Ik ben net bij met lezen, maar gooi even een snelle zwaai sorry, kan het even niet opbrengen uitgebreid te reageren.
Destinny ik heb de kabel dekens gekocht in taupe kleur met teddy voering. Lekker warm voor de winter! En taupe kleur omdat we niet willen weten wat het word dus we gaan lekker neutraal!
Meiden met goede echo super!!!! Ik mag morgen weer even in m'n buik spieken zo blij!! Het zal vast wel goed zitten maar vind het erg fijn dat de vk me zo gerust stelt en dat ik gewoon mag komen tussen door als ik zo zenuwachtig ben. Ik hoop dag ik over 2/3 weken zelf het hartje thuis kan horen met de angelsound. Bij onze jongens wel met 9 weken al!
Wie van jullie al aangemeld voor kraamzorg? K heb het vorige week al gedaan want wil dezelfde als die we bij ons zoontje hadden Meiden met goeie echo's toppie!
Nee nog niet aangemeld, doe ik na de termijnecho. Mamavand, ik vind het echt het fijnste badje, ik heb bij een vriendin haar zoontje eens in zijn badje moeten doen, dat was de goedkope van Bebe Jou (zonder zeepbakjes en thermometer), maar die was niet fijn, loopt traag leeg en er blijft daardoor vuil en water in achter. Doppler, ik heb ook een hele goede doppler (man had hem stiekem gekocht vorig jaar en moest natuurlijk weer de duurste hebben ), ik wist niet dat het in week 9 al kan, volgende week maar even testen dan
ik heb ee nu een geleend van m'n vriendin luvion weet niet wanneer ik het daarmee kan horen. Bij de jongste kon ik het met 9 weken al horen!! Maar ik ben wel super tenger kwa postuur. M'n vriendin kon het zelf met 12 weken horen. Dus ik ben benieuwd hoe snel ik het nu kan horen!
mrd Je niet schuldig voelen een ongelukje zit in een kleine hoek vooral met die kleintjes kan iedereen overkomen. Wel even schrikken natuurlijk lientje Wat een mooie echo! Ben blij dat alles goed is. combinatietest Wij doen het zelf niet, hebben zoiets van wat bestemd is voor ons zal komen. [
Thanks Umm, ben ook heel trots Combinatietest tsja ... Van mij hoeft het niet, wou het bij mijn vorige zwangerschap ook niet, dus ook niet gedaan. Maar nu wil mijn vriend het wel, dus denk dat ik 't maar wel doe dan
Jeetje dames weer lekker gekletst! Ik weet even niet meer op wie ik kan terug reageren dus dan maar uit m'n hoofd: @Lientje wat een mooie echo! Gedeliciteerd! Lekker showen hoor! @mrd kan gebeuren zo'n ongelukje! Maar kan me goed voorstellen dag je schrikt! @mamavd Spannend morgen zijn wij aan de beurt met een echo! Kan niet wachten heb hem ook pas aan het einde van de dag.. 🙈 hoelaat heb jij je echo? En super leuk die dingen die je hebt gekocht.. Ik durf nog niet.. Even echo afwachten. En e misschien stomme vraag (dit wordt ons eerste kindje) wat is een combinatietest? Voor kraamzorg heb ik me ook nog niet aangemeld. Heb me wel aangemeld om mee te doen met moeders voor moeders die komen donderdag..
Lola, dat verteld je verloskundige allemaal bij de intake Het is een screening op chromosoom afwijkingen, 3 soorten zo uit mijn hoofd, waarvan Down Syndroom de meest bekende is. Ze kijken bij die test naar je bloed en doen een echo om de nekplooi (dikte van de huid in de nek) te meten.
baarmoeder zat de vorige keer ook al snel hoog. Schijn een peervormige (?) baarmoeder te hebben waardoor hij sneller boven het schaambeen uit schiet. Ik heb inderdaad ook echt al wel een buikje, kan nog een paar wijde blousen aan waarin het niet zo opvalt. doppler ahhh daar heb ik bij zoon ook al zo over getwijfeld en niet gedaan. Mn verloskundige raadt het af vanwege ongerustheid als je het hartje niet vindt, maar ook omdat het volgens haar niet heel erg goed is voor je baby. (No offence hoor! Ik prast haar maar na. Ik weet het niet. Op verschillende websites lees ik ook weer dat het geen kwaad kan). Toch lijkt het me wel een geruststelling om op sommige momenten even te luisteren. Maar dan moet je die wel altijd kunnen vinden natuurlijk
Ik moet om 13:45 heen! Dus valt mee gelukkig niet aan het einde van de dag. Combinatie test is een kans berekening op een kindje met syndroom... Worden een aantal syndromen getest. Het is dus niet een ja of een nee maar een kans berekening die heel vaak ernaast zit!