1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

@Boedah hoe gaat het met jou en kleine?

2. boedie

boedie Lid

2 apr 2014
    89
    6
    8
    NULL
    NULL
    @Chats het is mijn tweede kindje en ik ben 29
    Vanaf half 1 wakker en vanaf half 3 met weeen om de 10 min. Ze willen nog niet sneller komen maar zijn wel pijnlijk en 1:30 min. Heel spannend of het doorzet. Ons mannetje heeft een hele slechte nacht gehad door verkoudheid en ligt tussen ons in. Ook niet echt bevorderlijk. Pfff wordt een zwaar dagje denk ik.

3. Chats

Chats Niet meer actief

Niet fijn voor jou, maar dat klinkt goed!
    Kun je de oudste vandaag ergens onder brengen? Miss houdt dat de weeën tegen?
    Heeel veeel succes!!!

4. boedie

boedie Lid

2 apr 2014
    89
    6
    8
    NULL
    NULL
    Nou zo raar, om 6 uur zijn de weeën volledig gestopt. De kleine is vandaag heel de dag bij oma en mijn man is thuis. Ik denk dat ik zo in bed duik, want ik heb niet geslapen. Overigens hoop ik weer niet te slapen maar dan omdat het doorzet... Balen, had hele goede hoop.

5. Chats

Chats Niet meer actief

Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017

10 december:
    Boedie- 29 jaar- 2de kindje

12 december:
    JG1986 - 31 jaar - 2de kindje
    Monet - 26 jaar - 2de kindje

13 december:
    Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje

14 december:
    Chats - 34 jaar - 1ste kindje

16 december:
    Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje

2 jongens, 1 meisje en 3 verrassingen!

Bevallen

28 november:
    Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje

4 december:
    Kroelen - 28 jaar - 3de kindje

6 december:

Lies1611- 28 jaar - 2de kindje

10 december:
    Boedah - 28 jaar - 1ste kindje

12december:
    Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje

4 meisje zijn er geboren!
    En 1 jongen is er geboren!

Afspraken:

18 december: Chats controle vk en strippoging

6. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Jg ik heb verloren. Niks gebeurd vannacht en jij werd vabdaag toch ingeleid? Gelukkig kan ik heel gied tegen mijn verlies haha.
    Morgen wordt ik ingeleid dus vandaag en vannacht laatste kans dat het nog vanzelf begint.

7. Chats

Chats Niet meer actief

He bah dat is zo irritant!!!
    Hopelijk dat even rusten weer wat in gang zet.

8. Chats

Chats Niet meer actief

Haha wat een wedstrijd!
    Wie weet vandaag!!! Nog ergens last van?

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wat spannend allemaal zeg!

Hier zijn de kraamverzorgsters vandaag voor het laatst geweest. Nu moeten we het weer alleen doen :)

10. boedie

boedie Lid

2 apr 2014
    89
    6
    8
    NULL
    NULL
    @Nic82 het kan nog steeds! En als ze wel inleiden ben je sowieso bijna mama!

Ik heb zojuist een slijmprop verloren. Misschien hebben de (voor)weeën van vannacht toch nog voor iets meer ontsluiting gezorgd. Ben benieuwd.

Houden de andere dames het wachten nog een beetje vol?

11. boedie

boedie Lid

2 apr 2014
    89
    6
    8
    NULL
    NULL
    Zie je er tegenop? Of loopt het allemaal wel? Fijne week gehad? Ik vond het ook weer heerlijk om m'n eigen huisje terug te hebben!

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nee ik vind het wel prima. We hebben minder uur afgenomen ook. Maar goed het was wel lekker dat er mensen waren die t huis schoon hielden :roflmao:

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hoi dames,

Wat spannend allemaal bij iedereen!

Hier hebben we de eerste nacht thuis inmiddels gehad. Ze had veel krampjes door de overstap van voeding ziekenhuis/thuis, dus veel op mijn of mans borst gelegen. Ook wel heel lekker :rolleyes:. Maar slaap ook wel hard nodig natuurlijk..

