@Lies1611 Ja balen he! Is het bij jou al wat minder? Bij mij is het wat weggetrokken gelukkig. Hopelijk bij jou ook! Wat lief trouwens je dochter zo blij met haar baby-zusje. @JG1986 Oooh maakt helemaal niks uit hoor. Was wel grappig, als ik even had gezeten en ik ging daarna opstaan, strompelde ik de eerste 10 meter ofzo. Hahahaha voelde echt alsof ik elk moment kon bevallen. (Wat natuurlijk niet zo was) Gelukkig geen maagzuur gehad na het eten. (Was ik wel een beetje bang voor) Jij nog naar de verjaardag geweest? Gelukkig kon je na het plassen elke keer wel weer slapen. Hier rommelde het net even. Soort menstruatie steken ofzo! Maar is alweer opgehouden. Ligt hier trouwens een pak sneeuw. Me ma zei al hoop niet dat je vandaag gaat bevallen.. (me ma brengt ons dan naar het ziekenhuis) haha maar zal wel goedkomen hoor.
@Prettykitty Ja gelukkig wel! Nog wel een beetje zwaar gevoel maar goed. Had vandaag voornamelijk alleen de baby, mn andere twee kinderen waren en zijn aan het buitenspelen. Mn vriend is volgens mij nog blijer om in de sneeuw te spelen dan mn dochter Ben blij dat hij het leuk vind, dan hoef ik het niet te doen
Hier ook weer wat steken en kramp, maar niks serieus. Ik word er gewoon een beetje chagrijnig van Niet meer naar de verjaardag geweest, mocht van manlief niet in de auto weg... Was ook niet heel verstandig, maar wilde zo graag even weg. Hebben nu ff lekker een mini stukje gewandeld. Hier ook 2 blije eien van de sneeuw haha Vervelend van jullie hoofdpijn! Ik heb liever een hele dag buikpijn of jeuk ofzo dan hoofdpijn
Hey dames, Wilde jullie even op de hoogte houden. Ik ben nog steeds in het ziekenhuis helaas, met ons kleine meisje gaat alles goed, maar ik ben vanmiddag nog geopereerd. Ik was gehecht bij mijn schaamlip maar dit was niet goed gedaan. Dus er sijpelde langzaam bloed in, wat zorgde voor een bult nog groter dan een ei, wat helemaal strak stond. Echt, de pijn was erger dan het staan van het hoofdje! Er stond, bleek op de OK, een halve liter bloed in! Dus onder algehele narcose is het weer open gemaakt, en opnieuw gehecht. Nu moeten we sowieso een nacht blijven voor mij, als morgen de katheter eruit is, ik zelf heb geplast, en mijn hb goed is, mogen we naar huis.
Oh jeetje dat is schrikken! Maar fijn dat het verholpen is. Die hechtingen down under vind ik persoonlijk echt vreselijk. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!!
Jeeeezzzz dat klinkt echt heel naar @Boedah Bah! Wat balen ook, maar gelukkig kun je nu weer opknappen en gaat alles goed met N. Prachtige naam trouwens! (Ik weet het nog van de pbs)
Oef dat klinkt niet fijn @Boedah! Hopelijk knapt t nu gauw op. Ik moest de pb's even terug kijken, maar idd super mooie naam! Hopelijk kunnen jullie gauw lekker thuis gaan genieten met z'n drietjes! Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk naar de naam van jullie dochter @Lies1611 de Z weet ik nog, de andere niet
Jaaa ik ook! Vooral door haar onderschrift. Voor degene die nog niet zijn bevallen : Iedereen al een naam die "vast" staat? Hier al maaaaaaanden! Wel een gek idee dat we straks niet alleen *naam* vriend en *naam* mij zijn. Maar + baby *naam*
Oef dat is even schrikken, Boedah! Gelukkig is het nu verholpen en knapt het snel op! Ik ben wel heel nieuwsgierig nu naar de naam van jullie meisje! Prettykitty, hier staat de naam ook al maanden vast! Vriendlief en ik zeiden toevallig gisteren nog dat we ons nog niet voor konden stellen dat we die straks dagelijks gaan uitspreken, We houden het al zo lang stil!
