Strandbal, Mamavand en Yaisa, jullie ook gefeliciteerd met de mooie echo's prachtig he! Bij mij was het ook gewoon uitwendig. Apparaat erop en daar was mijn baby ^^ zo blij. Mijn uitgerekende datum is voor nu naar 10 december verzet ipv 13 december, maar weten we pas zeker met de nieuwe echo ^^. Dat is trouwens op 26 mei! Termijnecho
Jaaaaa echo was goed!! k heb het bekend gemaakt vandaag vanmiddag doe k even echo laten zien ben nu niet thuis kritische weken zijn we voorbij zei ze want op 6 en 9 weken gaat 't het meest mis (bij 6 het hartje en bij 9 de aanleg van de navelstreng). Maar alles zag er netjes uit en goed gegroeid!
Jaaaaaaa! Alles was prachtig. Kloppend hartje flink gegroeid. Zit nu op 9.3. Baby loopt niet meer een week achter. Tot nu toe uitgerekende data 3 december. Zooooo blij!! 1 juni controle en. Ivm mijn BMI ook een vroege 20 weken echo.
Lieke en Miekielief wat fijn de goede echo's. Lieke leuk dat jullie het bekend hebben gemaakt. JevD wat schrikken weer bloedverlies. Ik zou ook even bellen of je eerder mag.
Oh dames weer goed nieuws! Joehoe wat fijn!! Lekker van genieten! JevD gewoon bellen naar VK! Ik zou ook echt niet kunnen wachten..
Wauw dames wat een super goed nieuws!!!l lekker genieten. Lieke wat leuk dat jullie het bekend hebben gemaakt nu.
Wat fijn al die goede echo's! En lieke wat leuk dat jullie het al bekend gemaakt hebben! Jevd: ik zou gewoon de vk bellen. Ze zeggen ook elke keer tegen mij dat als ik ongerust ben ik gewoon moet bellen. Heb je er ook kramp bij? Ik had met 6 weken bloedverlies, 1 keer, zonder kramp. Bleek een hematoom in de baarmoeder te zijn. 17 mei trouwens termijnecho
@Lieke en Miekielief, fijn joh! Kun je een beetje gaan genieten. Ik heb de vk gebeld, maar ze belt vanmiddag terug. Het probleem is dat ze zelf geen echo's kunnen doen, dus ik heb geen idee. Ik heb geen kramp, maar het beheerst me wel helemaal. Ik had bij mijn miskraam 1 druppel oud bloed en verder niets. Maar bij mijn andere twee zwangerschappen ook wel wat bloedverlies gehad. Als ik het mij goed herinner had ik het toen ik 16/17 weken was ook nog. Toen helemaal in de stress, maar die dag voelde ik het voor het eerst schoppen. Ik heb wel vaker oud bloed verlies ergens in mijn cycles, maar nu ga je toch erg denken dat het met de zwangerschap te maken heeft. Ik hoop dat ik iets eerder mag dan vrijdag. Als het dan mis is dan weet ik het in ieder geval.
Gefeliciteerd meiden met de goede echo's! Jevd: hopelijk is het iets onschuldigs, maar begrijp je onzekerheid.
Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Wat fijn toch elke keer! Jvd begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Hopelijk mag je snel spieken!
Bij mij kon ze vandaag zien dat er nog wat vocht in de buik zat. Dit was wat bloed. Ze zei dat dit erg weinig was maar nog wel kon komen. Over het algemeen kan het geen kwaad. Vraag ook bij een echo of ze dat kunnen zien.
@miekielief wat "fijn" dat ze jou Er al op hebben voorbereid dat zoiets kan komen. Moeten ze natuurlijk net zien op de echo maar nu kan je je erop instellen. Bloed is gewoon nooit fijn om te zien als je zwanger bent.
Vandaag 9.5 weken bewoog ook al met armpjes en beentjes zo mooi! Navelstreng was ook goed aangelegd zei ze en zag er mooi uit ook het vlies was mooi te zien en goed gegroeid weer! nu maandag intake in het zh
Mooie echo Lieke ! Jevd: Ja ben ook benieuwd hoe het verder is verlopen! Wat heeft de vk met je besproken?