1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wat raar ik heb screenshot gemaakt en geplaatst zie daar staat 5 weken 6 dagen. Wat apart zeg...... Nou maakt ook niet uit super dat je het hartje gevonden hebt. Ik krijg einde van de week m'n dopler dus ben benieuwd Of ik het volgende week kan vinden.

2. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    ohh hier liet ze het horen gisteren.....

3. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hallo Dames,

Hier gaat ff de klaagmodus aan :(

Ik ben echt zo gruwelijk misselijk dat ik niet weet of ik dit wel wee aan kan. De eerste zwangerschap heb ik mij er echt met pijn en moeite doorheen geslagen. Ik had toen ook wel wat hulp en mensen waar ik mee kon praten, maar nu weet nog niemand dat ik zwanger ben. En ik wil het ook niet eerder gaan vertellen dan wanneer ik duidelijk gezien heb dat er iets zit en dat er een hartje klopt. Ik werk op dit moment ook nog steeds 2 a 3 uurtjes per avond de komende 2 weken en daarna de middagen er ook weer 2 uur per middag bij. En ik weet niet of ik dat allemaal wel vol ga houden. Ik durf niet eens meer naar de supermarkt omdat ik bang ben dat ik daar binnen over mijn nek zal gaan. Al onze supermarkten hebben een bakkerij er bij in zitten en dat is het eerste wat ik ruik als ik binnen kom. Zelfs met de hond wandelen is drama op dit moment. De boeren hebben lopen gieren en stinkt enorm. En als ik door de bebouwde kom loop word ik niet lekker van sigaretten rook of diverse parfums. En laat staan als ik de poep van de hond moet opruimen dan sta ik er ook bij de kokhalzen.

Ook durf ik niet meer bij vrienden/vriendinnen op visite te gaan want als ik niet voldoende te drinken krijg word ik ook veel misselijker dan ik al ben. Ik heb het tot nu toe nog op mijn verkoudheid kunnen gooien en dat geloven ze allemaal heilig. Ook mijn familie geloofd dat ik ziek ben van de verkoudheid! al 2 weken lang.

Maar het ergste is nog dat de opdrachtgever nog steeds over zit te denken om bij mijn werkgever weg te gaan. Ik maak echt met alle plezier daar schoon. Alle medewerkers daar kennen mij en ik wil niet hebben dat hun vertrouwen weer geschaad word als er weer een invaller komt die gewoon z'n werk niet goed doet. Gisteren werd mij al gevraagd of alles wel goed ging met mij want ik zag er zo vermoeid uit. En ja dat ben ik ook. Ik ben enorm vermoeid van het misselijk zijn en het braken. Maar dat ga ik ze niet vertellen. Dus ik zei maar dat mijn zoontje mij de laatste paar nachten flink wakker had gehouden.

Dus ik weet het allemaal niet meer wat ik moet doen of niet doen. Ik wil graag mijn baan behouden, maar trek het op dit moment ook niet meer. En ik hoop zelf dat er niets mis is met het kindje in mijn buik, want ik wil zo'n zwangerschap niet nog voor een 3e keer meemaken. Want gegarandeerd heb ik de zwangerschapsziekte de volgende zwangerschap ook weer. Ik had nog zo gehoopt dat het mij dit keer bespaard zou blijven en ik een keer een normale zwangerschap mocht hebben maar helaas is mij dat niet gegund. Kon ik maar een winterslaap houden en weer wakker worden wanneer de misselijkheid en het braken voorbij was. Daar zou ik nu echt voor tekenen!

Klaagmodus uit!

Zoals jullie zien hebben we al een nekplooi meting ingepland. Wij willen gewoon wel wat zekerheid dat het kindje gewoon gezond is. Dus de bloedtesten en nekplooi meting doen wij wel. Het is idd maar een kansberekening, maar het geeft een beetje geruststelling. Aangezien dit ook onze laatste zwangerschap zal zijn ivm de zwangerschapsziekte.

