Ik lig ook nog steeds in het zh helaas. Gistermiddag, klaar voor vertrek, nog even de standaar controles, is m'n bloeddruk ineens sky high, nee mevrouw u mag niet naar huis. Vannacht ook een erg onrustige nacht, C wilde alleen maar drinken maar was nooit verzadigd, daarnaast wat krampen en spugen, dus ze had t niet zo lekker, arm kind. Hopelijk straks gauw naar huis en lekker thuis in ons eigen... Ik vergeet teveel te vragen, ben naar iedereen even benieuwd hoe het gaat! @Boedah ben jij al wel thuis inmiddels?
Oh bah @Nic82 balen dat je aan de AB ligt, en je pas zaterdag naar huis mag. Maarja, alles voor jou en de kleine. In je billen klinkt gek, zou me serieus niks verbazen als ik ook zoiets ga krijgen. (Tijdens mijn menstruatie heb ik ook wel eens last daar, echt super raar) OeI @JG1986 Ook super vervelend voor jou en de kleine C. Maar je bloeddruk is wel rete belangrijk, goed dat ze je nog even houden hoor. Natuurlijk helemaal niet leuk. Maarja kunnen ze het tenminste wel goed in de gaten houden. Vraag me altijd alleen af hoe dat kan he. Ik bedoel je bloeddruk was allemaal netjes binnen de lijnen enzo (wel net aan) en nu opeens is hij sky high terwijl je juist bent bevallen! Zou je verwachten dat hij ietsjes lager is juist. @Boedah ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat. En natuurlijk met alle andere! Hier echt nog niks... ja vannacht harde buiken maar gewoon door te moeten plassen denk ik. Gisteren voelde ik wel wat dingen, maar pijn ofzo deed het niet... ook helemaal geen regelmaat. Had gehoopt dat het zou beginnen! Heb de babykamer nu voor de 10000ste keer veranderd.
Gefeliciteerd @Nic82 ! Ik ben uiteindelijk dinsdag middag thuis gekomen uit het ziekenhuis. Alles dik,blauw en gezwollen van onder Toen kwamen er nog zorgen over een eventuele baarmoederontsteking bij (gelukkig niet doorgezet) en daarna leek de bloeduitstorting groter te worden dus dat zou betekenen dat er nog ergens een lek zou kunnen zitten. Daarna kreeg ik een clysma omdat ik zooo beroerd was van het gevoel dat ik moest, maar niet durfde . En was de zwelling opeens ook een druk minder. Gister ging ik tot 3 x toe van mn graadje door waarschijnlijk de lage hb.... Maar sinds vandaag lijkt het eindelijk op te knappen! Kleine meisje eindelijk zelf in bad gedaan, en voor het eerst uit en aangekleed. Klinkt stom, maar dat heb ik dus nog helemaal niet kunnen doen terwijl ze vandaag al 5 dagen is!
Jeetje @Boedah wat zwaar! Hoe gaat het emotioneel gezien? Sowieso hoe doen jullie het met jullie hormonen? En voor de al bevallen dames, kraamtranen? @JG1986 Ik hoop dat je naar huis mag! Heeft je dochter dr zusje al gezien?! @Nic82 pff ook heftig! Hoe voel je je vandaag? @Prettykitty je wordt gewoon de laatste van ons groepje als je zo door gaat
Behoorlijk ja! Kan het helaas ook niet mooier maken dan het is... En emotioneel, tja, ik had gelukkig een mooie maar snelle bevalling, dus ik kijk wel terug op een goede bevalling. Alleen de fout die is gemaakt met hechten en de afloop daarna.. die hakt er behoorlijk in. Gister had ik echt een baby blues dag, zo gek! Kon overal om huilen
Balen dat je nog niet naar huis mag maar soms is het beter idd Geniet nog maar dat alles voor je wordt gedaan haha straks thuis moet je weer meer zelf doen! Hopelijk knapt je meisje ook snel op.
Heftig hoor Boedah! Rustig aandoen hoor!! Herstel gaat nou eenmaal langzaam en met zo’n bevalling lijkt het me heel normaal dat jij net een x uit bed bent! Laat je tranen lekker gaan, hoort er ook bij!
