Jaaa we zijn geweest! Weer een mooi kloppend hartje gezien, en het bewoog . Echo via de buik al. Stond ik daar al half met Mn broek op Mn knieën, keek ze me aan van?? Ben ik zo gewend vanuit het ziekenhuis hahaha. Intake ging verder goed! Geen rare dingen. Alleen een bloeddruk van 120/50, vandaar zo zwart voor Mn ogen steeds..
Oeh en nu dan Boedah? Ivm je bloeddruk? Wat heerlijk dat je een goede echo had. Haha, ik zou ook me broek al naar beneden doen hoor! Maar fijn dat het gewoon via je buik kon. Ik ga wel een nipt test laten doen. (We hebben in de familie sowieso twee neven met Down, en in mijn vriend zijn familie een oom) Kraamzorg heb ik nog niet geregeld, dit ben ik van plan om te doen na mijn 2e echo. (Dan ben ik ruim 11 weken) Ik heb mijn zwangerschap gisteren bekend gemaakt (Facebook, zodat iedereen op de hoogte is) Natuurlijk nog wat vroeg, maar ik kan het niet meer verbergen Buikje groeit al aardig, en ik ben serieus eergisteren uit mijn spijkerbroek gescheurd.
Oja ik heb trouwens deze week wel al wat kleertjes gekocht. (Unisex) En hele schattige speendoekjes. Alles was extreem afgeprijsd, dus ik kon mezelf niet langer inhouden.
Ik mag legaal drop eten, zoute bouillon drinken enzo voor m'n bloeddruk. En niet heet douchen, snel m'n jas uit als ik het warm heb enzo. Helemaal niet erg hoor, maar ik had liever dat gevoel niet dat ik elk moment neer kan gaan Ik heb het nog niet bekend gemaakt op Facebook, wel veel collega's en familie weten er al van ivm ivf. Spulletjes heb ik nog niet gekocht, wel gister 2 boxen mee gekregen bij de verloskundige met allerlei proefmonstertjes, een speen, een fles.. Super leuk!
Chats wij kiezen ook niet voor de nipt test , we denken er precies hetzelfde over maar snap ook als iemand het juist wel wil doen . Maar deze zullen vast hellemaal in orde zijn . Hier ook het kraampakket aangevraagd , het is dan ineens zo werkelijk. Bedankt me in de lijst erbij te zetten ☺️. Maar nog een vraag waar kan ik handtekening vinden , heb me gister wat afgezocht maar helaas nog niet gevonden gr samantha
Hey dames, Na lange afwezigheid heb ik weer even bij gelezen. Jairy ik was gewoon ontroerd bij het zien van je mooie echo. (Hoezo de hormonen zijn al lekker aanwezig) Wij hebben afgelopen weekend veel vrienden en familie verteld dat we er een kleintje bij krijgen. Mijn zoontje blijft maar zeggen. Ik ben geen grote jongen, maar een grote broer De kraamverzorgster die we de vorige keer hadden, daar heb ik al contact mee gehad. Moet ons nog officieel inschrijven. Maar ik wil haar graag er weer bij hebben. Daar hadden we zo goeie ervaring mee. De kwaaltjes lijken bij mij af te nemen. De moeheid is er nog wel. En moet wel echt opletten met tillen. Anders heb ik s'avonds echt last van mijn onderrug. Merken de moeders hier waarvan het hun 2de of 3de kindje is, dat de tijd sneller gaat. En dat ik soms zo druk ben nog met mijn zoontje. Dat ik het af en toe vergeet baby spullen koop ik ook nog niet. We hebben nog zoveel. En ik wil ook nog even afwachten wat het word. De babykamer heb ik in mijn hoofd wel al 10keer ingericht. Maar dat moet nog echt even wachten.
@2012mama de zwangerschap was niet geplant maar hartstikke welkom hoor . ik wist (is geen grap) 1 april dat ik zwanger was ivm test en ik niet ongesteld werd. volgens mijn is mijn banner gelukt, heb het gevonden
Fijn dat alles goed was! Haha, ik zie je daar al staan..... hilarisch broek op je knieën Sorry maar je schrijft het erg komisch haha En lekker genieten van je dropjes en evt tuc helpt vaak ook - en nog lekker handig om snel op te eten Verklaard idd je 'zwarte vlekken'. Gelukkig is er wat aan te doen! Sterkte ermee
Topper haha uit je broek scheuren is idd niet erg handig..... Ik hoop voor je dat het thuis gebeurde ??? Wanneer krijg je de uitslag van de nipt? Spannende tijd voor jullie!!!
Hoi dames! Mag ik me hier aansluiten? Weet al sinds een paar weken dat ik zwanger ben maar door eerdere miskramen nogal terughoudend met het van de daken schreeuwen
Hier wat drukjes, Maar door onzekerheid, mochten we gisteren weer even spieken, nog steeds een mooi kloppend hartje. En ukkie was gegroeid, a.s dinsdag hebben we de termijnecho!