Ze is vandaag 3 dagen oud en was gister in totaal 400 gram afgevallen. Vandaag gelukkig 10 gram aangekomen, dus hopelijk nu de goede kant op!

Met mij gaat het redelijk, de verloskundige kwam vandaag op huis bezoek en verbaasde zich net als iedereen die het van onder ziet (teller staat inmiddels op minstens 20 verschillende personen :eek:) dat de pijn me mee valt. helaas merkte ik net wat wondvocht op, nu blijkt er ook nog een schaafwond te ontsteken :rolleyes:. Hopelijk snel onder controle!

Lies1611 vindt dit leuk.
  14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oog die krampjes zijn zo zielig altijd.. hier heeft ze er nog niet zo veel last van. Maar ze heeft wel tussen 2300-0100 ongeveer dr huiluurtjes. Lekker tijdstipje :rolleyes:

15. Chats

Chats Niet meer actief

Wat fijn dat je weer thuis bent.
    Het nieuwe leven zal idd nog wel ff wennen zijn voor jullie alle drie.

Knap van je hoe je je erdoor slaat. Je hebt er een wondertje voor teruggekregen. Ik denk dat dat heeeeel veeel goed maakt!
    Hopelijk knap je snel op en blijft de infectie gauw weg.
    Kan me voorstellen dat je de schaamte voorbij bent, ook gezien je voortraject.
    Leuk dat je de teller bijhoudt :roflmao:
    Succes komende dagen en geniet vooral!!

16. Chats

Chats Niet meer actief

Aiiii idd heerlijk tijdstip!!!
    Was ze in jou buik dan ook altijd wakker?

17. Chats

Chats Niet meer actief

Kijk !!!! Dat is goed nieuws!! Niet voor niets een slapeloze nacht gehad!!
    Hopelijk zet het komende nacht door!

Wachten duurt zoooo lang......

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha dat waren wel de tijdstippen waarop ik rustig was haha.

19. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hey meiden, hier even een wat langer berichtje van mij! Ik las dat het bij sommige dames aardig spannend is, hopelijk zet het gauw door!!

Afgelopen maandag had ik de tweede strippoging staan bij de vk en die is het zetje geweest! In de avond kreeg ik de eerste lichte weeën en tegen kwart voor 11 heb ik de vk gebeld omdat ze al 3 uur om de 4-6 min kwamen. Echter bleek er toen nog niet veel verandert, behalve dat alles van binnen nu soepel was (ontsluiting was nog steeds naar 1cm en bmh was nog steeds maar half verstreken), en is ze vrij snel daarna weer gegaan. Ze was alleen nog geen 10 minuten de deur uit of de eerste pijnlijke wee volgde al en een uur later besloot ik haar toch maar weer terug te bellen omdat ze pijn deden en om de 3 min kwamen. Toen bleek alles verstreken te zijn en zat ik op 3cm! Vanaf daar is alles gaan rollen, zijn we onze ouders gaan bellen en werden de spullen klaar gezet.

De bevalling zelf was wederom erg vlot verlopen, maar op een bepaald punt wel even erg heftig doordat ons ventje vast bleek te zitten met zijn schoudertjes (schouderdystocie). Dit was voor mij dan ook even paniek, maar desondanks is het allemaal goed verlopen en doet ons ventje het hartstikke goed! Hij moest wel even bijkomen, duurde even voor hij huilde maar scoorde toch meteen al een 8 en is zijn gezichtje door de druk van het vastzitten wat gezwollen (inmiddels trekt die zwellingen al aardig weg).

Het is echt een heerlijk ventje, de bv komt alleen te langzaam op gang voor hem dus vandaag in overleg met de verloskundige besloten hem bij te voeden. Qua gewicht was hij nu 190gr afgevallen, maar dat was niet erg.

Lies1611 vindt dit leuk.
  20. Chats

Chats Niet meer actief

Deel Deze Pagina