Vlees, vlees en nog eens vlees. Het enige wat mijn lichaam momenteel wil :$ zoetigheid kan ik wel vergeten de komende tijd. Heb het geprobeerd maar gaat niet goed. Vlees is het enige wat er op dit moment goed in blijft. Dus altijd vleeswaren op brood!

Ik zag hier dat er dames het hadden over baarmoeder net boven het schaambeen uit zou steken. Mijn verloskundige heeft mij de vorige zwangerschap laten zien hoe ik mijn baarmoeder kon voelen. Ook deze keer heb ik m gevonden en steekt al 3 vingers boven mijn schaambeen. Zou dat de reden zijn van al die enorme steken die ik de afgelopen tijd in mijn onderbuik heb? En dat ik zo enorm vaak moet plassen al?

Verder voor de rest nog geen andere klachten behalve de klachten die naar boven zijn gekomen door het braken (weer last van de rug. zere keel, geïrriteerde maag)

Fijn dat er weer wat kloppende hartjes bij zijn gekomen. Ik ben echt zooo jaloers. Nog 4 weekjes wachten hier :( Misschien dat de bij de intake nog wel ff kijken naar de ligging van de baarmoeder en het hartje gaan luisteren, maar dat weet ik niet zeker.

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier klopt de banner van lieke dan ook niet hoor haha raar

Hier kots misselijk bleh

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Moet je maar toch even paar keer verversen want hier staat echt 8.5 ;)

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik kijk steeds maar telkens 5.6 haha stomme dingen ook.
    Ik ga nu naar m'n vk.... Ben ontzettend zenuwachtig en dat maakt me nog zenuwachtiger omdat ik vorige week heel relaxed was....

7. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Zal indd met cookies ed. te maken hebben. Ben niet zo handig met computers, dus ik weet het fijne er niet van. Ik roep mijn man er altijd bij :D

MRD, ik heb het met je te doen! Ik wou dat je die baan niet nodig had, lijkt me zo'n extra stress geven! Überhaupt gaf werken mij altijd stress :) dus ik ben blij dat ik niet meer hoef te werken doordat mijn man de ene promotie naar de ander kreeg afgelopen paar jaar :)
    Ik kan je helaas niet helpen, ik woon niet meer om de hoek van de achterhoek (oorspronkelijk kom ik vd Veluwe, maar woon nu in Almere), ik denk dat je degene waar je de vorige keer echt de beste hulp van hebt gekregen toch het beste kan inlichten van je situatie, want dit is geen doen! Eventueel vraag je je VK of je niet eerder vast een echo mag krijgen??
    Ik heb verder niet echt tips .. heb je geen bezorg supermarkt? Ik heb net ook een lading bij de AH besteld, ik doe dat eens in de zoveel tijd, veel voorraad drinken en andere zware/grote dingen. Ik hoefde dit keer ook geen bezorgkosten te betalen, kadootje voor mn verjaardag nog :D ik wil je iig heel veel sterkte wensen met alles!!

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    1 t/m 15 december 2016

1.
    4dogs82, 34 jaar, 2e kindje ♡
    Lieke86, 30 jaar, 2e kindje ♡
    Ummk, 24 jaar, 2e kindje ♡
    snoop22, 34 jaar, 3e kindje ♡
    Lientje1985, 30 jaar, 2e kindje ♡

2.
    ciprilla, 23 jaar, 1e kindje ♡
    Strandbal87, ? jaar, 2e kindje ♡
    Koekie2, 30 jaar, 3e kindje ♡
    JevD, 35 jaar, 3e kindje
    kroelen, 27 jaar, 3e kindje ♡

3.
    Chantallcindy, 26 jaar, 2e kindje ♡
    Claudy, 32 jaar, 2e kindje
    onzekeredame, 30 jaar, 2e kindje

4.

5.
    lin1989, 27 jaar, 1e kindje ♡
    joo2, ? jaar, 3e kindje ♡

6.
    theeleut55, ? jaar, 1e kindje ♡

7.

