1 t/m 15 december 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4dogs82, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Kinderen,wij willen graag 2 kinderen. Maar ik houd alle opties nog open hoor. Eerst maar is deze zwangerschap afmaken en dan kijken hoe het leven met 1 kindje bevalt.

Hobby's,ik lees graag (nu vooral zwangerschaps gerelateerd), volg veel series en speel wel eens een computer spelletje. Verder vind ik het gewoon fijn om lekker thuis te rommelen.

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    MRD, Ik snap dat je liever thuis wilt zijn dan in het ziekenhuis. Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel naar huis en voel je je een stuk beter.

Hobby's, Hier is mijn hobby leuke dingen doen met mijn gezin en vrienden.
    Met vriendinnen doen we 1-2x per maand spellen. Dat is erg leuk.
    Verder vind ik het werken in mijn eigen winkel natuurlijk ook erg leuk om te doen :D

3. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Bij mij kan meteen een ander kleur hartje. Want wij willen het geslacht pas weten als het geboren is.

Onzeker gevoel. Voor de miskraam had ik een gevoel dat het niet goed zat. Dat was ook zo. Bij mijn dochter en deze wel een zeker gevoel dat het goed zit. Hoop ook echt dat mijn gevoel klopt

Hobby. Ik heb vroegah ook world of Warcraft gespeeld. Was altijd wel een mooi spel.
    Momenteel is het lezen, Amerikaanse series volgen, Naaien en hayday.

Vandaag een beroerde dag. Stond op met mega duizeligheid. Niet normaal. Ik vond het erg eng. Huisarts heeft hb geprikt en bloeddruk gemeten
    Dat was allemaal goed. Ik slaap al een week slecht. Denk dat het daar van kan komen. Ik ga het wel aangeven dinsdag bij de gyn.

4. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Wat hebben veel van jullie stoere en toffe hobby's zeg! :D

MRD: wat stom dat sommige vriendinnen het egoïstisch vinden om 'maar' 1 kind te willen omdat je zo'n slopende zwangerschap hebt zeg. Ik word er gewoon boos van hier. Sowieso snap ik niet waarom mensen het egoïstisch vinden om een of geen kinderen te krijgen. Ik vind eerder het omgekeerde: ik breng een kind op de wereld omdat IK het wil, terwijl er allerlei problemen op wereldschaal zijn die ze misschien gaan meemaken. Bovendien brengt elk kind weer extra vervuiling, milieuschade en dergelijk met zich mee. Dit heeft mij ook erg laten twijfelen of ik überhaupt wel kinderen wilde. Maar goed, dat is alweer een heel ander onderwerp. ;)

Hier een slechte dag. Vanochtend om 7 uur misselijk wakker geworden en nu nog steeds mijn bed nog niet uitgeweest. Zodra ik opsta word ik super duizelig en misselijk. Bovendien doet mijn baarmoeder ook nog veel pijn (is dat normaal?). Morgen heb ik een lange reis terug naar Nederland. Hopelijk voel ik me dan beter.

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Kitsune ik had het gister ook dag duizelige en beroerd! Heb ook heel de dag maar wat gelegen eigenlijk!!
    Maar toen ik vannacht 3 x wekker heb gezet en even iets gegeten heb voelde ik me veel beter!

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik word ook ineens duizelig af en toe. Dus ik doe het lekker rustig aan. Op mn eigen tempo het huishouden doen, werkt ook. Voel soms ook mn baarmoeder, maar komt denk ik omdat die aan het groeien is.

7. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kwaaltjes zijn een beetje terug. Schijn veiligheid, maar maakt me wel rustiger in mn hoofd.

hobby's de laatste weken aan het 'kleuren voor volwassenen' geslagen om mezelf rustig te maken in momenten van stress. Werkt erg goed. Verder lees ik graag een goed boek, kook & eet ik regelmatig met een groep vrienden (ieder maakt dan een gang) en ik ben heel graag buiten met het gezin. We wonen in een bosrijke omgeving of we zoeken een speeltuin oid op.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden ik zit bij de vk verga van de pijn. Zo een echo! Ben totaal overstuur.....

9. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook al een tijdje niet meer gereageerd door drukte. Overdag de kinderen en s avonds vroeg naar bed door de moeheid.

Meiden met een positieve echo, Gefeliciteerd!

Mrd, jij hebt wel echt veel pech. Echt heel veel sterkte toegewenst en hopen dat alles goed mag gaan deze zwangerschap. Dan ook nog eens dat gedoe met je werk. Dat zijn echt geen fijne dingen. Ik ben zelf bij mijn zoontje ook heel erg misselijk geweest. Geen HG, omdat ik wel wat binnenhield, maar wel minimaal 5 keer per dag overgeven en kots en kots misselijk 24 uur per dag. Ik vond het afschuwelijk. Bij mijn dochter had ik het niet, vandaar dat ik nog wel een zwangerschap aan durfde anders was ik er denk ik ook niet meer aan begonnen. Ik vind het dan zeker niet egoïstisch als je er na 1 niet meer aan durfde te beginnen. Ik vind persoonlijk mensen die niet voor kinderen kiezen minder egoïstisch dan mensen die persé maar 1 kind willen, alleen om hun luxe leven. Dan is het meer een beetje van ik wil ook meedoen, maar er vooral niets voor opgeven. Als er een andere reden is om er niet aan te beginnen vindt ik dat een heel ander verhaal. Mijn persoonlijke mening hoor.

