat los van HG ofzo?

Ik ben ook steeds flink misselijk, ben 2 kilo afgevallen afgelopen dagen, donderdag ochtend woog ik 79, vanmorgen 77, ik heb vooral geen zin in avondeten en geen zin in brood tussen de middag :( wel zin in kippensoep en fruit, ook in slechte dingen als cake en Magnum ijsjes en Solero ijsjes :)

Koekie, wat naar dat je moest kotsen! Niet teveel opoffering voor MvM hoor! Zij verdienen er flink geld mee en als het "op" is (lees; uitverkocht aan het buitenland), kunnen vrouwen gewoon Ovitrelle krijgen :)

Fijne avond dames, ik ga dochter laten slapen en ik blijf dan zelf ook lekker liggen ;)

9. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dat staat los van de zwangerschapsziekte HG. Bij mijn eerste zwangerschap dachten ze dat ik wel eens zo ziek kon zijn doordat er een tweeling aanwezig zou kunnen zijn. Mijn verloskundigen praktijk haar nog nooit een dame in de praktijk gehad die de zwangerschapsziekte HG heeft. Ik Was de eerste bij hun een doordat ik in het ziekenhuis onderzocht werd of er ketonen in mijn urine aanwezig waren werd bij mij ook de volle zwangerschapsziekte HG vastgesteld. Daarna kreeg ik pas een echo om te kijken of alles wel goed ging met het vruchtje in mijn buik en toen kwamen ze er ook nog eens achter dat er 2 in zaten. Ik kreeg daarna 2x daags emesafene mee naar huis wat al snel naar 3x per dag ging. En zelfs nog 2 weken en extra zetpil primperan er bij moest nemen. Nu ben in direct begonnen met 5,5 week met de emesafene 3x daags en nu valt het op zich mee. Als ik op tijd eet en voldoende vloeistof tot mij neem dan ben ik nog wel extreem misselijk maar hoef ik niet tot nauwelijks te braken.

Het moe zijn heb ik trouwens ook heel erg. Het liefst als mijn zoontje op bed moet zou ik er zo bij gaan liggen. Was net ook al op de bank in slaap gevallen en een uur geslapen

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Welkom :D Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ohhh, wat fijn zeg! Gefeliciteerd :D heb je foto?? <3

He, bah... hopelijk onschuldig idd.

---

Vandaag een hele rustige dag gehad. Ben zooo moe, totaal geen energie.
    Vandaag nogal pijnlijke borsten en begin de bekende "spinnenweb-aderen" weer te krijgen. Die had ik bij mijn zoon ook. Dan zie je je aderen heel goed over je borst lopen :p .. ze zijn ook flink aan 't groeien.

Misselijkheid was wat minder vandaag, maar begint nu wel weer flink op te spelen. Heb ook koppijn... Maar was verder wel een lekker rustig dagje met gezinnetje :). Pyjamadag. Was toch rotweer.

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden ik mag dinsdag weer voor een echo!!! Ik maak me zo zorgen. Dus de vk zei kom maar voor je eigen rust. Dus super fijn.

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Waarom maakte je je ook alweer zorgen? Sorry ik ben het even kwijt :)
    Maar heeeel fijn dat je overmorgen al mag komen :).

13. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ha meiden!

kitsune: wat ik heb het al even geleden gelezen maar wat fijn dat je bloeduitslag eindelijk binnen is en dat het positief is!

mrd: begrijpelijk dat het een flinke domper was van de borstvoeding! hopelijk pakt je zoontje de poedermelk goed! wel fijn dat je man nu kan helpen!
    gekke vraag.. jij schreef dat je moest spugen van de poepluier maar dat je zoontje het normaal op het potje doet.. hij is 8 maanden toch? was even nieuwschierig hoe dat zat! hihi!

misselijkheid: wat een hoop misselijke dames hier! maar alleen maar goede tekenen al vind ik het zelf! Hier ging het na vorig weekend afgelopen weekend stukke beter en had ik weer eetlust (behalve avondeten) gisteren een vrijgezellenfeest gehad. waarschijnlijk heeft dat zoveel energie gekost dat het vandaag weer volledig mis was! ik duik zo mijn bedje maar in hopelijk gaat het morgen beter!

hulpzame mannen: wat goed dat jullie mannen zo hulpzaam zijn! fijn is dat hea? de mijne doet ook enorm zijn best. maar vind het vooral heel moeilijk als ik aan het spugen ben! voelt ie zich zo machteloos!

Lieke: wat fijn dat alles goed was en dat de zorgen om niks waren!

claudy: bah weer bloedverlies! wat een onzekerheid steeds voor je!

hopelijk ben ik zo weer een beetje bij! hihi

14. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Normaal kan ik aan mijn zoontje merken als hij moet poepen. En dan zet ik m op het potje en dan gaat hij poepen. Maar vanochtend te laat opgemerkt en Had hij het al in de luier gedaan. en moest ik dus eerst ook nog uitspoelen (k gebruik wasbare luiers) anders Is het alleen maar het potje leeg gooien ;) en dat valt nog wel mee

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Bijzonder, ik zie mijn dochter ook persen, maar op dat moment ben ik dus al te laat :p
    Die lucht verdraag ik ook erg slecht op het moment, net als vele andere luchtjes ;)

16. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hhhhhh :D ga er over nadenken hhhh

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zal straks even foto maken van de echo :)

18. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Mijn zoontje begint niet echt te persen maar maakt dan een bepaald geluidje waaraan ik kan horen dat hij moet poepen.

19. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn voor je mamavand! Super dat je vk dat aanbiedt! Ik heb dinsdag ook mijn eerste echo! Ben zo zenuwachtig.. Heb de afspraak pas om 15:30u en ben van te voren werken, dus hopelijk dan een beetje afleiding.. Vind het zo spannend...

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ah zo. Goed en fijn dat dat zo goed in te schatten valt!

Deel Deze Pagina