Namen is hier nog steeds een drama... We hebben nu in principe voor beide geslachten 2 verschillende namen, ik denk dat we als de baby geboren is gaan beslissen welke van de 2 het beste past. Ik vind het wel eng hoor, maar goed het is niet anders... Ik heb trouwens het vermoeden dat het hier nu echt gaat beginnen... Maar dat heb ik al 10 keer gehad van de week, dus t zal wel niet
Jaaaa dat hebben wij ook. (Al weten onze familie leden wel al zijn naam) Maar voor de rest houden we het aardig stil. Echt zo spannend allemaal. Ja het beste is inderdaad dan beslissen als jullie kindje geboren is @JG1986 Lijkt me wel lastig als je er nog niet helemaal uit bent. Ik weet nog wel de namen die je ingedachten had. Vind alles leuk, dus je kan niet fout kiezen. Oeh! Hoezo denk je dat nu? Qua pijntjes enzo? Ik heb serieus geen idee waar ik op moet letten. (Behalve dan op regelmaat) vanmiddag had ik wat gekke steken, maar duurt elke keer maar een uurtje ofzo.
Ja pijnlijke harde buiken, af en toe herken ik echt het wee gevoel erin, en ze komen ongeveer om de 10 minuten nu, soms wat korter er tussen, soms wat langer. Dus we gaan straks maar gewoon weer lekker slapen, hopen dat t morgen doorzet!
Ik herkende de eerste weeën ook echt niet als weeën. Iedereen zei "als het echt begint herken je de pijn weer", voor mn gevoel was het allemaal weer nieuw Misschien zit er dan toch wat in dat ze ook altijd zeggen dat je de pijn vergeet als je je kind hebt..
Wel irritant he dat afwachten? Ook heel spannend, en stiekem ook wel een beetje "leuk" omdat je niet weet wanneer het kan beginnen. Maar ook zo spannend @JG1986 Hoop dat je weer even een paar uur lekker kan slapen. Elke nacht als ik (100000x) moet plassen denk ik : Oh ik voel nog niks. Nog niet begonnen...
Nou t zakt hier net weer wat af... Grrrr!!! Morgen ga ik sws bellen ivm vocht vasthouden, heb bijna geen enkels meer, en de vorige keer duidde dat op hoge bloeddruk. Voor nu gaan we maar weer een poosje slapen. Slaap lekker allemaal!!
Jeetje Boedah gelukkig was je nog in het zkh! Hopelijk mag je vandaag naar huis. Doe het rustig aan en laat je lekker verwennen en geniet van je meisje! @ hier zo’n last van harde buiken dat ik er wakker van wordt..... vannacht al eerder gehad toen 1,5 uur en zakte alles weer af... Zou dit het begin zijn?
Lijkt me zooo irritant als het steeds weer afzakt! Dikke enkels is of hoge bloeddruk of je bevalling komt eraan.... Spannend!!! Hoop voor jou dat het snel begint!
Heeeel herkenbaar dat ik voel nog niets...wanneer begint het nu !!! Haha Ik heb echt ff gedacht vannacht... Had nml zoveel harde buiken die komen en gaan..... helaas zakte alles weer af... nu mega last van zuurbranden dus maar ff naar beneden gegaan bah bah bah
Hier begon het donderdag avond met wat harde buiken, vrijdag wat regelmatigere harde buiken, maar soms zat er ook weer een poos tussen dat ik niets voelde, zaterdag nog iets regelmatiger.. maar ook soms dat ik weer niks voelde een poosje.. En opeens vanaf zaterdag 23:30 ongeveer dat ik dacht: ja dit kan het wel eens zijn! En moet je nagaan, half 3 was de verloskundige er en had ik 5 cm, ze zou om 5uur terug komen, maar om half4 hebben we haar gebeld omdat mijn vliezen gebroken waren en ik persdrang had. Om kwart voor 4 constateerde ze 10cm ontsluiting en dat N toch in het vruchtwater had gepoept, dus toen moesten we nog naar het ziekenhuis (ik mocht gewoon bij man in de auto) dus 4uur weg thuis, en rond half5 in het ziekenhuis want het was glad! Lekker hoor, pers weeen in de auto, en vruchtwater wat er bij elke wee uitgutst Ik mocht om 5uur persen en om 5:45 is ze geboren. En @Prettykitty : ik heb niet gepoept, alleen 1x overgegeven tijdens het persen. En van te voren ben ik niet leeggelopen ofzo, dus er is hoop meis