1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Genieten genieten en genieten goed zo en lekker blijven doen!!!
    Groot gelijk dat bent gestopt met bv.
    Het moet wel “leuk” blijven .
    Curanol is goed spul! Hoor ik veel positieve berichten over; heb het al in huis haha

JG1986 vindt dit leuk.
  2. Chats

Chats Niet meer actief

3. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Wel oke.... gewoon rustig hier. Houd wel steeds in mijn achterhoofd: het kan zomaar opeens omslaan.. haha.. Maar goed, Morgen einde middag weer een nieuwe strippoging en doorverwijzing naar de gyn... hoop dat het allemaal niet nodig is :( Hoe is het met/bij jou?

4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Mijn vk was heel erg aardig, en zei dat het wel echt minimal 1 uur moet aanhouden voordat ze komen. Snap ik overigens compleet hoor, maar het was ZO HEFTIG in 1x, echt ik werd compleet overvallen en werd echt beroerd van de pijn!

Mijn moeder en broer (heeft een zoontje) zeiden beide jij hebt WEEEN. Ik zou nee joh valt mee, gaat zo wel weer weg en hoppa toen werd het me toch heftig.

Leek wel alsof ik van 0 naar 8 schoot. Echt zo in ene! Was heel raar...

Ben later zelfs nog terug gebeld door de vk om te vragen hoe het ging. Vond ik ontzettend lief!

En mijn twee favoriete vk's hebben donderdag en vrijdag en zaterdag dienst. (Die ene vertelde zelfs op haar vrije dag dan naar me toe te komen)
    Ze komen me trouwens thuis strippen.

Had jij ook dat het zooooo heftig was in 1x @Chats?
    Ja ik denk dat we "geluk" hebben zo rond de kerst zitten, want mijn vk helpt eigenlijk niet eerder dan na de 41 weken. Maar ivm kerst gunnen ze me een baby voor kerst haha! En anders ingeleid worden na kerst. Vond ik ook wel een hele goede.

Hoop dat jij ook zulke fijne vk's hebt. :D
    T lijkt me best wel raar, gestript worden. Opeens wordt ik heel preuts als ik er aan denk. :oops: Heb jij dat ook? Soms voel ik me echt een klein kind ofzo, dan stel ik me een beetje aan. HAHAHA

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Spannend @Prettykitty !

Buik: ik mis de bewegingen wel soms. Vooral omdat deze zwangerschap zoveel beter was dan mn eerste. En de bewegingen deden bijna nooit pijn..
    Striae: heel veel overgehouden aan zwangerschap nr 1. Ben daarna ook nooit meer terug op mn eigen gewicht gekomen :oops:
    Maar deze zwangerschap nauwelijks bijgekomen! Ben ook niet aangekomen:rolleyes: En dat is maar goed ook haha.

Overigens lees ik al jullie berichten maar ben te lui om te reageren haha.
    Hier gaat alles zn gangetje. Wakkere uurtjes vooral s nachts.. Dus dat is jammer. Verder is ze nog steeds heel lief en nauwelijks krampjes. Wel is ze gigantisch verkouden, super sneu..

6. Chats

Chats Niet meer actief

Raar idee he.... dat het ineens kan beginnen haha
    Vanmorgen weer een poging gedaan om te strippen helaas nog niet gelukt.
    Ik moet vrijdagmiddag naar het zkh ff controle of alles nog oké is. En hopen dat ze daar willen/kunnen strippen dat gaat vaak net iets “ruwer”......

Ik hoop dat je vanmiddag gestript kan worden en niet naar het zkh hoeft.

7. Chats

Chats Niet meer actief

Ik had het niet zo heftig dat het mij overviel zoals jij omschrijft... ik had het pas na 3 kwartier door dat er een patroon in zat haha dus dat zal vergeleken met jou wel een 3 zijn geweest van schaal 0-10 haha

Gewoon bellen hoor als jij denkt dat het nodig is, al is het maar om je gerust te stellen. Wat lief dat ze nog even terugbelden!
    Ook hier een goed gevoel bij de vk.

Ik heb een voortraject gehad in het zkh.
    Heb al zo vaak met Mn benen in de beugels gehangen dat het preutse er wel af is haha
    Het valt mij reuze mee.... ontspannen zijn werkt het beste ;)

Ik mag vrijdag naar het zkh om ff te checken of de kleine het nog leuk heeft binnen (wel fijn idee voor de kerstdagen).
    Dan ook overleggen ivm inleiden.
    Ik verwacht dat op z’n vroegst na de kerst.
    Ik wacht rustig af....

Bij jou ook nog alles rustig?

