Ik denk dat jij ook bij team blauw zit hoor @Boedah Hehehe ja @Jairy0811 ze denken vast ja doei op 5 December komen we sowieso niet. Dan krijgen we extra cadeaus in December. (Sinterklaas, verjaardag baby, en kerst)
Ergens kan ik ze daarin geen ongelijk geven haha Of wij mamas het daar op dit moment mee eens zijn is een ander verhaal, maar ach, 5 december duurt nog maar 3 en half uur
Als jouw theorie klopt @Jairy0811 dan sluit ik me vast ook aan bij team blauw Ik ben zooooo nieuwsgierig!! Ik word trouwens wel een beetje dol van alle appjes vandaag, alsof iedereen op dezelfde dag even moet vragen of er al iets is... Net in een groepsapp van babyzwemmen waarin ik niemand echt goed ken, maar waar 1 mega tokkie in zit en die vroeg; Nou J, nog niks? Ik heb geantwoord dat ik volop in de weeën zit Geen reactie meer hahaha
Haaaahahahahahaaa volop in de weeën. Vind het een goeie! Vandaag iemand in de supermarkt.. Ik zei iets van hij kan elk moment komen, ben over minder dan 2 weken uitgerekend. Zegt ze.. ZO ZIE JE ER OOK UIT. Ehhhh oké.
Oh geweldig, die reactie JG1986! Ik zou hetzelfde gezegd kunnen hebben haha. Hier ook enorm nieuwsgierig! Ik wil hem zooo graag zien, vasthouden en knuffelen. Het wachten is mooi geweest
Nou echt onbeschoft hoe mensen soms kunnen reageren he?! Ach ik heb liever dat ze t nu doen dan straks een paar weken na de bevalling (als je heel even naar de supermarkt bent zonder baby) zooo hoe lang moet je nog?! Pffff ik ben vanavond een wrak, heb t gevoel elk moment in tranen uit te kunnen barsten, bah!
Zoooo vandaag 39 weken. Ben wakker omdat ik dacht nu begint het naar geloof dat het weer wegtrekt. Enorme pijn aan de rechterkant. Uitstraling naar mijn been.... hmmmm. Jullie nacht allemaal doorgekomen? Ik start de ochtend ook vaak met 4 A 5 appjes of alles nog rustig is. Terwijl ik er zelf helemaal niet zo mee bezig ben Morgen afspraak met vk, zou het de laatste keer zijn? Blijft gek! Nou pijn is weer redelijke weg dus ga nig maar even slapen. Kan nu nog Hahahha
Goedemorgen meiden! Oh @Nic82 heel herkenbaar, die krampen met uitstralen naar t been, dat had ik bij de bevalling van onze dochter ook. Ik dacht vannacht ook dat t zou gaan beginnen, als ik rechtop zat had ik regelmatige pijnlijke harde buiken en krampen, maar zodra ik weer ging liggen zakte het weer af. Voelt nu nog niet lekker, maar geen harde buiken meer. Ik moet morgen ook weer naar de vk, ik hoop echt dat t de laatste keer is. Vandaag is m'n moeder jarig, dus beeb mag vandaag nog even blijven zitten @Lies1611 hoe is het bij jou??
Zo, ben stiekem wel blij eigenlijk dat het gister rustig is gebleven hier. 5 december vind ik een stomme datum haha. Hier valt het mee met de appjes moet ik zeggen. Maar goed, "moet" nog een weekje. Dochter kwam 3 dagen later.. Hoop iig wel dat het uit zichzelf begint.
Wat lief datje het vraagt! Hier vannacht bevallen van dochter nr 2 ook op de verjaardag van mn moeder. Binnenkort komt de wat uitgebreidere versie! W Het gaat goed maar we zijn wel moe!
Jaaa, Gefeliciteerd Lies!! Nu lekker uitrusten en genieten samen! Hier vannacht een rustige nacht gehad, niks als anders; een paar keer eruit geweest om te plassen en dat was het wel Ik wacht mn bezoekje aan de vk morgen wel af en hoop steeds harder dat het strippen dan mag lukken, eerder zie ik hier geen gerommel gebeuren volgens mij.
Jaaa gefeliciteerd @Lies1611 !! Zat je gevoel toch goed! Ik ben net bij de verloskundige geweest. Had eigenlijk vorige week al gezegd dat ik niet meer kwam, maar helaas Bloeddruk was keurig 120/60, hartje klopte goed en nog genoeg vruchtwater. Kortom: afwachten maar weer.. strippen deden ze echt niet voor de 41 weken bij de eerste helaas. Ik las net dat het morgen een soort van gaat stormen, en vrijdag en zaterdag sneeuw, dus mooi weer om te bevallen dacht ik!
♡ Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 ♡ 10 december: Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12 december: JG1986 - 31 jaar - 2de kindje Monet - 26 jaar - 2de kindje 13 december: Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 34 jaar - 1ste kindje 16 december: Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje 3 jongens, 1 meisje en 3 verrassingen! ♡ Bevallen ♡ 28 november: Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje 4 december: Kroelen - 28 jaar - 3de kindje 6 december: Lies1611- 28 jaar - 2de kindje 3 meisje zijn er geboren! Afspraken: 7 december: Jairy0811 controle + 1ste strippoging VK 11 december: Boedah controle VK
Jaaaa gefeliciteerd @Lies1611!! En ook met je moeder ook toevallig! Ik ga zo lekker een taartje eten bij moeders, ik ga nog even in de ontkenningsfase Geniet van jullie gezinnetje!
Whoeeeheee gefeliciteerd @Lies1611 Wauw gewoon al drie meisjes geboren! Echt leuk!!! Geniet van jullie meisje. Plassen : Ik moet minimaal z' 4x per nacht, echt balen. Elke keer is het maar heel weinig ook! Spannend @Jairy0811 morgen de eerste strippoging. Ik hoop voor je dat het werkt, en dat jullie kleine jochie eindelijk besluit dat hij de buitenwereld wilt ontmoeten. @Boedah Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Enne, ik hoop liever niet dat ik met sneeuw beval. Is nog een eindje naar het ziekenhuis rijden! hahaha komen we straks in een sneeuwstorm haaaaahahahaaa
Zoooo raar Dit! Gister om deze tijd kwam de vk even kijken. Ze was niet heel blij dat ze me in het zkh hadden gestript want was oa bang voor voorweeen die nergens heen houden gaan en dat oa omdat ik de vorige keer aan de weeopwekkers heb gelegen. Maar goed rond 9u zat ik op 4 a 5cm dus we mochten meteen naar het zkh. Dat zagen we even niet aankomen. Om 2315 heeft ze mn vliezen gebroken want ik zat op 6 a 7cm.. Ze bleek in het vruchtwater gepoept te hebben dus ik zou worden overgedragen aan het ziekenhuis.. Maar omdat mevrouw het zo goed leek te doen heeft de arts besloten dat mn eigen vk de bevalling mocht afmaken. Uiteindelijk is ze om 0.31u geboren. Die weeenstorm was wel even heel pittig maar het duurde gelukkig niet heel lang. Ze was precies 3500g met 54cm! We mochten na het bezoekje van de kinderartsom 3u weer naar huis! Nu wel veel meer last van naweeen maar goed, hoort erbij!