Hallo ik ben Lindy, 16 september 2016 uitgerekend van ons 3e kindje heb 1 meisje uit 2008 en 1 jongen uit 2009
Hoi Lindy, Daar ben ik dan... ik volg je mooi op! 18/19 september uitgerekend, dit wordt mijn 2e kindje. Heb al een zoontje van dec. 2014!
Hoi, ik ben er ook! We moeten maar even een lijstje maken als er meer mensen bijkomen Maarreh... Ik wil (weer) een negen maanden dagboek bijhouden, het liefst zsm omdat ik alles anders alweer ben vergeten Gaan jullie er een gebruiken en zoja, welke?
welkom ik zal een een lijstje in elkaar frummelen ik heb nog nooit een 9 mnd dagboek bij gehouden en heb daar zo spijt van,, wil het deze keer wel gaan doen hebben jullie je aangemeld voor Moeders voor moeders?
Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016 16 september Lindy - 27 jaar - 3e kindje AudreyD - 28 jaar - 2e kindje 17 september 18 september Preciouslove - ? - 2e kindje 19 september 20 september 21 september 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september Meisje, jongen, verassing afspraken 1 febr preciouslove - vk 5 febr Lindy - intake en 1e echo Wil je ook op onze lijst gezellig., pas hem aan of geef even door dan verander ik hem
Aangemeld bij mvm ja, toevallig afgelopen middag. Ik had vorige keer die van Pauline Oud, maar die vind ik eigenlijk niet zo leuk wel leuke kleurtjes en tekeningen enzo. Online zwangerschapsdagboek voor vrouwen die de 9 maanden van hun zwangerschap van week tot week willen bijhouden. dit leek me ook wel leuk. Alleen wat duur + je moet je computer ervoor aanzetten
leuk,, ik ga een spieken., ik was je leeftijd even kwijt hihi als je die ff door geeft vul ik de lijst aan
28jaar! bol.com | Clearblue Digital - 2 stuks - Zwangerschapstest | Mooi en gezond Ik ga deze eens even bestellen Willen jullie het geslacht trouwens weten?
Ja wil heel graag geslacht weten . heb nu een meid en een jongen., heb alle kleertjes bewaard en spullentjes jullie?
Hoi hoi dames, mag ik gezellig mee kletsen? Zit vandaag 12 dpo en heb op 7dpo positief getest. Volgens de berekeningen ben ik op 17 september uitgerekend.
Bevallingslijst 16 t/m 30 september 2016 16 september Lindy - 27 jaar - 3e kindje AudreyD - 28 jaar - 2e kindje 17 september Dilya - 24 jaar - 1e kindje 18 september Preciouslove - 24 jaar - 2e kindje 19 september 20 september 21 september 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september Meisje, jongen, verassing afspraken 1 febr preciouslove - vk 5 febr Lindy - intake en 1e echo Wil je ook op onze lijst gezellig., pas hem aan of geef even door dan verander ik hem
Welkom Dilya! Ik wil het ook weten! Het ene geslacht is praktisch, het andere hebben we nog niet , dus het maakt niet uit Allebei leuk. Nu al naampjes aan het verzinnen, maar geen flauw idee. Heb een meisjesnaam die ik heel leuk vind, maar ml vindt niks. Dus ik denk dat ik maar stop met bedenken
jongens naam staat vast,, alleen 2e naam nog even zoeken, meisjes naam bohhh ik zou het niet weten hahaha moet bij Demy chayenne en Robin Jayson passen mag niet met een L of een S een D of een R beginnen haha lastig
Wat fijn dat jullie jongensnaam al vast staat! Bij. Mij staat de tweede naam van een zoon vast, bij mijn man overigens niet