8.
    Sjamanen, 25 jaar, 2e kindje
    Desstiiny, 27 jaar, 2e kindje
    Marcella1985, 31 jaar, 1e kindje ♡
    Miekelief, 32 jaar, 2e kindje ♡

9.
    shadowcat76, 40 jaar, 2e kindje ♡

10.
    Yaisa, 32 jaar, 2e kindje ♡
    Lola3, 29 jaar, 1e kindje
    Melis123, ? jaar, ? kindje
    Jij82, ? jaar, ? kindje ♡

11.
    ingie87, ? jaar, 1e kindje (wel al een stiefzoon)
    Lies1994, 21 jaar, 1e kindje
    prima, ? jaar, 2e kindje

12.
    Annneliesje, 34 jaar, 2e kindje ♡
    Linatje, 31 jaar, 2e kindje ♡

13.
    bubblybaby, 25 jaar, 2e kindje
    piko, 36 jaar, 2e kindje
    Mamavand, 29 jaar, 3e kindje ♡

14.
    Kitsune, 29 jaar, 1e kindje ♡
    WeFly, 31 jaar, 1e kindje

15.
    Missreddragon, 32 jaar, 2e kindje
    Kimmiez, 32 jaar. 1e kindje
    TikkieTakkie, 34 jaar, 2e kindje
    umm, 33 jaar, 4e kindje

Totaal aantal : 39

Afspraken :
    26 april - Sjamanen - 2e echo
    26 april - Lola3 - 1e echo
    26 april - Kimmiez - intake vk
    26 april - Mamavand - controle echo
    28 april - ingie87 - 1e echo
    28 april - Lies1994 - 1e echo
    28 april - Desstiiny - 1e echo
    28 april - Jij82 - 2e echo
    29 april - Yaisa - intake
    1 mei - onzekeredame - termijnecho
    2 mei - bubblybaby - 1e echo
    2 mei - MamvanD - echo gyn
    2 mei - Strandbal87 - 2e echo
    2 mei - Lientje1985 echo termijnbepaling
    3 mei - Lieke86 - pretecho voor officiële bekendmaking
    3 mei - MiekieLief - controle echo
    3 mei - Yaisa - controle echo
    4 mei - Claudy - intake
    4 mei - prima - 1e echo
    4 mei - lin1989 - 2e echo
    6 mei - Kitsune - 1e echo
    9 mei - Claudy - 1e echo
    9 mei - Lieke86 - afspraak gyn en 3e echo
    9 mei - Umm - 1e echo
    10 mei - JevD - 1e echo
    10 mei - Ummk - termijnecho
    10 mei - Koekie2 termijnecho/2e echo
    10 mei - kroelen - termijnecho
    11 mei - piko - intake
    11 mei - MissRedDragon - Intake
    11 mei - Umm - Intake
    13 mei - ChantallCindy - termijnecho
    13 mei - annneliesje - termijnecho
    13 mei - 4dogs82 - termijnecho
    17 mei - joo2 - termijnecho
    19 mei - ciprilla - termijnecho
    20 mei - MissRedDragon - 1e echo
    26 mei - Lieke86 - geslachtsbepaling
    1 juni - MissRedDragon - Nekplooi meting

MvM :
    Lieke86, Koekie2, JevD, Yaisa, Lies1994, Mamavand, annneliesje, onzekeredame, Marcella1985, lin1989,

Sterretjes : Kahlan83★ - pienvd90★ - Evianne★

LIJST : Als je de lijst aanpast, moet je ook even de aanvulling van anderen toevoegen, anders wordt dat over het hoofd gezien. Als je dat niet lukt, vertel dan alleen in een gewoon bericht jou aanvulling!

