1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Ook hier benieuwd naar je naam!

2. Chats

Chats Niet meer actief

En????? Hebben ze je gestript??

3. Chats

Chats Niet meer actief

Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017

12 december:
    Monet - 26 jaar - 2de kindje

14 december:
    Chats - 34 jaar - 1ste kindje

16 december:
    Prettykitty - 27 jaar - 1ste kindje

2 jongens en 1 verrassing!

Bevallen

28 november:
    Dreamcatcher - 26 jaar - 2de kindje

4 december:
    Kroelen - 28 jaar - 3de kindje

6 december:

Lies1611- 28 jaar - 2de kindje

10 december:
    Boedah - 28 jaar - 1ste kindje

12december:
    Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje

13 december :
    JG1986 - 31 jaar - 2de kindje

14 december :
    Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje
    Boedie- 29 jaar- 2de kindje

6 meisjes zijn er geboren!
    En 2 jongens zijn er geboren!

Afspraken:

20 december:
    Monet strippoging

22 december:
    Chats controle zkh ctg

4. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ook hier een luie meelezer haha. Ik taal echt niet naar m'n telefoon overdag, zo druk met genieten van ons gezinnetje.
    Vandaag de kraamverzorgster voor t laatst, tranen met tuiten gejankt toen ze wegging, en zij ook. Wat een topper hadden we...
    Hahaha het is wat met die onderkantjes van ons. Op de dikke aambei na ziet die van mij er weer redelijk uit. Dat zei ik tegen manlief, ja voor na een bevalling wel he zegt ie :roflmao:
    Ik ben al vanaf m'n 18e onder behandeling bij de gynaecoloog voor meerdere "aandoeningen" dus die preutsheid is bij mij ook al heel lang weg. Al had ik tijdens deze zwangerschap een paar keer een knappe co-assistent, en dan kan ik wel balen als de boel er eens niet heel top bij ligt haha.

Jairy0811 en Lies1611 vinden dit leuk.
  5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha ik heb iets losgemaakt met mn onderkantje :roflmao:

Ik heb een kijkoperatie gehad, 6 iui behandelingen en een ivf behandeling, dus die van mij had ook al vaker in de spotlights gestaan :roflmao:

Ik stond gister voor de grap eens op de weegschaal, was wel benieuwd hoe dat werkte. Gewoon 11 kilo lichter dan de laatste x dat ik me woog!:eek:
    En ik eet me lens aan cake met slagroom en muisjes Hahaha.

Chats en Lies1611 vinden dit leuk.
  6. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Haha je bracht me op een idee. Hier 17 kg lichter dan 1 week geleden :eek:

7. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier 13 kilo kwijt sinds de bevalling :D

Lies1611 vindt dit leuk.
  8. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik lees nig steeds mee maar vaak te moe om te reageren. Onze kleine meid snap nis van dag en nacht ritme dus slapen doe ik amper. Maar het gaat vooruit merk ik. Deze nacht was voeden tere uur rusten, voeden 2 uur rusten enz. Ben elke keer blij als het ochtend is hahha.
    Mijn onderkantje is er niet zo fraai aan toe. Ben aan beide kanten ingescheurd en sinds gister een enorme blaasontsteking erbij. Lag huilend op de bank zon pijn had ik!!! Na gaat redelijk. Vandaag komt vk vie laatste keer en morgen kraamhulp voor laatste keer.
    En dan..... zijn we alleen!
    Trekken jullie mannen het een beetje? Vooral dat niet slapen? Mijne ligt inmiddels beneden op de bank omdat hij zo verkouden is. Slaapt er in elk geval 1. En steekt hij ons niet aan.
    Ik ben in nog geen week lichter dan voor de bevalling. Daar ging ik voor Hahahha

Meiden die nu nog wachten succes!! Het komt er vanzelf uit!

9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hier laat ik vriendlief de nacht gewoon slapen, of we moeten net als vannacht een flesje maken (bv loopt niet heel super) en dan maak ik hem even wakker zodat hij de kleine bij zich kan houden. Zo slaapt er in iedergeval een van ons sowieso een hele nacht en ik pak dan eventueel in de middag wel een uurtje ofzo.
    Nu mag ik over het algemeen niet klagen, de kleine vent komt tussen half 12 en half 1 voor een voeding en dan zo tegen half 4 weer (soms iets eerder soms iets later) en dan tegen half 8 weer. De afgelopen week heb ik nu 2 nachten gehad waarin ik elk uur gezien heb en die waren best pittig.

