Neeee!!! Daar mag wel een flinke compensatie tegenover staan zeg! Wat een drama.... Hier verder alles nog rustig idd, we tellen "rustig" verder af...
Kleine update! Net terug van het zkh. Heb een ctg gehad voor minder leven en ben gestript.. Morgen weer een extra ctg!
Oh voelde je haar zoveel minder bewegen dan? Was alles wel okay? Hopelijk doet t strippen z'n werk en mag je gauw bevallen! Succes!
Ja het is echt een heel stuk minder. Heb dr gister 2x duidelijk gevoeld.. de hartslag was goed en op de echo bewoog ze. De reden dat ik dr nu weinig voel weten ze niet. Maar goed we gaan het zien. Strippen hoeft dus helemaal niet te werken
Oh dan kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakte, 2 keer is wel erg weinig. Hier nog steeds wel een druktemaker in m'n buik, maar wel steeds op dezelfde plek, dus heeft niet zoveel ruimte meer. Ik ga donderdag strippen ook eens ter sprake brengen, t mag van mij volgend weekend wel komen
Spannend, Lies! Strippen hoeft niet te werken, maar het kan toch zeker wel. Hier tot 2x toe positieve ervaringen mee gehad! Fijn dag de ctg en echo wel goed waren en hopelijk wordt ze gauw wat bewegelijker voor je, of meldt ze zich gewoon gauw!
Oh spannend @Lies1611 ! Hier ook nog steeds een druktemaker, wel meer schuiven dan echt grappen, maar echt heel vaak nog een harde 'bal' van een kontje of een elleboog ofzo. Gelukkig.. Want lijkt me echt eng als je het zo weinig voelt. Kun je om dat strippen altijd vragen, of moet je dan echt ergens 'last' van hebben? Vorige week zei de verloskundige dat ze dat eventueel bij 41 weken deden..
Mijn vk doet het eigenlijk ook pas met 41weken.. Maar goed in het zkh begon de arts er zelf over.. nou leef je uit Er blijft nu natuurlijk weinig bewegingsruimte over voor die kleintjes.. Maar de vk vond het inderdaad toch weg weinig en na wat gepest voelde zij ook niks. Ben benieuwd of er wat van terecht komt. Morgen 40 weken dus vind t prachtig zo
Mijn vk stript bij een eerste niet voor 40 weken, bij een tweede zijn ze al iets soepeler en nu bij de derde al helemaal. Wel kijken ze dan naar eventueel eerdere ervaring en beslissen ze vanuit daaruit vanaf wanneer ze strippen. Zo wilde ze hier dus niet eerder dan 39 weken strippen omdat dat vermoedelijk meer onnodige rommels zou geven.
Haha je kunt t altijd proberen Aangezien t mijn 2e is ga ik t er zeker op wagen morgen 39 weken, ik vind t ook wel mooi geweest
Nou tot nu toe heb ik het gevoel giga ongesteld te zijn qua buik en rugpijn. Zo'n zeurderige kramp idee. Ben benieuwd of het door zet. Ook benieuwd hoe t met kroelen gaat!
Boedah, je kan inderdaad altijd eens vragen of ze het doen en vanaf wanneer. Wie weet wat ze zeggen, of doen Lies, ik zal voor je duimen. Wie weet zet het vanavond/vannacht goed door! Ik ben ook heel benieuwd naar Kroelen, hopelijk ligt ze inmiddels al lekker te knuffelen met de kleine.
Ik ben ook benieuwd naar je @kroelen ! Hopelijk lig je inderdaad al lekker te knuffelen. Spannend @Lies1611 , hoop voor je dat het doorzet! Hier is kleintje echt uitzonderlijk druk, dan voel ik een kontje ofzo boven in mn buik en steken onderin.. zou het een voorteken zijn? Dat vind ik wel 'lastig' van dit termijn hoor, bij alles denk ik: zou dit het zijn? Hoe is het met jou @Prettykitty ?
Lief dat je het vraagt @Boedah hier nog alles rustig. Net op controle geweest bij de vk. Alles in orde! Ze.vroeg of het al rommelde, maar zei ook weer dat dat helemaal niks zegt. Ik zei nee kan zo in ene gebeuren. Net nog boodschappen gedaan, en morgen nog een rondje boodschappen. Gelukkig was de ctg wel goed @Lies1611 en hoop voor je dat het doorzet. Strippen : Lees er vaak goede ervaringen over. (Dat de bevalling echt opgang komt) en aangezien je nu best wel wat last hebt (rugpijn en menstruatie gevoel) zou dat toch heel goed kunnen. Ik duim voor je! Ben ook benieuwd naar @kroelen @Boedah wat een gedoe zeg met die stomme deuren. Niet te geloven toch, elke keer weer pech.
He wat een spanning @kroelen en @Lies1611!! Ben ook wel benieuwd hoe het met @dreamcatcher gaat! Hier alles nog gewoon rustig
Hier ook alles nog rustig, mag vandaag ook wel even blijven zitten hoor Aankomend weekend geven ze sneeuw aan, zou leuk zijn om dan een baby te hebben