♡ Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 ♡ 10 december: Boedie- 29 jaar- 2de kindje 12 december: Monet - 26 jaar - 2de kindje 14 december: Chats - 34 jaar - 1ste kindje 16 december: Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje 2 jongens en 2 verrassingen! ♡ Bevallen ♡ 28 november: Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje 4 december: Kroelen - 28 jaar - 3de kindje 6 december: Lies1611- 28 jaar - 2de kindje 10 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje 12december: Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje 13 december : JG1986 - 31 jaar - 2de kindje 14 december : Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 6 meisjes zijn er geboren! En 1 jongen is er geboren! Afspraken: 18 december: Chats controle vk en strippoging
Morgen ben je uitgerekend!!! Oehhhh spannend!!! Ik hoop dat het ineens begint en doorzet! Niet leuk om steeds het idee te hebben dat het begint (ik heb vannacht weer eens 1,5 uur uit bed gemoeten) en vervolgens alles afzakt grrrrrrrr Tja je moet de tijd toch doorkomen he Ik hoop dat we morgen allebei leuk nieuws te melden hebben!!
Hier nog steeds niks op af en toe een harde buik na. Vind de kleine wel wat rustiger vandaag maar wel gewoon nog regelmatig duidelijk gevoeld. Ik ben er nu wel klaar mee eerlijk gezegd. Je leeft al die maanden naar een bepaalde datum toe. Terwijl ik dondersgoed weet dat een uitgerekende datum in de praktijk niet zo heel veel zegt. Toen hield ik me vast aan de 2 dagen overtijd net zoals bij mijn dochter destijds. En inmiddels zit ik dus op dag 3, bijna 4. Ik hoop dat er vannacht iets gebeurd...
Jaaa het is ook irritant haha. Je bent ZO Nieuwsgierig naar je kindje, en al met al is het toch best spannend. Kost onbewust ook veel energie. Af en toe denk je van oh begint het nu? Maar neehoor.. Heb wel nog goede hoop dat het spontaan begint. Mijn moeder haar bevalling begon ook spontaan. Om 00.00 kwam ze thuis van een verjaardag, en om 1.00 brak haar water spontaan. Terwijl ze echt NIKS had gevoeld daarvoor ofzo... dus dat geeft me nog wat hoop. Ook ben ik een beetje bezorgd of de baby nog wel comfortabel zit enzo. Ik bedoel, of hij nog genoeg zuurstof krijgt etc. (Hij beweegt gewoon goed hoor) maar we zijn nu zooooo dichtbij... dat het gewoon eng is ofzo. Kan niet wachten totdat ik gewoon naar hem kan gluren als ik onzeker ben ofzo en hij in zijn ledikant ligt.
Ik merkte bij de oudste ook niks voordat mn vliezen braken. Je hebt ook nog geen reden om bang te zijn dat t niet spontaan begint!
Dat geeft een mens hoop. Mijn vriend begint ook een beetje irritant te worden.. elke keer vraagt hij en wanneer komt *naam baby* nou? Ja ehhh je bent de eerste die het hoort hoor als het zover is. Snap dat het voor hem ook heel spannend is, maar voor mij is het toch nog een tikkeltje spannender. (Ik vind het trouwens juist wel heel lief hoor dat mensen zo geïnteresseerd zijn, maar ik weet het zelf ook niet. Dus ik kan er nooit een antwoord op geven) Met jullie kleine meisje alles goed? En met haar trotse zus? Lijkt me zo schattig om te zien hoe ze op haar kleine baby zusje reageert enzo.
Helemaal mee eens! Zo herkenbaar!! Het meest irritante vond ik vorige week (toen ik 1,5 uur weeen had en helemaal blij was dat ik dacht yeahhhhh het begint) toen alles ineens weer stopte grrrrr Ik begin meer vocht vast te houden dus kom maar op!!! Alhoewel ik vandaag helemaal niet fit ben.... mega zere keel en ik word verkouden mag de baby van mij wel komen haha Beweging is hier ook minder; ene dag meer als de andere dag.... logisch het zit er dubbel gevouwen in dat kan niet comfortabel zijn haha