De kraamhulp hier is nu voor de tweede dag weg, vond het vreselijk toen ze ging en wilde het liefst dat ze nog een week langer zou blijven, maar helaas is het niet anders. Ergens voelt het natuurlijk ook heel erg fijn zo met zn vijfjes nu :D

Qua gewicht hoef ik nog maar 3 kilo en dan zit ik precies weer op mijn oude gewicht, maar die drie kilo mogen wat mij betreft best blijven zitten ;)

10. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Och @Nic82 wat balen zeg! Hopelijk knap je gauw wat op! Geniet nog even van de kraamhulp, ik ben vandaag alleen met de meiden, en ik mis haar nu al! Ons meisje heeft vannacht doorgeslapen! :eek: Ik niet hoor, werd om 4.00 wakker en twijfelde of ik haar wakker zou maken, maar de kraamhulp zei dat dat niet meer hoefde. Gek hoor.
    Hoe gaat het met de nog niet bevallen dames?
    Nog even heel wat anders, mijn telefoon loopt de hele tijd vast als ik probeer hier een bericht te plaatsen, hebben jullie hier ook last van? Of ben ik gewoon toe aan een nieuwe telefoon?

11. Chats

Chats Niet meer actief

Ohhh wat fijn even doorslapen!!
    Lekker van genieten. Zolang ze groeit is dat niet nodig en anders evt overdag een x extra voeden. Geniet van je meiden!!

Hier gaat alles goed. Verveling begint toe te slaan haha
    Vannacht veel harde buiken en kramp gehad maar het zet steeds niet door. Veel zuurbranden daar ben ik wel klaar mee haha

Ik heb hetzelfde probleem hoor, ligt aan de site....

12. Chats

Chats Niet meer actief

Even aan jezelf denken hoor. Dat is wel pittig voor je zeg. Bah niet fijn!
    Succes en beterschap daar!!!

Ook hier verkouden.... dus ik hou mijn man nu al wakker haha

13. Chats

Chats Niet meer actief

Ahhhhhh onvoorstelbaar voor mij nu haha
    Ik ben inmiddels net zo zwaar als mijn man :roflmao::roflmao::roflmao:

Lies1611 vindt dit leuk.
  14. Chats

Chats Niet meer actief

Zou @Monet inmiddels bevallen zijn? ;)

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik weeg zelfs nog 2 kilo meer dan mijn vriend. Echt niet te geloven haha!

Ja de site is echt irritant. Heb hetzelfde probleem!

Kilo's : Wat heerlijk dat jullie al zoveel kilo' kwijt zijn. Ik kan niet wachten tot dat ik me gewoon kan scheren ipv op gevoel haha. Dat lijkt me al een hele opluchting, ohja en mn schoenen normaal aandoen ipv me in allerlei bochten te moeten wringen.

Hier nog alles rustig. Wel wat harde buiken, maar geen regelmaat ofzo.
    Soms voel ik wel iets in mn buik, maar ik heb geen idee wat het is.
    Ik bedoel soms mag het geen naam hebben omdat het amper pijn doet.

Mijn ma en schoonma denken trouwens dat ik voorweeën enzo niet voel. Tenzij ze erg heftig zijn, want mn harde buiken voelde ik ook pas nadat ik een ctg had gehad laatst.
    (Misschien wel weer een voordeel, hopen dat ik al wat verweek)

Hoop ook heel erg dat ik niet ingeleid hoef te worden. En dat het strippen morgen al helpt!

Inleiden lijkt me pijnlijk. Maarja, het is wel weer voor een goed doel. Moeilijk moeilijk haha!

16. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ik ben gisteravond van een prachtige zoon bevallen! Alles gaat goed met ons. 3840 gram en 54 cm!

JG1986, Lies1611 en Jairy0811 vinden dit leuk.
  17. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wauw! Gefeliciteerd @Monet !!

18. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wat leuk!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. (En broertje) :D

19. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Jaa, daar is ie dan! Gefeliciteerd Monet, nu lekker uitrusten en genieten samen!

20. Chats

Chats Niet meer actief

Yeahhhh gefeliciteerd!!!
    Fijn dat het goed gaat en nu lekker genieten!!!
    Ben je thuis bevallen?

Het gewicht van je kindje is het geschatte gewicht van onze baby door de vk!!
    Dan moet het wel een jongetje zijn omdat het ook hier zo lang duurt haha

Deel Deze Pagina