JG1986, fijn dat het alweer wat beter gaat, met zo een kleintje rondlopen kan me voorstellen dat je soms erg vermoeid ben inclusief van al die hormonen, die van mij is al 9 die zit op school .wat leuk zeg een verbouwing , is dan alles klaar voordat de kleine geboren wordt ?. 2012mama wat spannend je eerste echo heel veel plezier
@samantha2017 Wij willen wel weten wat het word! Ik denk niet dat we het aan mensen gaan vertellen maar ben te nieuwsgierig haha Ik ben nu, afgegaan van de laatste echo, 10+2. Uitgerekend 6 dec! @JG1986 Ja Ik vind het ook sneller gaan en je bent er net wat minder mee bezig! Vind het heerlijk zo hoor. Fijn zo'n vsrbouwing, maar liever nu dan als er nesteldrang is haha. En het resultaat is heerlijk! @2012mama Dankje! Veel plezier vanmiddag!
@samantha2017 Ik ga er vanuit dat alles klaar is voor die tijd Mijn man is timmerman en kan en wil alles zelf doen (doei vakantie) Maar goed dat scheelt een hele hoop in de portemonnee @Lies1611 Jaa idd liever nu dan op t laatst, dan kan ik zelf ook niet meer meehelpen, en dat vind ik ook nog wel leuk om te doen.
@JG1986, wat fijn , jullie zijn dus erg handig, is altijd mee genomen in de portemonnee. ik heb wel vakantie maar (omdat deze zwangerschap niet geplant was maar een groot mooi cadeautje is waar we erg blij mee zijn) zouden we in oktober naar curacao gaan (geen verzekering afgesloten ) en kan dus naar alle waarschijnlijkheid niet mee maar dat zien we dan wel weer (al vind ik het niet erg had ik wel graag mee gewild, maar is niet anders) maar dat is dus nog even afwachten (mijn verloskundige denkt dat ik niet meer mee kan omdat we over de oceaan vliegen en het 12 en half uur heen vliegen is en 10 uur terug. dan heb ik in iedere geval tijd voor een grondige schoonmaakbeurt en hopelijk geen bevalling totdat manlief en zoonlief terug zijn (ook al vind ik het best eng als ze alleen gaan , heb vertrouwen in mijn man hoor maar maar de vliegreis vind ik nu wel erg spannend .)mijn man is nog aan het twijfelen of ze moeten gaan maar heb gezegd dat ze maar met zijn 2en gaan als ik niet mee kan. hij wilde dit al zolang maar hij vind het ook niet erg om thuis te blijven hoor ,maar als hij gaat is hij ook goed uitgerust voor wat komen gaat en ik neem vast ook de rust.
Welkom!! Gefeliciteerd als eerste natuurlijk !!! en als je op de lijst wil mag ik dan je leeftijd en uitgerekende datum? Enne is het je eerste kindje?
Dat is ook geen fijn kwaaltje maar gelukkig kun je nog wel eten haha De ochtenden blijven gewoon verschrikkelijk maar als de medicatie begint te werken, voel ik me goed - weer een beetje oude ik hahaha Tis gewoon even niet anders...... ik tel af tot 12 weken en hoop dat het dan beter gaat haha Voor de rest weinig klachten- gelukkig maar haha
Ohhh wat fijn geen kwaaltjes meer! Ik tel af haha....Maar ik zou, denk ik ook, acuut in de stress schieten.... Nu zo misselijk dat ik mij totaal geen zorgen maak... gek hè Wat balen van je vakantie is idd omboeken geen optie?
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017 1 december: Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje 2 december: 3 december: 4 december: Leanai - 33 jaar - 2de kindje 5 december: Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje 6 december: 7 december: 2012mama - 32 jaar - 3de kindje 8 december: 9 december: Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje Ziva15 - ?? - 5de kindje 10 december: Iertje - 26 jaar - 2de kindje 11 december: Boedah - 28 jaar - 1ste kindje JG1986 - 31 jaar - 2de kindje 12 december: Jairy - 27 jaar - 3de kindje LilyOlivia - 36 jaar - 3de kindje 13 december: Kel1989- 28 jaar - 2de kindje MariaF- 35 jaar - 1ste kindje Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje 14 december: Chats - 33 jaar - 1ste kindje Monet- 26 jaar - 2de kindje 15 december: Datumloos: Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje afspraken: 16 mei: chats termijnecho 16 mei: ziva termijnecho 17 mei: sereenalian termijnecho 17 mei: jairy echo 17 mei: nic82 intake en echo vk 17 mei: Boedah 2de echo zkh 18 mei: JG1986 termijnecho en intake 22 mei: jairy intake en termijnecho 22 mei: 2012 termijnecho 23 mei: Boedah echo vk[/QUOTE]
Nou, vandaag een echo gehad...was even schrikken Ik blijk inmiddels (minimaal) 17w en 4 dagen zwanger te zijn. Was door de verloskundige lastig uit te rekenen aangezien ons jongentje (ja, geslacht ook bekend) niet meer in zijn geheel in beeld pas. Nu dus volgende week vrijdag de 20 weken echo al, en dan gaat de echoscopist precies berekenen wat de uitgerekende datum wordt... Dus, ik meld me voor deze groep hierbij af..erg jammer, maarja ben nu in oktober uitgerekend. Ik hoop dat iedereen een voorspoedinge zwangerschap heeft. Geniet ervan!
2012 mama wat geweldig nieuws zeg . Voelde je hem al niet bewegen Dat is fijn , geniet van je zwangerschap van een baby boy
Ja, voelde hem wel hoor..maar dacht steeds dat ik mezelf voor de gek hield en dat dat nog niet kon...nu weet ik dus wat ik voelde..