Echt he! Mijn misselijkheid is zo goed als weg en gelijk ben ik gaan doemdenken. Ik heb wel hele gevoelige borsten en puistjes en dorst en gekke dromen, allerlei kwaaltjes dus, maar gewoon omdat ik me verder minder moe voel en de misselijkheid nu merendeel weg is denk ik gelijk: Zie je nou, het gaat weer gebeuren! De eerste was idd ook niet onbevangen haha, ik was toen ook een zenuwpees hihi. Maar zo bang als nu, dat niet nee. Geruststelling!!! Blij voor jou
Mamavand fijn dat alles goed is! En ja kan snappen dat je liever bij je oude vk bent. eenduidigheid is erg fijn in een zwangerschap. Mrd super om weer thuis te zijn zeg! Wel rustig aan blijven doen. Zelf had ik 1 vk bij het strippen die echt zei: ik weet niet wat andere vk gevoelt heeft maar ik voel niks (had al 2 weken voor weeën) . Ze deed me pijn. Ook mijn zus was niet te spreken over haar. Wat blijkt, ze is weg bij de praktijk. Stiekem wel blij hihi. Andere die terug gekomen is werd gelijk aangeprezen door me zwager (Die is ambulance verpleegkundige) omdat ze super goed gehandeld had bij een vroeggeboorte.
Mamavand fijn dat het niets ernstigs is. Ja er is niets beter dan home sweet home. Mijn kleine en grote man al helemaal overladen met knuffels en kusjes. En nu rustig aan doen en waarschijnlijk 10 weken thuis zitten. Oh en ben nog een hobby vergeten 😉 ik maak ook muziek 😀 ik kan gitaar, keyboard en drum bespelen. Maar op dit moment alleen nog gitaren in bezit 😆
Wat fijn MRD en Mamavand! Kimmiez, ja uit eten gaan was ook een grote hobby van mij en mijn man, nu al zo'n 9mnd geen restaurant meer gezien in de avond wel laatst 1x geluncht, ging opzich goed, maar moest m'n dochter wel steeds bezighouden dus ik eet voorlopig liever thuis. Misschien vd zomer, als we lekker buiten kunnen zitten. MRD, mijn man speelt ook gitaar (heeft 3 verschillende soorten) en drumt (we hebben een drumstel, maar is niet "uitgepakt" en een elektrisch drumstel) lijkt me zo cool als m'n dochter ook wil gaan drummen
Mamavand wat een mooie echo! Heel fijn dat alles goed is!! @mrd: super dat je weer thuis bent! Heerlijk lekker thuis! Grappig trouwens dat al die echo's er zo verschillend uitzien logisch ook natuurlijk maar wel leuk om te zien
Strandbal : ik hoop dat het goed mag gaan! Ik duim mee, dat deze kleine een plakkertje is. Op naar een goede echo maandag. lin1989 : haha ja daar kan ik me wat bij voorstellen hoor, dat bakken nu even niet lukt. Leuk he, zo'n geavanceerd reukorgaan haha. Leuk om over jullie hobby's te lezen! 4Dogs : wat haak jij zoal? Fijn dat het met je dochtertje zo goed gaat en er niets te zien is . Mrd, leuk, nog een gamer! Fijn dat je weer thuis bent, nu lekker rustig aan doen en je laten verwennen . Lijst : ik had de laatste gepakt die ik vond, maar daarna geen updates gelezen (of ik kijk scheel, haha), sorry!! Jij82 : fijn, gefeliciteerd met je goede echo en een kloppend hartje! Ook al een lange MMM . Ik duim voor je dat het goed gaat en je over een aantal maanden een lief klein wolkje van een baby in je armen mag hebben. Bubblybaby : ik leef met je mee hoor, een miskraam hakt er zeker in, en logisch dat je pas na het eerste trimester wat geruster bent. Ik duim met je mee. Mamavand : gelukkig dat alles goed is en je weer terug bij je vertrouwde vk bent! Wat een schrik zeg, maar gelukkig niets aan de hand. Mooie echo's . hobby's : Ik heb een paar dingen liggen die ik nog af moet maken, ik ben nu bezig met een omaatje te maken, en er liggen nog 2 dekens, een olifantje, m'n dochter haar rokje moet ik verlengen en ik heb nog een vest liggen voor mezelf haha. Stap voor stap denk ik maar, het omaatje is bijna af, daarna volgt mijn dochter haar rokje . Als het goed is moet beide vanavond wel lukken. Oh ja, ik was mijn kaart- en knutselhobby vergeten haha. Ik vind het heerlijk om kaarten te maken, ik moet alleen nog eens een goede snijmachine hebben. Ik heb nu een oude staan en er niet zoveel cartridges bij. Dus die wil ik een keer verkopen of inruilen tegen een nieuwe als dat kan. Oh ja, en kleuren dat vind ik ook leuk . Aantal kinderen : als deze zwangerschap goed gaat dan is dit mijn laatste. Met twee kinderen is ons gezinnetje compleet. Kwaaltjes : hier ook op en af. Misselijk ben ik nog steeds niet echt, maar dat kan nog komen. Bij dochter was ik het ook de eerste