Prettykitty vindt dit leuk.
  8. Chats

Chats Niet meer actief

Lekker meeblijven lezen haha
    Ohhhh wat zielig dat ze verkouden is!
    Hier ook al besmet met dat virus grrrrrr
    Normaal al buiten adem als ik de trap oploop nu door de verkoudheid al halverwege een hijgende zeekoe haha
    Dat wordt nog wat als ik vandaag ga bevallen

Lies1611 vindt dit leuk.
  9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja hier nog alles rustig. Wel gek he dat het opeens rustig is. Terwijl het eerst zo heftig was haha!

Ja ik heb toen een mk gehad, en moest ook langs de gynaecoloog. Daarvoor ben ik er ook een keer geweest; en tijdens mijn zwangerschap moest ik een uitstrijkje laten maken.. dus heb toch ookal 3x met mijn benen in de beugels gelegen haha... je zou denken dat ik niet zo preuts meer zou moeten zijn.

Slaat ook nergens op hoor van mij. Vind het ook echt dom van mezelf, maar hoe langer het duurt hoe meer ik me druk ga maken over de stomme dingen. (Zoals of ik moet poepen tijdens de bevalling, of ik word spontaan preuts)
    Komt denk ook omdat het gewoon nieuw is, ik heb het nooit eerder meegemaakt allemaal en dus heb ik er niet echt een voorstelling van!
    Maar goed dat komt wel in orde.

Ja mijn vk's zijn echt heel erg lief.
    Fijn dat jij ook goed met ze overweg kunt. Scheelt toch een heleboel!

Als je z'n pinnenkop hebt dan voel je je gelijk minder op je gemak.

Haha ook zo apart dat het kan verschillen he. Dat het mij zo heftig over viel, en dat jij pas dacht na 45 min. Hey wat gek er zit een patroon in!

Alleen zo jammer dat het dan weer stopt.

Dat is heel erg fijn dat je voor de feestdagen nog even mag laten checken of de baby het nog prettig heeft.

Hoop voor je dat het niet nodig is en jullie kindje dan al is geboren.

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Geloof me, als je bevalt in het ziekenhuis, kun je niet meer preuts zijn ;). Ik had natuurlijk iets abnormaals, maar geloof ook wel dat er minstens 30 verschillende mensen mn 'onderkantje' (VRESELIJK WOORD!!) bekeken hebben..

Verloskundige snapte wel dat ik zondag op de laatste controle dag geen zin meer had om weeer te laten kijken :p

Lies1611 vindt dit leuk.
  11. Chats

Chats Niet meer actief

Haha heerlijk omschreven
    Ik geloof meteen dat je tijdens de bevalling sowieso niet meer preuts bent..... volgens mij hebben wij nu nog teveel tijd om na te denken en dat is tijdens de bevalling wel anders haha

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    O. My. Serieus ik kan dat woord niet meer horen :roflmao:
    Maar Idd, als je ervaring hebt in het zkh is gene snel weg :rolleyes:

@Chats haha succes :roflmao: ik wacht gewoon nog steeds op meer babynieuws. Ben altijd het meest benieuwd naar de namen :p

Prettykitty vindt dit leuk.
  13. Chats

Chats Niet meer actief

Onderkantje :roflmao:

Lies1611 vindt dit leuk.
  14. Chats

Chats Niet meer actief

Onderkantje:p

Lies1611 vindt dit leuk.
  15. Chats

Chats Niet meer actief

Pffffff laat de bevalling maar beginnen....
    ik begin me te vervelen haha

Lies1611 en Prettykitty vinden dit leuk.
  16. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Onze namen zijn echt you love it or you hate it namen. Hehehe!
    Kan niet wachten totdat we het eindelijk bekend kunnen maken. Maarja, moet jochie wel opschieten... haaaahahaa

Lies1611 vindt dit leuk.
  17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik heb maar vast nieuwe kleren gekocht voor na de bevalling haaaahahahahahaaa. Je moet wat he!

Zit nu met een keiharde buik te wachten in de snackbar. Stukje gelopen. Man man man! :D

Lies1611 vindt dit leuk.
  18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier nog een meelezer die te lui is om te reageren, sorry meiden :oops:

Overigens ben ik mijn preutsheid voor het veel genoemde "onderkantje" wel kwijt geraakt haha. Als ik nu een inwendig onderzoek moet laten doen, of wat dan ook in die richting, dan schaam ik me niet meer. Dat was voor mijn bevallingen wel anders overigens, maar zoiets doet iets met dat preutse gevoel. Een erger gezicht als een bevalling lijkt me er ook niet haha.

Lies1611 vindt dit leuk.
  19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Prettykitty nu ben ik nog meer nieuwsgierig :roflmao:

Ha ja onderkantje. Ik kreeg er nog 2x een compliment over o_O

20. Chats

Chats Niet meer actief

Ohhhh shoppen...dat wil ik ook!!!

Jij gaat toch niet bevallen in de snackbar :roflmao::roflmao::roflmao: ik zie het al voor me:roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina