Ff snel door alle berichten gefietst, dus hoop dat ik niemand zn update gemist heb MiekieLief, wat sneu voor je dochter! (was vergeten er vanmorgen op te reageren) Gelukkig lijkt ze er zelf niet zo'n last van te hebben, maar wel erg vervelend voor haar! Mijn dochtertje kan sinds een week zelf gaan zitten als ze door de kamer schuift (kruipen doet ze nog niet) en vanmorgen zat ze rechtop en laat ze ineens haar lijf naar voren vallen dus met haar gezicht keihard op de tegelvloer mn meisje keihard huilen en een beetje een bloedneus en tja, moeders ook huilen natuurlijk zo zielig! Hoop dat ze onthoud dat dat niet zo'n fijn gevoel is om te doen
Ahhh dogs wat sneu van je meisje!! Ja soms hebben ze van die onbenullige ongelukjes. Je kan er niks aan doen.... Zo is mijn zoontje ook zo stunter..... Maar het is wel zielig als ze zo huilen. Ik hoop dat alles meevalt met haar en het meer de schrik was...
1e echo gehad! Kloppend ♡ gezien 😍 Wat magisch om te zien zeg! De vk probeerde het eerst uitwendig en zag direct een kloppend hartje. Heel even dacht ze er 2 te zien, alleen kon ze het niet duidelijk zien. Dus toen toch inwendige echo gehad. Daar was het duidelijk, 1 stevig kloppend hartje. Gewoon 1 beebje 😊 Termijn klopt tot nu toe met wat ik dacht.. 7+4 20 mei de termijnecho. Over 3 weken alweer, kan niet wachten! Tot nu toe alleen met vlagen beetje weeig gevoel icm duizeligheid, vooral als ik niet op tijd eet. Moet eigenlijk elk uur iets eten. Had vorige week ineens een erg lage bloeddruk. Heel beroerd ineens. Maar als ik dan wat zouts eet is trekt het gelukkig snel weer bij. En ik barst bijna uit mn bh's 😁 Verder mag ik niet klagen!
Ha meiden...zo was even spitstijd, dus vandaar late reactie. Positieve is dat het uitwendig te zien was met een snel sterk hartje. Baalde alleen dat de meting niet verder kwam met 7+2 weken (nu 13-12 uitgerekend ipv 8-12)...maar ja dat moet ik gewoon loslaten en erop vertrouwen dat het gewoon allemaal klopt en termijn is nog vroeg. Mag gelukkig wel een extra echo met 10 weken en dan termijn met 12 weken....maar goed al met al denk ik dat ik wel een klein vreugdedansje mag doen met deze behaalde mijlpaal .
Destinny bij mij liep de echo ook 5 dagen achter vk zei dat dat kwam omdat inwendig veel beter te meten is als uitwendig! Want als je mijn echo's naast elkaar legt is de vruchtzak veel groter en vruchtje maar kwam de meting overeen met de echo van vorige week!
Hoi dames, ben ik weer even . Sorry dat ik niet zo vaak post! Wel een beetje vervelend van mezelf, daardoor ga ik ontzettend achter lopen. 30 Pagina's te lezen sinds mijn laatste post . Ik ga nu even douchen en reageer straks weer. Ingie : gefeliciteerd !
Nou ja daar lig ik dan weer. Ongeveer dezelfde tijd tijdens mijn vorige zwangerschap lag ik ook aan het infuus. Hartje hebben we gezien en gehoord. En mama mist haar 2 mannen 😭 zo niet leuk om in het ziekenhuis te liggen.
Gelukkig is je echo goed mrd!! Wat was de rede dat ze je hebben gehouden? Je urine was goed toch? Probeer bij te komen..... Sterkte lieverd
Ze willen mij toch nog ter observatie hier houden ivm de krampen. En ze willen dat ik nog wat extra vocht binnen krijg. Maar mis mijn man en mijn zoontje nu al
Sterkte MRD. Even aansterken nu. Goed dat je aan de bel hebt getrokken! Hopelijk een wijze les voor je vk. En gefeliciteerd met het mooie hartje! Ingie en Destinny: ook gefeliciteerd natuurlijk!