Aantal kinderen, als alles goed mag gaan 3 (mits ik niet een aantal mk krijg) Ik wilde er wel 5/6 maar dat is niets voor mij en ook met mijn leeftijd niet handig. Ik heb na de 2e alles verkocht, omdat ik dacht dat ik er na 2 al wel klaar mee was, maar mijn man wilde erg graag en ik twijfelde toch ook over een 3e. Wij komen allebei uit een gezin van 6 en ik vind het erg gezellig. Wel wil ik daarna nog 1 of 2 pleegkinderen als dat gaat. Ik ben niet eens echt een typische moeder, want ik vind kleine kinderen echt niet alles. Vooral dat speelgedoe vind ik echt drie keer niets en ga liever dingen ondernemen en knutselen en spelletjes doen. Ik ben ook veel alleen en dat is ook wel eens saai, maar ik heb zoiets van ze zijn maar even klein en dan kan ik overdag best wel weer iets gaan doen als ze op school zitten. Ik heb er na de zomervakantie 2 op school, dus heb straks weer veel tijd voor de kleine.

Hobby's ik hou vooral veel van creatieve dingen, maar doe er weinig. Hou van lezen, creatief bezig zijn, interieurs ontwerpen en ben gek op varen (doe ik ook niet veel). Zou wel graag weer iets gaan doen van cursus ofzo als de kleine een paar maanden is. Wil ook heel graag nog een caravan gaan pimpen, maar mijn man wil liever een nieuwe, dus als we die snel kunnen kopen dan doen we dat misschien wel. Ik doe eigenlijk zelden iets creatiefs, terwijl ik wel kasten vol spullen heb verzameld. Je moet er altijd zoveel voor overhoop halen en daar heb ik vaak gewoon geen zin meer in. Ook moet ik wel echt een doel hebben. Met de verjaardagen van de kinderen pak ik wel echt uit. Maak de uitnodigingen zelf en een sweet table waar ik van alles voor in elkaar knutsel. Ook voor de traktaties doe ik veel moeite. De geboortekaartjes ga ik ook zelf maken als alles goed gaat. Ik heb een snijmachine, dus ik denk dat ik voor mooi kraftpapier ga en dan iets mooi uitsnijd met roze of blauw papier er achter. De naam kan ik er dan ook met dat apparaat opzetten in een prachtig lettertype. Vind ik ook wel leuk om te doen en heb er straks de tijd voor.

Wonen er meer mensen in de buurt van Leiden? Zie dat er binnenkort in het LUMC een babyshower is van de nieuwe afdeling. Gezien ik daar weer zal moeten bevallen lijkt het mij wel leuk om naar toe te gaan. Volgens mij ook gratis pretecho e.d. standjes met babyartikelen en heel veel meer.

Wel een heel verhaal geworden zie ik:)

10. JevD

JevD Lid

26 mrt 2016
    73
    8
    8
    NULL
    NULL
    Mamavand, wat een schrik. Ik hoop dat ze snel weten wat het is en dat het niet met je kleintje te maken heeft. Heel veel sterkte!

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    MamavanD, Wow heftig zeg. laat je wel even wat weten als je meer weet? Hopelijk niks geks aan de hand.

Geslacht, Ik denk dat wij het ook als een verrassing laten. Dus er komt bij ons geen gekleurd hartje. Pas na de bevalling... hihi/

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Schrikken Mamavand, kon je niet beter direct naar het ZH? Klinkt als een gedraaide eileider door je cyste.... :( sterkte en laat gauw wat horen!

13. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Oh nee, sterkte mamavand! Hopelijk alles ok met de beeb!

14. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte Mamavand

15. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mamavand, heel veel sterkte!

16. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Jaaaah ben weer thuis. Gelukkig ☺ ik moest ineens verplaatst worden naar een dubbele kamer met een ander en die liep alleen maar overal over te zaniken. Dus werd er zelf ook niet echt vrolijker van. Ze vroegen aan mij of ik nog een nachtje wou blijven of dat ik naar huis wou en rustig aan zou doen. Ik zei meteen naar huis. Hup infuus er uit een door mijn man op laten halen.

17. Strandbal87

Strandbal87 Actief lid

13 apr 2015
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn MRD! Laat je thuis maar lekker verzorgen door je man en overlaad je zoontje met kusjes en knuffels.

18. Kimmiez

Kimmiez Actief lid

1 mrt 2016
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamavand schrikken! Hoop dat het ok met jou en de beeb gaat.

Mrd fijn dat je weer thuis bent! Er gaat niks boven je eigen stekkie!

Mijn hobby's; mijn muziek vereniging neemt behoorlijk wat vrije tijd in beslag en verder houd ik ervan om lekker op stap te gaan met mijn vriend of vriendinnen, bv lekker uit eten of gewoon samen zijn. Een goede film of serie kan ik ook wel waarderen en ik lees graag.
    Helaas heb ik voor bovenstaande dingen niet zo heel veel tijd meer over naast mijn drukke baan 😄

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou meiden die vreselijke buikpijn hoort blijkbaar bij de groei!
    Ik had nu m'n oude vertrouwde vk!! Ze heeft opnieuw uitwendig een meting gedaan en kwam op 7,4 uit! Terwijl afgelopen dinsdag die andere vk op 6,1 uit kwam... Dat maakte me zo ongerust. En die pijn is toch van het groeien. Die cyste moet ik me gen zorgen over maken die is straks rond de 10-12 weken vanzelf weg.
    Ander vk zei dat ik sowiso met antibiotica moest bevallen vanwege gbs bij de eerste zwangerschap.....
    Bij tweede gewoon gekweekt was toen negatief en mocht zonder bevallen. Nu zei ze nee hoor je moet met!!
    Nou niet dus... Heb aangegeven dat ik lieve m'n oude vk gewoon wil voor se controles die ik nu dus ook had..... En dat begreep ze volkomen en er waten er meer die dat graag wilde zei E dus ze begreep me en was geen probleem. Helemaal gerust....

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mrd super dat je thuis bent

Deel Deze Pagina