1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Dat is echt snel gegaan boedah

Jeetje dat lijkt me idd niet fijn met persweeën in de auto!
    Gelukkig heb je het nu gehad en kun je genieten!
    Mag je vandaag naar huis?

2. Chats

Chats Niet meer actief

Hoe gaat het met de andere meiden?

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    En @JG1986 al gebeld? Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen, en je bloeddruk niet te hoog is.

Wow @Boedah wat is het snel gegaan zeg. Hoe deed je man het? Dan ook nog zo glad buiten, en voorzichtig moeten rijden enzo. Lijkt me voor hem ook wel heftig, en voor jou helemaal al met persweeën en al in de auto. :eek:
    Lekker is anders natuurlijk.

Hoe gaat het nu met je? (Vooral van onder bedoel ik, auch klonk zo pijnlijk. Ook serieus gewoon 0.5 liter bloed in de "bult" niet normaal veel)

En doet jullie meisje het goed? :D

Leuk om je verhaal te lezen. (Dat het elke keer wat vaker terug kwam, de krampen etc)
    Hihi dat geeft de burger moed. :D
    Dat je niet hoefte te poepen.
    Ik hoop dat ik dat geluk ook ga hebben. :o:

4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dat is inderdaad snel gegaan, Boedah. Heb je last van naweeën ook, of valt dat wel mee?

JG1986, hoe is het bij jou nu? Heb je nog gebeld?

Ik mocht vanmiddag al bij de vk komen ipv om half 4, had een belletje gedaan of het eerder kon ivm de flinke sneeuwval.
    Ik heb nu 1cm ontsluiting, bmh is nu deels verstreken en de kleine man ligt ingedaald! Het voelde nog wel een beetje stug van binnen maar ze heeft echt flink gestript, dus wie weet! Bloeddruk was ook langzaam aan het stijgen dus mijn lichaam is wel bezig met voorbereiden.
    We wachten weer af.

Lies1611 vindt dit leuk.
  5. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ik heb niet gebeld vanmorgen. Dan had ik vast moeten komen, en er ligt hier echt serieus veel sneeuw, ik had geen zin om alleen in de auto op pad. Voel me verder ook wel prima. Lekker naar buiten geweest met ons meisje, die is helemaal happy met de sneeuw.
    Het is wel wat onrustig in m'n buik, af en toe een gemene wee, maar verder gewoon tamme harde buiken.
    Ik ga er niet vanuit dat ik vandaag of morgen ga bevallen, m'n soort van bonusmoeder gaat woensdag voor 5 weken naar nieuw zeeland, dus ik ben bang dat die de beeb pas na die tijd gaat zien...

Hopelijk mag je lekker naar huis vandaag @Boedah!

En voor jou @Jairy0811 hoop ik dat t strippen z'n werk doet!

Ik ga nog ff lekker languit op de bank...

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik zal later even uitgebreid reageren hoor meiden!

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, katheter kon er helaas nog niet uit.. alles is te gezwollen. Hb is ook maar 5. Morgen ochtend nieuwe poging om de katheter er dan uit te halen.

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Beterschap @Boedah

Hier is dochter ook ziek.. vermoed blaasontsteking, ze hoest als een zeehond en snottert. Dr weghouden van dr zusje is lastig..

8. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    He wat naar @Boedah, maar je bent wel op de goede plek, ze zorgen vast heel goed voor je.
    Hoe doet jullie meisje het? Beterschap!!

Oh balen van je oudste @Lies1611, en ik kan me voorstellen dat ze niet bij haar zusje weg wil blijven... Snapten ze het maar he? Jij ook beterschap voor jullie grote meid!

Hier vanavond een drama met DL, vreselijk opstandig, alles was nee, huilen schreeuwen aaarrrgghhh
    Naja hopen dat ze morgen wat blijer is...

9. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    He wat naar boedah! Hopelijk morgen goed nieuws.

Strippoging vandaag niet echt gelukt. Wel wat gewroet in de hoop dat het wat uithaalt maar ik denk het niet.... morgen afspraak in het zh over de inleididing dus dan horen we wel verder.

Jairy hoop dat bij jou wel effect heeft!

Lies, om dat te begrijpen is je dochter nog te jong zeker. En wat wil je ook met een leuke nieuwe baby in huis. Daar wil je toch steeds bij zijn!

JG, hopelijk morgen iets minder opstandige peuter ;) sluit de avond zo ongezellig af he?

10. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh wat jammer dat t niet goed gelukt is. Maar morgen heb je sowieso duidelijkheid dus.
    Ja zo jammer, we hadden zo'n leuke dag vandaag in de sneeuw, hebben gezellig de kerstboom versierd, en onder de douche sloeg ze ineens om. Naja morgen nieuwe ronde nieuwe kansen :D

11. Boedah

Boedah Niet meer actief

N doet het super gelukkig! Heerlijk tevreden meisje. Gister was ze wel heel misselijk, maar vandaag zijn alle flesjes er ingebleven gelukkig.

Hopelijk heeft het strippen effect bij jullie meiden!

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nic, op zich snapt ze het wel maar de verleiding is te groot voor dr. Ze is zo enthousiast en ik vind het dan enorm zielig om dr weg te sturen want ze is dan echt in tranen. Ok misschien zijn het ook de hormonen :rolleyes:
    Balen van je strippoging! Waarom lukte het niet?

JG, sneu zeg! Misschien voelt ze wat aankomen??

13. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Och ja ik kan me dat ook wel voorstellen dat t moeilijk is. Ons meisje is nu ook wel wat verkouden, knapt gelukkig wel iets op, dus hopelijk helemaal fit als de baby komt.
    Ja ik heb echt t idee wel dat ze wat aanvoelt, en t is ook de leeftijd natuurlijk.

14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dat zeggen ze.. bij mijn dochter vond ik het juist zoveel makkelijker nadat ze 2 is geworden. Maar die buien houden ze altijd. Ik heb er nu ook nog wel eens last van ;)

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Even heel snel, om 3.31u is ons kleine mannetje geboren!

Nic82 en Lies1611 vinden dit leuk.
  16. Boedah

Boedah Niet meer actief

17. Chats

Chats Niet meer actief

Yeahhhhh gefeliciteerd!!!!!

18. Chats

Chats Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat met je meisje.
    Hopelijk knap jij ook snel op!

19. Chats

Chats Niet meer actief

Jammer dat het strippen niet gelukt is, hopelijk is dit al genoeg!
    Heb je zelf al een idee over de datum van inleiden?

20. Chats

Chats Niet meer actief

Ik kan niet meepraten over meerdere kids en pas bevallen zijn of die heerlijke opstandige buien...... dus veel meer dan succes meiden!!! kan ik niet zeggen!

Deel Deze Pagina