Dat snappen we hier allemaal heel goed hoor! De eerste weken van mijn zwangerschap was ik ook echt vreselijk onzeker, maar na de goed echo voel ik me wel al wat relaxter. Heb jij al een echo gehad? Ik hoop dat je je snel wat prettiger en minder onzeker voelt. (Al check ik ook nog ieder wc papiertje hoor, of ik niets geks zie) Oh lekker Boedah, lekker dropjes eten! Ik hoop dat je onderdruk snel weer wat hoger is. Dan voel je je toch een stukje beter! Chats : Hoe is het met jou eigenlijk? Voel je je een beetje oké? Haha ik was bij mijn moeder toen ik uit mijn broek scheurde, dus dat was gelukkig niet erg! Haha ik draag op dit moment trouwens van die hipster, dus gelukkig viel het mee haha. En over de nipt, we krijgen die pas na 3 juni (dan heb ik mijn 2e echo) en horen we hoe of wat. (Heb al een formulier meegekregen voor het bloedprikken) Op dit moment ben ik er nog niet zenuwachtig voor, maar tegen die tijd denk wel een beetje! Ik heb trouwens nog steeds niet zoveel last van kwaaltjes, alleen ben wel echt al sinds mijn zwangerschap extreem verkouden. (Kan niet te grote happen nemen tijdens het eten, want ik moet tussendoor door mn mond ademhalen hahaha)
@Prettykitty top! Ja gelukkig liep ik in het ziekenhuis en mag nu terug naar de vk. Heb volgende week donderdag weer een echo en dan wie week erna de 'intake' bij de vk!
"Prettykitty, Spannend zeg 3 juni de nipt test. Hier hetzelfde ook ik ben verkouden , wel mijn andere kwaaltjes zijn weg. Niet meer extra moe geen gevoelige tepelhoven meer, wordt je best onzeker van omdat je verder nog de kleine niet voelt al was de echo afgelopen dinsdag prima en groeide goed.
Zag dat het filmpje mislukt was helaas . Wie willen weten wat het wordt ?, wij gaan met 16 weken een echo maken op geslachtsbepaling ( ik ben benieuwd ) ik denk zelf een meisje maar een jongetje is net zo leuk natuurlijk, als het maar gezond is ☺️
Hoi! Ik zal ook weer even wat van me laten horen Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames! En wat fijn al die mooie echo's! Hier gaat t weer iets beter, ik heb een aantal dagen suprimal gebruikt tegen de misselijkheid, dat werkte prima! Van de huisarts mocht ik stoppen, en gelukkig gaat dat ook prima! Ben nog wel extreem moe, maar gelukkig slaapt dochterlief nog s middags, dus dan slaap ik meestal ook even. Ik merk dat t ook veel sneller lijkt te gaan nu, heb een dochter van bijna 2 rondlopen die me flink bezig houdt. Ben er we blij om, want toen ik van haar zwanger was leek een dag soms een week te duren (aftellen tot echo). Wij kiezen er ook heel bewust voor om geen nipt of combi test te doen. Wat iemand van jullie al zei, weghalen is dan echt geen optie meer, en als het zo is dat we een kindje met een beperking krijgen dan moet dat zo zijn. Ik snap ook wel dat mensen er wel voor kiezen hoor, dat moet ieder voor zich weten. No offense Verder zijn we deze week begonnen met de verbouwing! We hebben wel 3 slaapkamers, maar verder geen ruimte voor was e.d. (nu nog wel) Als het goed gekeurd wordt krijgen we er een verdieping bij op, en dan 2 extra kamers. Heerlijk lijkt me dat. Maar nu eerst een vaste trap naar zolder maken, dat kunnen we alvast doen.
@Boedah Fijn, dat kloppend hartje he? Balen van je bloeddruk. Ik heb van mijzelf ook altijd al lage bloeddruk. Laatste keer dat ik hem gemeten heb ook 120/65, was op mn werk. Bij mijn vorige zwangerschappen zei gynaecoloog altijd, dathet vooral voor jezelf erg vervelend is maar dat het voor het kindje veel beter is dan een hoge bloeddruk.. Vanmiddag verloskundige, dus zal hij wel weer gemeten worden. @Prettykitty herkenbaar, een te strakke broek.. Hier sinds gisteren mn positiebroeken weer tevoorschijn gehaald...heerlijk Hier plan om dit weekend het bekend te maken via facebook @sereenalian Ja, tijd gaat super snel..merk ik hier ook. Ook zo druk met de andere kids, waardoor minder tijd hiervoor @Lies1611 Welkom! En gefeliciteerd! @samantha2017 Ja, wij willen dit keer wel weten wat het wordt. Vorige zwangerschappen niet. Gaan ook met 16 weken een echo doen. @JG1986 Leuk, verbouwen! Wordt vast erg mooi. Hier 3 slaapkamers. De jongens gaan straks samen op een slaapkamer. Hier gaat het redelijk goed, zolang ik lekker mn rust pak af en toe. Begin wel wat last van bandenpijn enzo te krijgen. Vanmiddag naar de verloskundige. Zo benieuwd. Hebben verder nog geen echo enzo gehad..dus eerste keer dat we ons kleintje gaan zien