Heb gewoon vrijdag de echo. Verloskundige heeft wel gebeld, maar ze zegt met bruinverlies hoef je je niet echt druk te maken. Later alleen ook wel hele kleine rode sliertjes, dus ben er zelf echt wel negatief over. Afwachten maar. Ben nu ook niet echt misselijk, terwijl ik dat 's avonds juist wel was, maar wel weer gevoelige borsten. Ik ga er gewoon vanuit dat het foute boel is en heb nog een heel klein sprankje hoop.
He bah JevD! Naar zeg die onzekerheid. Ik vind dat wij in deze bevallingslijst nu wel genoeg onzekerheden rondom bloedverlies hebben gehad! Goede echo's: ontzettend fijn! Leuk om het nu al echte mensjes te zien worden he?! Ik voel me vandaag nog erg rustig en zeker. Hopelijk blijft dat effect nav de echo nog even hangen. Want voor mijn gevoel ben ik er nog niet hoor! Ik wil echt die 12 weken halen. En wellicht dat ik dan alsnog onzeker blijf en verleg ik die grens weer. Maar voor nu ervaar ik een stijgende lijn in mijn positiviteit en geloof in een goede afloop!
Met strandbal eens. Veel bloedingen hebben we hier gehad. (Bruin of rood) nu is het wel klaar daarmee, hoop ik.
Jevd spannend meis maar ik heb bij m'n jongste bruin roze en zelfs helder rood bloed verlies gehad tot 17 weken..... Zolang je nier echt maandverbanden vol verliest...... En geen enorme krampen moet je echt hoop houden! Sterkte meis
Jevd , veel succes met de aankomende dagen. Waarschijnlijk zit het wel goed als je geen krampen hebt gehad. Meiden met een goede echo, wat super allemaal! Wat worden het al echte mensjes. Ik moet zeggen dat bij mij ook een rust over me is gekeerd na de echo. Ook druivensuiker voordat ik opsta werkt mee. Gelukkig niet meer zo misselijk.
Meiden.... Even een vraagje. Ik ben voornamelijk avonds misselijk kan de klok er op zetten dat ik rond 21:30 beroerd word.... Nog niet hoeven overgeven. Omdat ik elke keer maar naar bed ga, en dan val ik in slaap. Maar zijn er meer meiden die dit hebben?? Die alleen avonds misselijk zijn??
Prachtige echo's heb ik gezien Van harte meiden.. ik heb mijn kleine al gezien maar geen echo gehad de laatste keer..mijn termijn echo is volgende week dinsdag dus ik mag nog even wachten voor dat ik me echo kan plaatsen.. Groetjes
Goedenavond! Ik zie nu pas deze bevallingslijst voorbij komen 😱 Ik wil ook graag meekletsen. Ik ben 27 en heb een zoontje van 1 jaar en 7 maanden. Nu zwanger van ons tweede kindje en volgens eigen berekening ben ik 10 december uitgerekend en heb 17 mei de eerste echo. Duurt lang! 😝 Ik ga niet alles terug lezen, omdat het behoorlijk veel is. Jullie kletsen wat af hier. Gezellig!
Bedankt voor het meeleven!! Het is gewoon naar en onzeker. Ik ga echt uit van het ergste ook door de combi van bruinverlies, een piepklein beetje rood en geen misselijkheid. Vrijdagmiddag weet ik het, dat lijkt nu zoooo lang. Ga morgen maar weer proberen te genieten van m'n kindertjes en het zonnetje. Gelukkig heeft m'n man toevallig een week vrij anders had ik alleen gezeten. Ik probeer ook te kijken naar hoe rijk ik al ben ook al voelt het toch wel rot. @Mamavand, ik was ook bijna alleen 's avonds misselijk. Ik denk dat dat met je moeheid te maken heeft. Dat heb ik gelezen en gemerkt toen ik een keer een hele goede nacht had gemaakt.
Welkom Antje! Suc6 JevD bruinverlies heb ik ook gehad vorige week zondag maar nu helemaal weg. Dus het zegt nix en zolang het geen helderrood is hoop houden meid! Zondag een speciale moederdag voor ons meiden!
Ik las iets over bruinverlies, dus toch maar ff een stukje terug gelezen. Kan me voorstellen Jevd dat je nu onzeker bent, maar ik heb bij mn vorige zwangerschap bij 13 weken behoorlijk wat bruinverlies gehad. Wc pot zat aardig vol, maar gelukkig niks aan de hand. Wist ook geen oorzaak. Dat je klachten ineens verdwijnen, zegt niet alles. Misschien let je er nu ook teveel op?! In een andere forum hier op ZP waar ik ook in zit, zit een meisje waarbij haar klachten ook ineens verdwenen en toch op de echo alles goed was! Ik hoop voor je dat alles goed is! Sterkte met wachten en zou idd fijn zijn als je eerder kon. Voor de dames met mooie echo's!! Gefeliciteerd 😍
Jevd: jammer dat je alsnog moet wachten tot vrijdag ! Probeer nog niet de hoop op te geven hoor. Volgens je banner ben je bijna 10 weken zwanger..voor velen vaak al een keerpunt wat betreft kwaaltjes die dan (soms zelfs al met 8 weken) afnemen. Je lichaam went ook aan het hormoon waardoor de klachten ook kunnen afzwakken! Ik duim gewoon voor een prachtige echo a.s. vrijdag ! Antje: welkom in de groep en gefeliciteerd ! Prima: veel succes met de echo hoor
Succes en veel plezier met de echo Prima! Voor de dames hier die pampers gebruiken, bij de Wehkamp heb je nu korting en je krijgt er een gratis canvas bij van 20x30 twv 16 euries. Tip van flip 😝 Fijne dag allemaal!
Antje welkom hier. Prima veel succes met de echo vandaag. JevD balen van dat bruinverlies. Hopelijk blijkt er vrijdag niets aan de hand. Ik heb sinds vanmorgen ook weer bloedverlies. Het is heel mininaal bij het afvegen maar toch. Ben ontzettend bang nu. Heb eind van de middag intake bij de vk maar geen echo die heb ik maandag pas.
Meiden met een echo succes... Claudy kan je niet vragen of de vk een echo maakt? Aangeven dat je bloedverlies hebt!