weken niet maar werd het steeds erger, tot HG aan toe. Ik hield ook niets meer binnen, zelfs geen water . Ik heb op een gegeven moment aan de bel getrokken en toen heb ik emesafene gehad, dat werkte super. Verder bandenpijn, en mijn bekkeninstabiliteit speelt nu al op . Als ik de was opgehangen heb doet mijn rug ook hartstikke zeer. Ik merkte gisteren op het werk dat ik echt rustiger aan moet gaan doen, ik doe vrij zwaar lichamelijk werk, bij mensen in de huishouding dus ja. Gelukkig is het maar 1-2 keer in de week en weten ze er van, ook hoeveel moeite het me gekost heeft om überhaupt zover te komen, dus houden ze er rekening mee en dat is wel fijn. Geslacht : wij willen het wel weten en ik kan niet wachten tot het zover is dat ze kunnen kijken haha. De omgeving gaan we het niet tegen vertellen, ook dochterlief krijgt het niet te horen wat het is, aangezien zij pas 5 is en het op die leeftijd niet altijd gemakkelijk is om iets stil te houden, zeker zo lang niet . Sorry als ik iemand vergeten ben ! (ik heb soms een beetje vroeg last van zw-dementie )
Ik haak vanalles, nog niet zo lang, een jaar nu denk ik. Begonnen met dekens, toen mutsen en haarbandjes, laatste tijd kleding. Ben nu bezig met een trui voor mezelf en feest slingers, die slingers zijn kleine losse 3 hoekjes, dus kan bijv. ook makkelijk onderweg. Die trui is wat lastig en doe ik het liefst op bed of aan tafel Ik wil ook graag een pop haken en kleertjes daarvoor, zodat mijn dochter er mee kan spelen. Maar eerst deze projectjes af maken, anders heb ik straks 10 dingen die half af zijn. Dit is het eerste kledingstuk wat ik heb gehaakt, vest voor m'n dochter.
Mamavand wat een opluchting zeg. Fijn ook dat je bij je oude vk bent. MRD, wat fijn dat je weer thuis bent. Nu maar lekker rustig aan doen. Aantal kindjes. Wij wilden altijd graag 2 kindjes mocht het ons gegund zijn. Onzekerheid. Ik lees bij sommigen dat ze nu bij een 2e zwangerschap veel onzekerder zijn. Wat herkenbaar zeg. Bij sommigen van jullie komt het door een miskraam. Ik heb tot nu toe geen miskraam gehad, maar ben me op de een of andere manier veel meer bewust van wat er mis kan gaan en dat een goede zwangerschap niet altijd vanzelfsprekend is. Bij mijn zoon was ik veel naiever en voelde de hele zwangerschap sowieso erg onwerkelijk. Bij hem heb ik ook een vrij makkelijke zwangerschap gehad. Op mijn bekken na geen kwaaltjes. Deze zwangerschap ben ik overal al veel bewuster van en nu natuurlijk bloedverlies gehad en ben ik veel minder ver dan gedacht. Dat maakt me erg onzeker en alert op kwaaltjes. Hobby's, ik hou erg van lezen, kleuren, series kijken en mag ook graag wat bakken maar doe dat veel te weinig. Helaas ben ik niet zo creatief. Kwaaltjes, die wisselen erg per dag. Soms heb ik een dag bijna nergens last van en soms juist heel erg. Ben er al wel achter dat als ik erg moe ben, ook misselijk word.
Wauw, super schattig! Heb tijdens m'n vorige zwangerschap geprobeerd te haken, maar snap er niks van helaas haha. Ben toen gaan breien, gewoon patroonloos, m'n tijd uitzitten
Gaaf Dogs! Ik zou graag zoiets leren, maar ik vrees dat ik daar echt niet het geduld of de discipline voor heb. Vannacht gedroomd van een goede echo (en een boze verloskundige omdat ik te laat was ) en kotsmisselijk wakker geworden. Voel me goed zwanger.
Mrd: fijn dat je weer thuis bent! Wel rustig aan blijven doen he ? Jij: gefeliciteerd nog met je goede echo ! Mamavand: o dat was weer even schrikken voor je, maar gelukkig dat er niets was...bizar hoeveel verschil er nu weer zat tussen de metingen! (Ik heb btw 'vroeger' ook wat jaren paard gereden, ook wel is in dameszadel...mijn schoonzusje rijdt nu ook al een tijdje paard en als ik dan ga kijken kriebelt het wel weer is om het weer te gaan oppakken ) 4dogs82: o super mooi gemaakt zeg! Met haken kom ik niet verder dan kleine bloemetjes haken haha. Kwaaltjes: de week voor de echo leken mn kwaaltjes wat stabieler te worden, maar het lijkt of het zien van de echo het psychisch weer heeft getriggerd!...begon s'avonds weer kokhals neigingen te hebben en vanaf gisterochtend weer gevoelige borsten en hele dag door weer misselijk...en nu vanochtend weer hetzelfde liedje...weet nog dat het bij mijn dochtertje precies zo ook verliep (alleen iets mindere mate). Herkenbaar zo na een echo?