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Termijnecho 1 dagje verplaatst, mn man kon niet de 12e ;)

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

M'n echo was goed en uitwendig een mooi hartje gezien.... Vk denkt dat ik de vele buikpijn heb door de mega kieste die ik heb zittenZ volgende week overleggen in het mcl wat ze eraan kunnen doen?!
    Dus afwachten hij was nu 6,6 bij 4,6 cm

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Fijn dat je echo goed was!! Die cyste is wel heel naar :(

12. Sjamanen

Sjamanen Lid

8 jul 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw ik heb al die tijd wel meegekeken maar niet gereageerd omdat ik op vakantie was... Sinds vrijdag weer terug van vakantie maar nog geen puf om te reageren!

Voor alle nieuwe dames welkom!

MRD, wat een ellende die misselijkheid en dan nog de zorgen om je baan.. Hopelijk voel je je gauw wat beter zodat je kan gaan genieten:)

Voor de rest van de dames met mooie echo's en hartje, wat fijn!!

De rest is teveel om te reageren:)

Vandaag zelf weer een echo gehad, hartje klopt en volgens de meting een paar dagen vooruit gezet.. 12 mei nogmaals een echo om meteen een termijn vast te stellen!

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gefeliciteerd met het kloppende hartje Sjamanen!

14. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat was het spannend! Ik ben net terug van de vk wij hebben ook een kloppend hartje gezien!!! 😍 Ben zo blij! Ik ben een dag later uitgerekend dus nu op 11 december. Kan iemand een hartje achter m'n naam zetten? Volgende afspraak is 24 mei.

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gefeliciteerd Lola!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met alle kloppende hartjes! :)

Hoe gaan jullie je zwangerschap bekend maken en wanneer? K ga volgende week dinsdag een pretecho laten maken en dan ga ik met die foto het bekend maken volgende week. M'n zoontje in z'n grote broer shirt met echo foto en tekst erbij :)

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    O wat fijn al die kloppende hartjes! Gefeliciteerd meiden!

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Onze familie weet het al, de rest (kennissen en vrienden) mag het na de echo op 13mei op Facebook lezen :) ik had de meesten nooit verteld over de lange weg voor onze eerste zwangerschap, dus dat ga ik er nu ook bij vertellen, om stomme opmerkingen te voorkomen.. :) ik heb de tekst vh weekend al getypt :)

19. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1539 Strandbal87, 26 apr 2016
    Laatst bewerkt: 26 apr 2016
    Fijn die goede echo's weer!

cyste waar zat die? Ik had er bij zoontje ook 1 in mn eileider. Was het eiblaasje wat zich onder invloed van hormonen had gevuld met vocht. Iets om in de gaten te houden omdat, als hij te groot werd, mn eileider om kon klappen. Maar ongevaarlijk voor de zwangerschap. Ik moest toen om de week een echo om in de gaten te houden (geen straf, want dan spieken ze ook elke keer naar het kindje :D ) en met 13 weken was de cyste vanzelf verdwenen.

vertellen man zou het het liefst nu al delen. Hij vindt het fijn dat iedereen van onze geschiedenis op de hoogte is en ervaart veel steun uit de omgeving. Ik wilde tot voor kort vooral de mensen om mij heen sparen voor extra verdriet en blij met gebakken lucht. Toch kriebelt het al steeds meer om het goede nieuws te delen. Merk dat ik vaak bijna mn mond voorbij praat. Ik denk dat we, als de echo maandag goed is, iedereen die we tegen komen op de hoogte gaan stellen. Dit is eigenlijk ook de termijnecho. De echo met 12 weken is extra voor mijn gemoedsrust. We gaan het (schoon)moeder met moederdag vertellen dmv een lijstje waar meerdere foto's in passen. Van ieder kleinkind een kiekje en dan dus ook een vakje met de echo. Dan zijn alle broers en zussen ook aanwezig dus weet iedereen het gelijk. Vrienden denk ik gewoon persoonlijk vertellen als we ze zien. Facebook aankondiging hoeft voor mij niet zo. Heb vooral nog Facebook om anderen in de gaten te houden ;).

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Mijn man en ik gaan vanavond overleggen of we het gaan vertellen en wanneer.

Deel Deze Pagina