Oh wow, super snel gedaan! Wat een lengte zeg! Icm dat gewicht een lange slanke dame! Naweeën ken ik niet, heb ik bij de eerste totaal niet gehad, maar lijkt me geen pretje. Succes! En tussendoor lekker genieten! Hopelijk laat ons beebje ook niet lang meer op zich wachten, ik ben t zat Morgenochtend weer controle.
Nee ik inderdaad ook niet.. gek gevoel want je werkt niet meer voor iets ofzo.. Snap dat je er klaar mee bent, vooral als er al een paar bevallen zijn
Zo, dat is toch nog best snel gegaan lies! Oh en die naweeën zijn (helaas) herkenbaar, Ik had het na de bevalling van de jongste en slikte steevast elke 3/4 uur 2 PCM en dat voor drie dagen achtereen. Door de snelle bevalling probeert je bm nu ook in een zowat even snel tempo te slinken, geen prettig gevoel inderdaad! JG1986, ik snap je helemaal! Hier morgen ook controle bij de vk en hopelijk kunnen ze me ook strippen, ventje hier mag echt gaan komen!
Wauw @Lies1611 klinkt als een turbo bevalling. Hopelijk ben je wel snel van de naweeën af. Maar zo heerlijk dat ze nu is geboren! Ik kan ook echt niet meer wachten op ons jochie. We zijn zo vreselijk nieuwsgierig naar hem. Vooral nu er al 3 babies zijn geboren in ons groepje. Zo leuk!
Wauw lies, zo lekker dat je er nu vanaf bent. Wel snel gegaan inderdaad, maar het klinkt wel alsof het 'relaxt' was. Hier ook klaar mee. Gister eind van de middag een hele tijd het idee gehad dat het door ging zetten, maar helaas.. alles weer rustig.
Tuurlijk ik heb weer keelpijn. Dus zal wel weer ziek worden! Bah ben ik ook een beetje klaar mee. 4e of 5e keer sinds mn zwangerschap.
Ik zit hier echt zowat vol zenuwen en waarom? Ik mag om 12 uur naar de vk en hoop zo dat ze me kunnen strippen! Al geeft het me alleen wat eerste gerommel, dan heb ik al iets zodat ze het zaterdag nog een keer kunnen herhalen.
Jij was ook weer lekker aan het nachtbraken @Boedah! Jammer dat t niet doorgezet heeft... He bah @Prettykitty wat naar, hopelijk word je niet ziek zo vlak voor de bevalling! Spannend @Jairy0811! Ik duim voor je!! Ze wilden mij dus niet strippen... Waren er bang voor dat t veel onnodig gerommel zou geven, en in combinatie met mijn extreme slaapgebrek (vannacht weer amper 3 uur geslapen in 3 fases) vonden ze het niet verstandig. Heb wel slaapmedicatie gekregen, dus hopelijk aankomende nacht een beetje bijtanken. Beeb was wel ingedaald maar ligt nog niet vast. Ze denken dat de gyn pas volgende week gaat aanbieden om evt te strippen of in te leiden. Ik kon wel janken... Ben zooooo moe...
Heel herkenbaar @JG1986 , ik ben ook zooo moe. Je zou toch denken nu het je 2e is dat ze wel iets meer zouden meewerken met strippen.. Balen @Prettykitty , hopelijk waait het toch over! Spanneeeeend @Jairy0811 , ik hoop met je mee!
JG1986, wat balen dat ze je niet willen strippen, hebben ze ook helemaal niet inwendig gekeken hoe het er dan eventueel voor staat? Een week wachten duurt dan nog langer als je al zo vermoeid bent, het is zo herkenbaar.
Succes @Jairy0811 ik zou het ook heel spannend vinden hoor!!! Komt denk ook omdat je van te voren niet weet of het wel of niet gaat werken. (Het strippen) @JG1986 Pfff wat een tegenvaller! Echt jammer dat ze nog geen poging willen doen tot strippen. Vooral nu met je slaapgebrek. Kan me voorstellen dat je helemaal op bent! Hoogzwanger slapen is al niet echt prettig, 100x eruit. Maar amper slapen is helemaal niet te doen. @Boedah ja ik hoop ook dat het over waait. Maar ben er bang voor! Ga maar veel zuigen op snoepjes, thee met honing drinken. (Al mag ik niet zoveel suiker) en paracetamol. Hopen dat het helpt! Oja ik ben echt raar. Want in ene ben ik bang dat ik moet poepen tijdens te bevalling. Stom dat ik daar opeens nu aan denk!
Haha ben ik ook wel een beetje bang voor hoor @Prettykitty .. Pff hier werd ik vanmorgen al wakker met een berichtje van iemand uit de buurt, dat het nu wel tijd werd om te puffen En net weer een appje van mn moeder, of ze nog iets in huis kan doen (ik lees dan: is er al wat aan de hand) En ik heb zooo geen zin om mensen te zien. Ben blij dat ik geen boodschappen ofzo hoef te doen, lekker de hele dag in mn eentje. Zou dit dat coconnen zijn voor de bevalling?
Heb ik de hele zwangerschap niet aangedacht, en opeens denk ik oh als ik maar niet moet poepen. (Wat ontzettend normaal is, als je dat wel moet.. Maar toch) Vervelend zeg al die berichtjes. Tijd om te puffen... alsof je dat zelf niet vind. Ik krijg ook regelmatig berichtjes van mensen waarvan ik denk huh normaal hoor ik ook niks van je. En nu vragen ze of ik al ben bevallen ofzo. Eh nee... Het zou een teken KUNNEN zijn, maarja dat zeggen ze bij zoveel dingen. Elke keer denk ik wel oh komt het misschien opgang? Of gaat het nu beginnen... Maar neehoor!
Dank voor jullie lieve reacties meiden! Ik voel me zo'n zeur soms... Ze zijn ook wel bang voor complicaties weer hoor, dat zei ze er ook duidelijk bij. Ze hopen dat het risico beperkt wordt als ze mijn lichaam zelf de controle geven zeg maar. Heb nu voor 2 nachten temazepam gekregen, mag ze niet 2 nachten achter elkaar nemen, maar ik kan nu al niet wachten om vanavond naar bed te gaan met zo'n tabletje haha Haha dat poepen had ik nooit over nagedacht bij de eerste bevalling, maar dat ga je sowieso doen hoor! Zoek maar eens een filmpje over hoe je baby eruit komt, die perst je hele darm leeg Hoe was jouw afspraak @Jairy0811??
@JG1986 gewoon even lekker janken hoor dat lucht vaak op en wie weet ontspan je daardoor weer wat meer. Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! @hier wel vaak wakker maar ik val meestal vrij snel weer in slaap. Mijn man daarin tegen ligt tegenwoordig wakker... niet van zenuwen of zo - nee hoor!!! Nml van mijn gesnurk!!! Het schijnt niet normaal te zijn zo hard en nu snap ik mijn keelpijn ook @Prettykitty jij toevallig ook deze kwaal? Vk doet ook hier niets voor de 40 weken. Ik merk wel dat de 40 weken dichterbij komt... kleine stukjes lopen geeft al harde buiken en meer druk van onder. En ik voel me steeds minder fit. Heb ook nergens zin in haha Mijn man denkt dat ik 11 dec beval. Ik hoop het !! Mooi tussen Sint en Kerst in en net als jullie hoop ik dat er sneeuw ligt - lijkt me prachtig!!! Mijn man mag vanaf morgen dichterbij bij huis werken (dus nu al lekker op tijd thuis) en heeft wrs tot nieuwjaar vakantie als de baby nu geboren wordt. Dus dat wordt genieten!!
Ik ben net terug van de vk. De kleine vent lag nog steeds niet ingedaald, maar ze heeft toch even inwendig gevoeld en zijn hoofdje sloot wel mooi af. Helaas was mijn baarmoedermond nog niet helemaal rijp en had ik maar een krappe cm ontsluiting. Ze heeft hierop wel wat gewroet, maar echt strippen kon dus nog niet. Maandag weer terug om opnieuw te kijken en evt herhalen en een consult bij de gyn. Oh en dat poepen bij de bevalling gebeurt inderdaad negen van de tien keer wel, maar daar krijg je echt niks van mee. De vk zorgt dat dat netjes weg is. Ik heb er verder ook nooit over nagedacht Haha, echt een controle heb je er namelijk toch niet over.
Poepen : Ja echt stom dat ik me daar opeens lichtelijk druk om maak. Terwijl ik weet inderdaad dat het bijna altijd wel gebeurd. @Jairy0811 Ah jammer dat het niet zo heel goed lukte. Echt een eigenwijsje hoor die kleine man van jullie! Hoop dat je maandag meer geluk hebt. Of eigenlijk dat het gewoon spontaan al begint, dat zou helemaal fijn zijn. @Chats ik ben helaas echt aangestoken door mijn neefje. Die is zoooovaak ziek. Mijn moeder niest zich suf, ik zei al nou bereid je maar voor want daar begint het mee. Het enige voordeel is wel dat de baby vaak genoeg anti-stoffen heeft gekregen van mij, want heb al een paar x griep gehad, en andere kwaaltjes enzo. Fijn dat je man vanaf morgen lekker dichterbij huis mag werken. @JG1986 Hoop dat je vanavond heerlijk zult slapen!!! En dat je je daarna ook iets beter voelt.